Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

koosZevenaar

Geweldige uitzending, was van 11 tot 12

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: koosZevenaar op augustus 26, 2013, 12:01:44
Geweldige uitzending, was van 11 tot 12

Bedankt. Hum, hun archief begint bij de 24ste, nog twee dagen wachten dus.

Maar ze zijn ook met een heel vreemde kijkersvraag begonnen, maar hoeveel Cambuursuporters kunnen dat lezen 8P 8P:

SC Cambuur is Frysker as SC Hearrenfean:

Iens

Uniens
Henk, held, bedankt

denistel

was van 11 tot 12 op radio f,,,helaas nu afgelopen dus....ik wsit het oek niet al1 laatste stukje hoort

zal nooit trainer worden daar zei ie.hahaha

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

flieterper


DR888SCC

Lees net een leuk intervieuw in de Telegraaf met Henk de Jong en Alfred Schreuder over de wedstrijd van vanavond. Er is echter èèn opmerking die mij verontrust, en dat is dat Henk aangeeft na dit seizoen open te staan voor de functie van hoofdtrainer bij een andere club dan Cambuur. 
DIT KAN ECHT NIET...... :rodekaart
Henk is wat mij betreft, zowel qua voetbalinzicht als uithangbord van de club, de personificatie van de wederopstand van Cambuur en kan dus niet aan het einde van dit seizoen Cambuur verlaten.
Alle reden voor de directie om in een vroeg stadium met Henk afspraken te maken over een veel langer verblijf bij Cambuur, en dan heb ik er alle vertrouwen in dat wij nog een hele mooie tijd tegemoet gaan als Cambuursupporters :y :y

YellowBlue

Inderdaad, gewoon hem een contract als hoofdtrainer aanbieden voor na volgend seizoen en dan Lodeweges als Technische man behouden.

Destroyer

Pfff, dat zou me zwaar tegen vallen ;( Niet om hem persoonlijk. Ik zou hem graag nog vele jaren bij onze club zien wat een prachtkerel. Henkie mut blieve!  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Kan me zijn opmerking aan de ene kant best voorstellen, als hij bij Cambuur niet de kans krijgt om officieel als hoofdtrainer aan de bak te komen kijkt hij uiteraard verder om zich heen.
Ik hoop natuurlijk wel dat de club dit onderkent en Henk als hoofdtrainer aan gaat stellen, ondanks het goede werk van Lodeweges.

Shar

Ik kan het vanuit zijn positie best begrijpen en weet op voorhand ook niet of dit zo slecht zou zijn. Stel dat Lodeweges het hier goed blijft doen met Sandor en Jan. Die kunnen zich dan mooi hier ontwikkelen terwijl Henk de Jong ergens anders ervaring op kan doen. Als Lodeweges dan weer eens verderop gaat kijken kun je dan wellicht (een ervaren) Jenk de Jong aantrekken. Weet natuurlijk niet of het zo loopt maar zou een mooi scenario kunnen zijn.

drg

Die kerel moet gewoon blijven, hij heeft de club opgevangen en naar kampioenschap geleid en Lodeweges heeft veel mazzel gehad dat hij het stokje over kon nemen op het punt dat het team 't erg goed deed.

Ik neem aan dat Henk ook nog steeds erg veel inbreng heeft wanneer het op trainingen en spelersinteractie aankomt maar Dwight kan net wat beter met de media omgaan, Henk is meer 't gezicht van de fanatieke trainer van wie iedereen houd.

Zou het zonde vinden als ook maar 1 van de 2 weg gaat dus gewoon binnen houden die lui zo lang nodig is  :thumbsup

DR888SCC

Zal toch inderdaad een oplossing voor moeten worden gezocht. Ik kan mij niet voorstellen dat de directie zo`n trainer laat lopen.
Voor volgend seizoen (een overgangsjaar) nog samen met Dwight Lodeweges goede-en werkbare afspraken maken, en daarna de positie van hoofdtrainer in het vooruitzicht stellen.

Cambuur058


Collingwood

Welke speler van SC Cambuur-Leeuwarden heeft de potentie om de top van Nederland te halen?
Dat zijn een aantal spelers. Wout Droste ontwikkelt zich goed door en zou zo bij een FC Twente mee kunnen. Leeuwin ook, als zijn knie het houdt. Lucas Bijker, Mootje (El Makrini), Erik Bakker (veel diepgang) en Hemmen (als hij helemaal fit is). Het blijkt ook dat er al een aantal van deze jongens bij andere clubs in de belangstelling staan en dat is toch geweldig voor die jongens, maar ook voor SC Cambuur-Leeuwarden.


Hopelijk niemand weg in de winterstop!
Kalmte alleen kan u redden.

Scc01

hoop het ook niet, maar als er geld geboden gaat worden is het voor een club als Cambuur erg lastig om nee te zeggen.