Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: Collingwood op april 16, 2014, 16:10:23
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970
Eerder bericht van Fox blijkt niet correct. Henk de Jong zelf meldt me net dat het zover nog niet is! Zijn cursus is pas 12 mei afgerond!!!

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970
Nogmaals het is nog altijd niet definitief dat Henk de Jong hoofdtrainer #Cambuur blijft. Is wrs een formele kwestie, maar niet al rond!
Dat zegt meneer alleen omdat hij de primeur niet heeft

Collingwood

Citaat van: SCC-J op april 16, 2014, 16:32:12

Dat zou kunnen. Het maakt eigenlijk ook niet veel uit, dat Henk ook volgend jaar hoofdtrainer wordt staat sowieso wel min of meer vast.  |:)
Kalmte alleen kan u redden.

Timmie

Staat misschien nog niet 100% zwart op wit, maar dat zal snel gebeuren!

Drumfather SCC

Als het aan SC Cambuur ligt blijft Henk de Jong na dit seizoen aan als hoofdtrainer. Zodra hij medio mei de benodigde papieren heeft behaald, gaan club en trainer met elkaar rond de tafel.

Cambuur verwacht er tijdens de onderhandelingen wel uit te komen met De Jong, die op dit moment als interim-trainer fungeert na het vertrek van Dwight Lodeweges. 'Ik ga er vanuit dat Henk aanblijft, al kunnen er altijd haken en ogen aan komen te zitten. Dat hoop ik echter van niet', aldus algemeen directeur Gerald van den Belt tegenover Voetbal International.

De aanstaande aanstelling van De Jong wordt in Leeuwarden breed gesteund. Zo werd de oud-trainer van Harkemase Boys zaterdag tijdens het duel met Vitesse (4-3 overwinning) massaal toegezongen door het thuispubliek. Zelf staat de oefenmeester ook positief tegenover een langer verblijf in de hoofdstad van Friesland.

Voor het tweede seizoen op rij maakt De Jong de jaargang bij SC Cambuur af als interim-trainer. Vorig seizoen gidste hij de Leeuwarders na het ontslag van Alfons Arts naar het kampioenschap in de Jupiler League. Dit jaar nam hij het stokje over van Lodeweges, die opstapte als gevolg van bedreigingen vanwege zijn overstap naar SC Heerenveen. (Reon Boeringa)

HilversumOnTour

Ongelooflijk hoeveel tijd die man bij en met Cambuur doorbrengt. Is dat een officiële functie eigenlijk?

Montana

Fulltime correspondent/journalist

Dokkumer

yellow@ndblue

SC Cambuur moet wachten op trainersdiploma De Jong voor definitieve aanstelling

Tegenover FOX Sports heeft de trainer laten weten dat hij eruit is met SC Cambuur.

Navraag van de Huis aan Huis Leeuwarden bij de clubleiding en coach leert echter dat er nog wel gewacht moet worden op een formele kwestie. Op 12 mei zal De Jong zijn cursus Coach Betaald Voetbal afronden. Pas dan zal de deal definitief worden gemaakt.

Bron: soccernieuws

Bernardo

Komt toch op het zelfde neer, ze zijn rond, moet alleen nog even wachten op het papiertje.

Galdiano

Vond het ook een hele vreemde tweet van Taurus!
Fox heeft wel degelijk bevestiging gekregen, echter is alleen het papiertje nog niet in bezit.
12 mei is alles definitief ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dit is mien club

Jan Wouters weg bij Utrecht.
Lijkt me een uitstekende assistent voor Henk de Jong
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Lwd

Jan Wouters zou echt een droom kandidaat zijn. Zou ook heel goed bij deze club passen en denk ik ook samen met Henk.

Heeft heel veel kennis, houdt er van op de achtergrond te werken, heeft een enorm netwerk en is een hele grote naam. Maakt spelers echt beter,

Clint

Citaat van: Lwd op april 17, 2014, 11:14:13
Maakt spelers echt beter,

Sarcasme, mag ik aannemen?

DayDreamer

Blijft gewoon bij Utrecht denk ik hoor, alleen dan als assistent.

Timmie

Citaat van: DayDreamer op april 17, 2014, 11:19:53
Blijft gewoon bij Utrecht denk ik hoor, alleen dan als assistent.

Ze gaan uit elkaar! Al bevestigd!