Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Goeie zaak als een trainer een speler die zijn vertrouwen heeft beloond in moeilijke tijden (blessure Hemmen einde seizoen), ook terugbetaalt met vertrouwen en em niet direct laat vallen.
Nog betere zaak als de trainer zijn ongelijk daarna toegeeft en opstelling wijzigt ook in het belang van die speler!! Barto komt te kort (krijgt maar vier ballen in de eerste helft, maar laat ze alle vier wegstuiteren, eenmaal een prachtige dieptepas over de diagonaal van het veld, hij staat helemaal vrij en het veld ligt open!! verkeerde aanname en noodzakelijk tikje terug om balbezit te houden). Als je die momenten niet koestert en benut, gaat het ten koste van het hele elftal. Toch denk ik dat Barto wel kan ballen. Wellicht te veel druk. Laat em maar even in de luwte. Ben niet overtuigd dat Hemmen met die druk zo goed om kan gaan. Als invaller speel je toch iets meer vrijuit (zie ook het verschil met Lukoki in de twee wedstrijden). Maar hij heeft het wel verdiend en wij schreeuwen em wel het doel in |:) |:)



Henk, held, bedankt

Yellow Army

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 10, 2013, 10:55:01
Met als verschil Roda-uit in de Eredivisie (Lodeweges) of Telstar-thuis in de JL (A.A.)....
Klinkt toch wel logisch als je op een niveau hoger, tegen een betere tegenstander en in uitwedstrijd, wat verdedigender begint?
+ dat je dat na 2 wedstrijden volgens mij nog helemaal niet kunt zeggen.

2 wedstrijden gehad om te kijken hoe het gaat, dus ze weten nu wel dat Dijkstra en Barto op de bank horen :koffie

Waarom? We wilden toch graag van eigen kracht uitgaan? Dat je tegen de top 3 wellicht iets verdedigender wilt spelen ok, maar tegen de rest gewoon lekker 4-3-3 ballen met 1 controleur wat ons vorig seizoen ook succes heeft gebracht, zeker nu blijkt dat we voetballend niks onder doen voor de tegenstander.
Area 58

Clint

Citaat van: Delamere op augustus 10, 2013, 10:33:08
Ik denk werkelijk dat Henk in het opstellen van Barto een hele grote hand heeft. Ik ben een groot fan van Henk, maar ik hoop en verwacht dat ook hij nu eens inziet dat dit zo echt niet langer kan op dit niveau.

Elk blind peerd ziet toch wel dat je met Barto gewoon voorin te kort komt op dit niveau. Je speelt gewoon met tien man.

Delamere

Citaat van: clint op augustus 13, 2013, 07:21:32
Elk blind peerd ziet toch wel dat je met Barto gewoon voorin te kort komt op dit niveau. Je speelt gewoon met tien man.

Eigenlijk met 9 want hij loopt zijn medespelers op deze manier ook nog hinderlijk voor de voeten.  ;)

piene hassus

Nog eigenlukker: 8 man Hemmen staat (te) faak butenspel

Yellow Army

Maar het eigenlijkst 7,5 want vd laan is maar 32cm lang.
Area 58

Dokkumer

Ach ja, eigenlijk maar 6,5 want Diekstra is su steriel dat hij wel un operatiekamer liekt 8P

piene hassus

as je ut su bekyke falle de resultaten wel met

Dokkumer


HilversumOnTour

Wat blijft deze man zich geweldig manifesteren samen met het team, lodeweges, op tv, genot om naar te kijken!!!

denistel

#250
nu ook weer op de radio,,,geweldige man voor de club maar ook voor zijn gezin,,respect voor henk de jong

zingt het friese volkslied niet zegt ie op 29 sept.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op augustus 26, 2013, 11:47:41
nu ook weer op de radio,,,geweldige man voor de club maar ook voor zijn gezin,,respect voor henk de jong
welke zender? of is het maar kort
Henk, held, bedankt

denistel


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op augustus 26, 2013, 11:53:27
tot 12 uur

Henk de Jong, hartelijk dank dat je mijn gast was (en dan in het Fries)..... net te laat, maar allle uitzendingen zijn terug te beluisteren volgens mij, weet je hoe laat het begon?
Henk, held, bedankt