Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Dokkumer op april 14, 2014, 12:40:45
Tja het verschil in beleving is al enorm natuurlijk. JDT heeft de uitstraling van een dooie mug, Henk straalt passie uit, is mediageniek en heeft een bepaalde chemie.
Uiteraard mag daarnaast wel een TD en een ervaren assistent aangesteld worden.

Wat ik heb begrepen is dit ook wat Cambuur wil. Henk voor de groep en een stille, ervaren kracht erachter!

Bascambuur

Citaat van: Lore op april 14, 2014, 11:36:05
Als ik de posts lees ben ik in de minderheid, maar niet de enige!
Ik ben het met je eens dat er een ervaren rot bij moet komen. Volgens mij zowel als assistent, als een TD. Nogmaals ik ben niet tegen Henk. Ik vind alleen de euforie rondom hem weer eens doorslaan. Ik heb mij kapot gelachen toen Roda hun trainer vervingen door iemand met nauwlijks trainingservaring op het hoogste niveau en nu lijken wij hetzelfde te gaan doen. Natuurlijk heeft Henk wel meer trainerservaring dan Thomason.
Wat een slechte vergelijking. Tomasson komt van een andere club midden in het seizoen en is aangesteld als vriendendienst. Henk werkt alweer een aantal jaar bij Cambuur en hij heeft 10x zoveel ervaring als Tomasson. Bovendien heeft ie ons vorig jaar kampioen gemaakt.

papier

Henk de Jong heeft een bak aan ervaring als coach, grotendeels in het amateurvoetbal maar toch ook daar krijg je echt niet voor niets zo'n Rinus Michels award. Zo'n Tomasson heeft nog bijna niks aan ervaring, prima dat hij dat allemaal krijgt hoor maar HdJ is veel en veel verder. En een veel toffere peer.

Lore

Citaat van: Bascambuur op april 14, 2014, 13:59:39
Wat een slechte vergelijking. Tomasson komt van een andere club midden in het seizoen en is aangesteld als vriendendienst. Henk werkt alweer een aantal jaar bij Cambuur en hij heeft 10x zoveel ervaring als Tomasson. Bovendien heeft ie ons vorig jaar kampioen gemaakt.

De ervaring van Henk is natuurlijk wel op een ander niveau! Dat hij ons kampioen heeft gemaakt is fantastisch, maar dat kan toch niet de reden zijn tot een aanstelling? Dat zouden volgens mij competenties moeten zijn en daar ben ik gewoon nog niet helemaal van overtuigd. Hij heeft eigenlijk nog niets laten zien op eredivisieniveau. Dat zou heel goed kunnen uitpakken, maar dat is geen garantie.

Nu begint iedereen over zijn ervaring bij de amateurs, maar het werken met mensen die er een andere baan naast hebben of werken met fullprofs lijkt mij erg verschillend.

SCCRulez

Henk de kans geven als hoofdtrainer, belachelijke zet als ze dat niet doen (of hij moet zelf nog willen wachten). TE motiverend geloof ik niet zo in, als spelers dat vinden is er blijkbaar een te groot verschil in oprechte motivatie en moeten ze lekker elders gaan spelen. En natuurlijk zullen er mindere periodes komen, maar Henk moetbde kans krijgen te laten zien dat hij ook dan de juiste man is.

carlo de leeuw

Wat mij opviel.......barto  begon slecht en wij riepen op een gegeven moment....haal die vent eruit......en wij hebben er nogal veel verstand van.
Barto ging er niet uit en werd motm.
Manu ging er wel uit...had ik niet verwacht....en ik heb er kijk op....cambuur nam daarna het heft in handen en wint met veredelde jupi ploeg van Vitesse....wat ik nooit had verwacht.....en ik heb.....pfff.
Henk deed niet wat ik had verwacht.......heeft Henk er wel verstand van en moet hij hoofd coach worden?
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar lijkt me een strak plan!!

Lore

Citaat van: carlo de leeuw op april 14, 2014, 18:09:17
Wat mij opviel.......barto  begon slecht en wij riepen op een gegeven moment....haal die vent eruit......en wij hebben er nogal veel verstand van.
Barto ging er niet uit en werd motm.
Manu ging er wel uit...had ik niet verwacht....en ik heb er kijk op....cambuur nam daarna het heft in handen en wint met veredelde jupi ploeg van Vitesse....wat ik nooit had verwacht.....en ik heb.....pfff.
Henk deed niet wat ik had verwacht.......heeft Henk er wel verstand van en moet hij hoofd coach worden?
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar lijkt me een strak plan!!


:_schater :_schater je hebt mij overtuigd, ik ben om:  :0= HENK FOR PRESIDENT!

Bakker90

hoe is het gegaan met henk zijn examen.?!

Marc S

Citaat van: Bakker90 op april 15, 2014, 18:41:53
hoe is het gegaan met henk zijn examen.?!

Nog niet bekend, alleen van Clarence Seedorf is het duidelijk dat hij geslaagd is. Hij heeft namelijk een ander traject gedaan.

poelie-lwd

Hij heeft het vak penalty schieten laten vervallen?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Delamere

Citaat van: carlo de leeuw op april 14, 2014, 18:09:17
Wat mij opviel.......barto  begon slecht en wij riepen op een gegeven moment....haal die vent eruit......en wij hebben er nogal veel verstand van.
Barto ging er niet uit en werd motm.
Manu ging er wel uit...had ik niet verwacht....en ik heb er kijk op....cambuur nam daarna het heft in handen en wint met veredelde jupi ploeg van Vitesse....wat ik nooit had verwacht.....en ik heb.....pfff.
Henk deed niet wat ik had verwacht.......heeft Henk er wel verstand van en moet hij hoofd coach worden?
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar lijkt me een strak plan!!
Hahaha, dat heb je prachtig geschreven!

Timmie

Henkie definitief hoofdcoach na de zomer!

Unknown

las het net, had ook niet anders verwacht. maar toch prima nieuws...was nog ff bang dat ie misschien met die passant mee zou naar dkv

Collingwood

#538
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970
Eerder bericht van Fox blijkt niet correct. Henk de Jong zelf meldt me net dat het zover nog niet is! Zijn cursus is pas 12 mei afgerond!!!

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970
Nogmaals het is nog altijd niet definitief dat Henk de Jong hoofdtrainer #Cambuur blijft. Is wrs een formele kwestie, maar niet al rond!


Kalmte alleen kan u redden.

Misery

Henkie for president  |:) _O_
Biertje?