Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

piene hassus

Waarom is dat lastig. SCC beurt miskien un paar ton en daar hewwe niet un erfaren speuler foor terug. Dus skiet SCC daar niks met op. Alleen as de speuler fut wil (meer ferdiene kan) mut SCC um gaan late

Cambuur058

Citaat van: piene hassus op december 03, 2013, 17:19:11
Waarom is dat lastig. SCC beurt miskien un paar ton en daar hewwe niet un erfaren speuler foor terug. Dus skiet SCC daar niks met op. Alleen as de speuler fut wil (meer ferdiene kan) mut SCC um gaan late
denk dat ze het geld van een transfersom willen en daar geen nieuwe spits voor terughalen, om de schuld sneller af te lossen

Goudvinger

Citaat van: Cambuur058 op december 03, 2013, 17:21:35
denk dat ze het geld van een transfersom willen en daar geen nieuwe spits voor terughalen, om de schuld sneller af te lossen

Ik denk dat één jaar extra televisiegeld (lees: handhaving) daar veel meer mee helpt dan een transfersom.

Lore

Citaat van: Goudvinger op december 03, 2013, 18:36:15
Ik denk dat één jaar extra televisiegeld (lees: handhaving) daar veel meer mee helpt dan een transfersom.

Dan ga je er vanuit dat een speler die vertrekt leidt tot degradatie en die simpele rekensom klopt natuurlijk niet. Daarnaast kan je voor een deel van het geld misschien wel een andere speler terug halen. Om echt door te ontwikkelen hebben wij ook transfergeld nodig, zolang de prijs maar goed is!

rudie

Het enige positieve van vertrek van talenten is volgens mij dat je makkelijker nieuwe spelers aantrekt omdat de club gezien wordt als een opstap naar meer. En dat is voor een club als Cambuur helemaal niet verkeerd. Voorwaarde is echter dat je vertrekkende spelers vervangt met goedkoper nieuwelingen die weer kunnen groeien.

Goudvinger

Citaat van: Lore op december 03, 2013, 19:28:19
Dan ga je er vanuit dat een speler die vertrekt leidt tot degradatie en die simpele rekensom klopt natuurlijk niet. Daarnaast kan je voor een deel van het geld misschien wel een andere speler terug halen. Om echt door te ontwikkelen hebben wij ook transfergeld nodig, zolang de prijs maar goed is!

Nee daar ga ik niet per definitie van uit. Ik bedoel te zeggen dat het moeilijk wordt om kostenloos een vervanger te vinden die kwalitatief even goed is als de vertrekkende speler. Daarmee gaat de kwaliteit van de selectie als geheel achteruit, wat de kans op eventuele degradatie verhoogt. Tenzij je inderdaad geld wilt uitgeven aan een vervanger, maar dan zie ik het nut niet in van een tussentijdse transfer en kan je een speler beter aan het einde van het seizoen verkopen.

piene hassus

Asse un 1 jarig contract hewwe lukt dat ferkopen niet meer

Goudvinger

Citaat van: piene hassus op december 04, 2013, 17:43:19
Asse un 1 jarig contract hewwe lukt dat ferkopen niet meer

Nee, maar dan zullen andere clubs ook niet de jackpot betalen voor dat halve jaar.

Lore

Citaat van: Goudvinger op december 04, 2013, 13:19:49
Nee daar ga ik niet per definitie van uit. Ik bedoel te zeggen dat het moeilijk wordt om kostenloos een vervanger te vinden die kwalitatief even goed is als de vertrekkende speler. Daarmee gaat de kwaliteit van de selectie als geheel achteruit, wat de kans op eventuele degradatie verhoogt. Tenzij je inderdaad geld wilt uitgeven aan een vervanger, maar dan zie ik het nut niet in van een tussentijdse transfer en kan je een speler beter aan het einde van het seizoen verkopen.

Dat is ook zo! Dan komt het er op neer dat Cambuur Eem steengoede schaduwlijst moet hebben! Aan de andere kant heb ik het idee dat bv. Bakker op zijn niveau acteert en dat hij niet beter meer wordt. Dan wordt het toch makkelijker verkopen!

legeips

Henk....
Je zegt in de rust dat alles positief er uit ziet, met de 3e verplichte wissel van RKC. Hoe kan het dat Cambuur als een stel lamlullen uit de box komt.

Wat is er in godsnaam in box gebeurd.. Volgende keer maar wat voorzichtiger met je k.u.t uitspraken. Excuus voor mijn taal gebruik, maar ik hoop dat jij je net zo kapot schaamt als ik dat momenteel doe.

Schande om tegen de nummer eennalaatst die met 10 man en gehavend team speelt op gelijkspel spelen.


YellowBlue

Citaat van: legeips op december 07, 2013, 21:51:27
Henk....
Je zegt in de rust dat alles positief er uit ziet, met de 3e verplichte wissel van RKC. Hoe kan het dat Cambuur als een stel lamlullen uit de box komt.

Wat is er in godsnaam in box gebeurd.. Volgende keer maar wat voorzichtiger met je k.u.t uitspraken. Excuus voor mijn taal gebruik, maar ik hoop dat jij je net zo kapot schaamt als ik dat momenteel doe.

Schande om tegen de nummer eennalaatst die met 10 man en gehavend team speelt op gelijkspel spelen.

Wat ben jij voor een supporter? je zeikt ze in elk topic volledig af! ze hebben een mindere wedstrijd gespeeld, zaten er doorheen op het laatst en er mocht absoluut niet verloren worden! ja dan ziet het er wat voorzichtig uit in de laatste minuten, maar dat komt omdat je dan op 2 gedachten aan het hinken bent.
Slecht spelen en een punt uit een uitwedstrijd, elk puntje telt!
En ondanks dat RKC een klein clubje is, hebben ze een hoger budget  en een paar goede spelers in de selectie (die we hier prima kunnen gebruiken)

Baresi

Ik heb vertrouwen in de technische staf,,qua budget en aantal behaalde punten staan we gewoon boven aan!!Ben er 200% van overtuigd dat we erin blijven want de cambuurselectie word beter en beter per wedstrijd. :scc

Shar

@ Baresi: Heb absoluut vertrouwen in de technische staf en vind dat we het tot nog toe prima doen voor een promovendus. Met een beetje geluk /scorend vermogen hadden we zelfs zo wat meer puntjes kunnen hebben.

Ik vind echter niet dat Cambuur beter en beter gaat spelen. Vind dat Cambuur de laatste wedstrijden juist wat minder speelt dan in het begin van het seizoen (Ado Den Haag, tweede helft Vitesse, gisteravond).

De Gast

Citaat van: legeips op december 07, 2013, 21:51:27
Henk....
Je zegt in de rust dat alles positief er uit ziet, met de 3e verplichte wissel van RKC. Hoe kan het dat Cambuur als een stel lamlullen uit de box komt.

Wat is er in godsnaam in box gebeurd.. Volgende keer maar wat voorzichtiger met je k.u.t uitspraken. Excuus voor mijn taal gebruik, maar ik hoop dat jij je net zo kapot schaamt als ik dat momenteel doe.

Schande om tegen de nummer eennalaatst die met 10 man en gehavend team speelt op gelijkspel spelen.

Volgens mij zie je iets verkeerd

Prima prestatie juist om weer eens een wedstrijd te spelen waarin je goed meedoet en met een punt bij een concurrent te vertrekken.

marrumer

Citaat van: Baresi op december 08, 2013, 09:52:57
Ik heb vertrouwen in de technische staf,,qua budget en aantal behaalde punten staan we gewoon boven aan!!Ben er 200% van overtuigd dat we erin blijven want de cambuurselectie word beter en beter per wedstrijd. :scc
:y