Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op februari 09, 2016, 19:24:32
Ja het is ook volstrekt normaal dat je iemand die zelf opstapt een zakje euro's meegeeft. En dan is het gezeik of een complottheorie  dat er vraagtekens worden gezet?

Gewoon klakkeloos geloven wat er gezegd wordt. In het verleden is wel vaker gebleken dat er uiteindelijk een heel ander verhaal is dan in eerste instantie geschreven/naar buiten gebracht wordt.
Dit stinkt bijna net zo hard als de graftombe verderip!

De grootste vraagtekens die ik.heb heb ik trouwens bij het functioneren van onze directie.

Wat voor belang heeft Henk om hier over te liegen (en dan ook nog zo overtuigend)? Hij krijgt toch beide keren zijn geld mee?
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: carlo de leeuw op februari 09, 2016, 19:33:42
m.a.w. Henk staat gewoon keihard te liegen??!
Laat ik het zo zeggen. Ik vermoed dat er een afspraak.is gemaakt die aanstuurde op het zelf opstappen van Henk.
Dus feitelijk niet ontslagen, maar om onrust te voorkomen (en boosheid naar directie) voor deze oplossing gekozen. Henk is immers nog imnens populair en de directie.ligt wel vaker onder vuur.

Spine

GVD Henk is niet dood hoor. Vind het een fantastisch mens maar als trainer wat minder. Las ergens laatste 27 potjes twee overwinningen, dan heeft hij het nog lang volgehouden.
Triest dieptepunt was DKV uit, totaal verrast over de opstelling van die stinkboeren; geen antwoord weten en als makke lammen naar de slachtbank. Verschrikkelijk om te zien. Afgelopen zondag van het zelfde laken en pak.
Nogmaals: prima mens onze Henk maar blij dat er nu wat anders gaat gebeuren al vrees ik dat het veel te laat is.

Vlampiep

Citaat van: Spine op februari 09, 2016, 19:56:21
GVD Henk is niet dood hoor. Vind het een fantastisch mens maar als trainer wat minder. Las ergens laatste 27 potjes twee overwinningen, dan heeft hij het nog lang volgehouden.
Triest dieptepunt was DKV uit, totaal verrast over de opstelling van die stinkboeren; geen antwoord weten en als makke lammen naar de slachtbank. Verschrikkelijk om te zien. Afgelopen zondag van het zelfde laken en pak.
Nogmaals: prima mens onze Henk maar blij dat er nu wat anders gaat gebeuren al vrees ik dat het veel te laat is.
Nou ik loop al su lang met, mar as de trainer vertrekt wurd ut dur vaak niet beter op.
Mar warskienluk bits stou krekt sun sukses toeskouwer as bij Akkrum sud, want
miskien nou al fegeten wat Henk oans de afgelopen 2 jaar bracht het.

Dokkumer

Spine un suksessupporter? Die ston al oppe tribune te razen toen wij nog iinne luier sketen!

Spine

Citaat van: Vlampiep op februari 09, 2016, 20:05:55
Nou ik loop al su lang met, mar as de trainer vertrekt wurd ut dur vaak niet beter op.
Mar warskienluk bits stou krekt sun sukses toeskouwer as bij Akkrum sud, want
miskien nou al fegeten wat Henk oans de afgelopen 2 jaar bracht het.
Kom al sinds 1975 bij de mooiste kutclub van Nederland, en dou?

Dokkumer

Citaat van: Spine op februari 09, 2016, 20:08:55
Kom al sinds 1975 bij de mooiste kutclub van Nederland, en dou?
April 2013  :_schater

Dokkumer

Klopt aardig trouwens. In 1975 skeet ik nog inne luiers. Was laat zindelijk

ruubmac

Dit zal meteen het einde wel zijn van barto bij Cambuur.

carlo de leeuw

Citaat van: Spine op februari 09, 2016, 19:56:21
GVD Henk is niet dood hoor. Vind het een fantastisch mens maar als trainer wat minder. Las ergens laatste 27 potjes twee overwinningen, dan heeft hij het nog lang volgehouden.
Triest dieptepunt was DKV uit, totaal verrast over de opstelling van die stinkboeren; geen antwoord weten en als makke lammen naar de slachtbank. Verschrikkelijk om te zien. Afgelopen zondag van het zelfde laken en pak.
Nogmaals: prima mens onze Henk maar blij dat er nu wat anders gaat gebeuren al vrees ik dat het veel te laat is.
Jij vind hem als trainer dus minder omdat hij met een budget van lik me vestje 2 seizoenen ver boven verwachting eindigd en dit seizoen na verkoop/ vertrek van de betere spelers en waar verder ook niks meezit, 1 na laatste staat?
tja, ieder zijn mening

Spine

Citaat van: Dokkumer op februari 09, 2016, 20:12:11
Klopt aardig trouwens. In 1975 skeet ik nog inne luiers.
Doe ik alweer. Controle over de sluitspier wurd wat minder.  8)

Spine

Citaat van: carlo de leeuw op februari 09, 2016, 20:14:58
Jij vind hem als trainer dus minder omdat hij met een budget van lik me vestje 2 seizoenen ver boven verwachting eindigd en dit seizoen na verkoop/ vertrek van de betere spelers en waar verder ook niks meezit, 1 na laatste staat?
tja, ieder zijn mening
Nee hoor, ik vind dat je als trainer ook een plan B moet hebben.
Je moet niet altijd en overal het spel willen maken. Juist omdat je zo'n beperkt budget hebt. Zie Dijkhuizen hier vorig seizoen. Commentaar van Henk: zo kan je hier nooit trainer worden.
Misschien niet, maar hij pakte hier wel een punt.

sunderland

Henk de Jong bedankt voor de fantastische jaren .De mooiste cambuur jaren sinds 1980 voor mij

CamLeeuw

#3823
Citaat van: Dokkumer op februari 09, 2016, 20:12:11
Klopt aardig trouwens. In 1975 skeet ik nog inne luiers. Was laat zindelijk
Dokkie ben je nog zo jong? :)
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Tanjajeah

Citaat van: Spine op februari 09, 2016, 20:18:43
Nee hoor, ik vind dat je als trainer ook een plan B moet hebben.
Je moet niet altijd en overal het spel willen maken. Juist omdat je zo'n beperkt budget hebt. Zie Dijkhuizen hier vorig seizoen. Commentaar van Henk: zo kan je hier nooit trainer worden.
Misschien niet, maar hij pakte hier wel een punt.

Met datzelfde compromisloze voetbal is Cambuur anders ook gepromoveerd en heeft het vorig seizoen, onder Henk de Jong, een record aantal punten behaald.