Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Citaat van: Timmie op april 17, 2014, 11:20:46
Ze gaan uit elkaar! Al bevestigd!

Ok, toch wel verrassend, wou alleen een stapje terug doen.

dit is mien club

Citaat van: Clint op april 17, 2014, 11:18:00
Sarcasme, mag ik aannemen?

Ik hoop dat je het met mij eens bent dat Jan Wouters een prima assistent van Henk de |Jong zou zijn...
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

papier

Vorig jaar volgens mij een positief item gezien over Wouters bij de nos, geloof dat hij binnen de selectie geliefd was ook omdat hij goed werk deed. Mist alleen wel de uitstraling die een Henk de Jong heeft dus wat dat betreft zou hij een goede assistent zijn denk ik.

Timmie

Citaat van: papier op april 17, 2014, 11:30:08
Vorig jaar volgens mij een positief item gezien over Wouters bij de nos, geloof dat hij binnen de selectie geliefd was ook omdat hij goed werk deed. Mist alleen wel de uitstraling die een Henk de Jong heeft dus wat dat betreft zou hij een goede assistent zijn denk ik.

Hoezo mist hij de uitstraling? Omdat je hem alleen ziet tijdens interviews..
Je ziet hem nooit in de kleedkamer, nooit op de trainingen, nooit tijdens besprekingen, amper om het veld..

Waarom mist hij de uitstraling? Vertel me dat eens...

papier

Citaat van: Timmie op april 17, 2014, 11:31:55
Hoezo mist hij de uitstraling? Omdat je hem alleen ziet tijdens interviews..
Je ziet hem nooit in de kleedkamer, nooit op de trainingen, nooit tijdens besprekingen, amper om het veld..

Waarom mist hij de uitstraling? Vertel me dat eens...

Als hoofdcoach ben je ook een uithangbord voor de club en hij straalt inderdaad tijdens interview niet echt veel uit. Wat dus niet betekent dat hij geen goed werk levert, integendeel zelfs als ik dat item van de nos vorig seizoen mag geloven.

Timmie

Citaat van: papier op april 17, 2014, 11:36:25
Als hoofdcoach ben je ook een uithangbord voor de club en hij straalt inderdaad tijdens interview niet echt veel uit. Wat dus niet betekent dat hij geen goed werk levert, integendeel zelfs als ik dat item van de nos vorig seizoen mag geloven.

Mensen denken vaak dat als een trainer voor de camera niets uitstraalt, dat dit ook zo is naar zijn spelers.
Vorig jaar behaalde hij een vijfde stek met Utrecht, dan hoor je niemand over zijn uitstraling.

En wat is uitstraling? Een Henk de Jong heeft een heel andere uitstraling, dat kunnen mensen waarderen.
Jan Wouters heeft een andere uitstraling. Andere mensen waarderen dit weer..

Als je maar uitstraling naar je spelers hebt en dat heeft Wouters wel.
Vergeet niet dat hij een absoluut goede speler is geweest he!

dit is mien club

Bijdeze....


Jan Wouters wordt assistent van Henk de Jong :zweep
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

12e man

Hoezo een andere trainer erbij halen als we al een topper in huis hebben 8P


zeewolde

Citaat van: 12e man op april 17, 2014, 11:49:32
Hoezo een andere trainer erbij halen als we al een topper in huis hebben 8P

Jij leeft onder een steen?

Er moet nog een nieuwe assistent komen. En het beste is er een met veel ervaring.

Lwd

Sarcasme? Helemaal geen sarcasme, heeft bij de Rangers het heel goed gedaan, ook in zijn begin periode bij ajax. Bij PSV was hij heel erg geliefd. Vorig jaar speelde hij heel erg goed voetbal, met een vast systeem, bij FC. En Utrecht heeft heel wat jongens verkocht de laatste jaren. Ook bij Oranje vormde hij een goed koppel met Dick.
Vergeet niet dat het een echte held is van onder meer 88, enorm veel kennissen heeft in het voetbalwereldje. En bekend staat als een groot vakman als veldtrainer.
Heeft ook eerder samen gewerkt met Dwight... en zij hebben ook nog een assistent nodig... Cambuur sla je slag!


Lwd

Alleen Guus schijnt ook nog een ervaren assistent er bij willen, naast Danny en Ruud...

Timmie

Citaat van: Lwd op april 17, 2014, 12:03:32
Sarcasme? Helemaal geen sarcasme, heeft bij de Rangers het heel goed gedaan, ook in zijn begin periode bij ajax. Bij PSV was hij heel erg geliefd. Vorig jaar speelde hij heel erg goed voetbal, met een vast systeem, bij FC. En Utrecht heeft heel wat jongens verkocht de laatste jaren. Ook bij Oranje vormde hij een goed koppel met Dick.
Vergeet niet dat het een echte held is van onder meer 88, enorm veel kennissen heeft in het voetbalwereldje. En bekend staat als een groot vakman als veldtrainer.
Heeft ook eerder samen gewerkt met Dwight... en zij hebben ook nog een assistent nodig... Cambuur sla je slag!

Als hij eerder met Dwight heeft gewerkt en Heerenveen heeft nog een assistent nodig, waarom zou hij dan naar Cambuur gaan?!

papier

Citaat van: Timmie op april 17, 2014, 11:40:34
Mensen denken vaak dat als een trainer voor de camera niets uitstraalt, dat dit ook zo is naar zijn spelers.
Vorig jaar behaalde hij een vijfde stek met Utrecht, dan hoor je niemand over zijn uitstraling.

En wat is uitstraling? Een Henk de Jong heeft een heel andere uitstraling, dat kunnen mensen waarderen.
Jan Wouters heeft een andere uitstraling. Andere mensen waarderen dit weer..

Als je maar uitstraling naar je spelers hebt en dat heeft Wouters wel.
Vergeet niet dat hij een absoluut goede speler is geweest he!

Wat wil je nou eigenlijk zeggen dan? Ik probeerde te zeggen dat ik Wouters, vanwege zijn gebrek aan uitstraling naar buiten, niet erg geschikt vindt als hoofdcoach maar dat ik wel het idee heb dat hij op het veld en in de kleedkamers goed is en dus een geschikte kandidaat als assistent is wat mij betreft.

Galdiano

Citaat van: papier op april 17, 2014, 11:36:25
Als hoofdcoach ben je ook een uithangbord voor de club en hij straalt inderdaad tijdens interview niet echt veel uit. Wat dus niet betekent dat hij geen goed werk levert, integendeel zelfs als ik dat item van de nos vorig seizoen mag geloven.

Straalde Lodeweges wat uit? Nee!
Stont altijd als zoutzak voor de camera, had daarin tegen wel een duidelijk gedachte gang over voetbal.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Citaat van: Galdiano op april 17, 2014, 12:59:13
Straalde Lodeweges wat uit? Nee!
Stont altijd als zoutzak voor de camera, had daarin tegen wel een duidelijk gedachte gang over voetbal.

Dat klopt en alle respect voor zijn werk maar een groot fan van hem naar buiten toe ben ik niet, er mag wat wat meer vanaf stralen. Net als dat ik liever fanatiek voetbal zie met fouten dan eeuwig gebrei achterin zonder balverlies.