Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Spine

Heb het al vaker gezegd, Henk is een soort Korbach.
Leuk voor twee seizoenen, daarna is het kunstje uitgewerkt.

Dokkumer

Citaat van: Spine op februari 07, 2016, 17:58:35
Heb het al vaker gezegd, Henk is een soort Korbach.
Leuk voor twee seizoenen, daarna is het kunstje uitgewerkt.
Ben blij dat hij geen Korbach is. Anders had hij Ype's vrouw moeten doen :devil

wiekie1969

Citaat van: Dokkumer op februari 07, 2016, 17:16:03
Beste Henk,

laat ik voorop stellen dat ik je waardeer, als mens en als trainer. Je hebt ons kampioen gemaakt, je bent al een tijd een prima uithangbord voor onze club en je bent nog echt voor de camera. Anders dan het stereotype trainersgeneuzel wat we anders horen.
Maar voetbal draait om resultaat, niet om hoe aardig we je ook vinden en laat nu net het gedeelte waar het om draait voor geen meter lopen. Hadden we vlak voor de winterstop een opleving, inmiddels zijn we 5 wedstrijden in het nieuwe jaar en er is nog geen punt gepakt. Alleen Feyenoord doet het slechter!
Spelers lopen regelmatig als kip zonder kop over het veld, ik mis de bezieling, de vechtlust om een bevrijdende overwinning binnen te halen en al dat soort elementen die een elftal met zeer beperkte kwaliteit nodig heeft om te overleven.
Beste Henk, je gaf een tijdje geleden aan dat wij als Cambuursupporters van mooi en goed voetbal hielden. Waarschijnlijk heb je met de nieuwe generatie (sinds de promotie) supporters gesproken, want wij als die hard supporters die al vanaf de jaren 70-80 komen, verlangen een Cambuur wat strijd levert, bikkelt voor elke bal en na 95 minuten met de modder achter de oren het veld afstapt. Verlies je dan zo'n wedstrijd, dan kun je zelfs rekenen op applaus. Applaus wat ik helaas na de winterstop niet heb kunnen geven aan ons elftal. Waarom niet? Omdat het voetballend opgelost moet worden en niet met de mouwen omhoog en het "skuum op 'e freet".

Beste Henk, ga alsjeblieft bij jezelf te rade. Je lijkt nog heel veel krediet te hebben bij de achterban, maar dat wordt snel minder als het schip harder gaat zinken en de Graafschap ons binnen de kortste keren voorbij zoeft.
Nee je hoeft van mij je kantoor niet leeg te ruimen en je spullen in te leveren, probeer eerst van die naïeve gedachte af te stappen dat het voetballend wel opgelost wordt. Laat je jongens KNOKKEN tot ze erbij neervallen! Degraderen we dan, dan is het in ieder geval met opgeheven hoofd, niet als makke lammetjes! En jij kunt dan met opgeheven hoofd het Cambuurstadion verlaten in de wetenschap dat JIJ er alles aan gedaan hebt!!

Het is geen vijf voor twaalf, maar een halve minuut voor Henk, besef dat!!


10.000 procent eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sunderland

Mooi stuk dokkummer. Toch moeten we nog 1 x der volledig achter gaan staan. Vrijdag moeten we winnen en graafschap verliezen dan geven we hun ook een tik. Dan zijn ze heel dichtbij geweest en dat zal ook hun een mentale tik geven. We kunnen het nog halen dus komop iedereen. ( ik heb mij ook dood geërgerd aan die slappe hap vandaag) . Nog 1 x

Harry L.

Citaat van: sunderland op februari 07, 2016, 18:34:35
Mooi stuk dokkummer. Toch moeten we nog 1 x der volledig achter gaan staan. Vrijdag moeten we winnen en graafschap verliezen dan geven we hun ook een tik. Dan zijn ze heel dichtbij geweest en dat zal ook hun een mentale tik geven. We kunnen het nog halen dus komop iedereen. ( ik heb mij ook dood geërgerd aan die slappe hap vandaag) . Nog 1 x

Daar zal het niet aan liggen, ben er van overtuigd dat iedereen er achter blijft staan tot de laatste snik. Het is alleen jammer dat de ts.
en spelers ons in de steek laten. Zeker omdat het al zo lang matig tot slecht is. :scc

Dokkumer

Citaat van: sunderland op februari 07, 2016, 18:34:35
Mooi stuk dokkummer. Toch moeten we nog 1 x der volledig achter gaan staan. Vrijdag moeten we winnen en graafschap verliezen dan geven we hun ook een tik. Dan zijn ze heel dichtbij geweest en dat zal ook hun een mentale tik geven. We kunnen het nog halen dus komop iedereen. ( ik heb mij ook dood geërgerd aan die slappe hap vandaag) . Nog 1 x

Het is DokkuMer :(
Uiteraard sta ik na de eerste frustratie nog vol achter mijn club; volgens mij heb ik dat ook duidelijk genoeg aangegeven.
Ik verwacht, nee eis 90 minuten lang strijd om de punten binnen te halen.  Zolang die strijd niet geleverd wordt pakken we geen punten.

poelie-lwd

Ik ben er klaar mee. Met Henk vliegen we er opzeker uit. Niks doen is geen optie wmb. Per direct afscheid van nemen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op februari 07, 2016, 19:22:04
Ik ben er klaar mee. Met Henk vliegen we er opzeker uit. Niks doen is geen optie wmb. Per direct afscheid van nemen.
Wordt het met Sipke beter? Tis net een.lek woanskip met plakband repareren. Zelfs  een toptrainer kan hier weinig van bakken.

Bankzitter

Trainer wegsturen heeft geen zin. Maar er moet wel op een andere manier gespeeld worden, na de winter vijf keer kansloos. Verliezen kan best, maar met een beetje druk valt de defensie om en we creeeren zelf vrijwel niets meer.

DayDreamer

Citaat van: John Hiatt op februari 07, 2016, 17:54:48
Ben er klaar mee. De persconferentie na deze wedstrijd sloeg alles. We trainen goed, aldus Henk! Sorry hoor, op trainingen verdien je geen punten. De chemie is weg, spelers knokken niet meer. Volgend jaar Oss....

Eigenlijk zegt dit alles. Als onze trainers vinden dat ze geweldig trainen, maar dit soort wedstrijden op de mat leggen.
Zij vinden het niveau dus hoog, wat het niet is, dan kun je dus ook nooit je team beter maken  8P

En maar lullen in de winterstop dat we het hardwerkenste elftal moeten worden, nou sorry Henk ik zie het niet terug.
Ik erger me al weken, nee maanden aan het spel dat we spelen, jij noemt het aanvallend, omdat onze supporters dat willen, nou het is op balbezit spelen en niks meer, tikkie breed, tikkie terug, ik wordt er kotsmisselijk van. Met vandaag een werkelijk dieptepunt, deze wedstrijd was zo ongelofelijk slecht, niet normaal.

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op februari 07, 2016, 17:16:03
Beste Henk,

laat ik voorop stellen dat ik je waardeer, als mens en als trainer. Je hebt ons kampioen gemaakt, je bent al een tijd een prima uithangbord voor onze club en je bent nog echt voor de camera. Anders dan het stereotype trainersgeneuzel wat we anders horen.
Maar voetbal draait om resultaat, niet om hoe aardig we je ook vinden en laat nu net het gedeelte waar het om draait voor geen meter lopen. Hadden we vlak voor de winterstop een opleving, inmiddels zijn we 5 wedstrijden in het nieuwe jaar en er is nog geen punt gepakt. Alleen Feyenoord doet het slechter!
Spelers lopen regelmatig als kip zonder kop over het veld, ik mis de bezieling, de vechtlust om een bevrijdende overwinning binnen te halen en al dat soort elementen die een elftal met zeer beperkte kwaliteit nodig heeft om te overleven.
Beste Henk, je gaf een tijdje geleden aan dat wij als Cambuursupporters van mooi en goed voetbal hielden. Waarschijnlijk heb je met de nieuwe generatie (sinds de promotie) supporters gesproken, want wij als die hard supporters die al vanaf de jaren 70-80 komen, verlangen een Cambuur wat strijd levert, bikkelt voor elke bal en na 95 minuten met de modder achter de oren het veld afstapt. Verlies je dan zo'n wedstrijd, dan kun je zelfs rekenen op applaus. Applaus wat ik helaas na de winterstop niet heb kunnen geven aan ons elftal. Waarom niet? Omdat het voetballend opgelost moet worden en niet met de mouwen omhoog en het "skuum op 'e freet".

Beste Henk, ga alsjeblieft bij jezelf te rade. Je lijkt nog heel veel krediet te hebben bij de achterban, maar dat wordt snel minder als het schip harder gaat zinken en de Graafschap ons binnen de kortste keren voorbij zoeft.
Nee je hoeft van mij je kantoor niet leeg te ruimen en je spullen in te leveren, probeer eerst van die naïeve gedachte af te stappen dat het voetballend wel opgelost wordt. Laat je jongens KNOKKEN tot ze erbij neervallen! Degraderen we dan, dan is het in ieder geval met opgeheven hoofd, niet als makke lammetjes! En jij kunt dan met opgeheven hoofd het Cambuurstadion verlaten in de wetenschap dat JIJ er alles aan gedaan hebt!!

Het is geen vijf voor twaalf, maar een halve minuut voor Henk, besef dat!!

Goed verwoord. Strijd en passie, sodemieter ajb op met dat mooie voetbal. Welke club in NL voetbald nou mooi? We hebben het materiaal er niet naar. Ik zie liever met bloed zweet en tranen elke week een punt, of geen punt. Dan dat we met 11 zoutzakken proberen mooi voetbal te laten zien terwijl we hier uberhaupt niet tot in staat zijn.

Met het gras in de keel en het schuim op de vreet. Dat willen we zien!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: DayDreamer op februari 07, 2016, 19:42:54
Eigenlijk zegt dit alles. Als onze trainers vinden dat ze geweldig trainen, maar dit soort wedstrijden op de mat leggen.
Zij vinden het niveau dus hoog, wat het niet is, dan kun je dus ook nooit je team beter maken  8P

En maar lullen in de winterstop dat we het hardwerkenste elftal moeten worden, nou sorry Henk ik zie het niet terug.
Ik erger me al weken, nee maanden aan het spel dat we spelen, jij noemt het aanvallend, omdat onze supporters dat willen, nou het is op balbezit spelen en niks meer, tikkie breed, tikkie terug, ik wordt er kotsmisselijk van. Met vandaag een werkelijk dieptepunt, deze wedstrijd was zo ongelofelijk slecht, niet normaal.

Als Henk met lullen punten kon pakken hadden we fier bovenaan gestaan  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Harry L.

Citaat van: poelie-lwd op februari 07, 2016, 19:22:04
Ik ben er klaar mee. Met Henk vliegen we er opzeker uit. Niks doen is geen optie wmb. Per direct afscheid van nemen.

Is denk ik al te laat. Had moeten gebeuren toen v/d Heide eruit ging. Dan had je met een andere trainer misschien nog iets kunnen forceren en een ander systeem in kunnen slijpen. Het is wel triest dat hij nu zelf de handdoek heeft gegooit en uitspreekt dat je de Graafschap onder je moet houden. Ik ga er in ieder geval vanuit dat we vanaf volgend seizoen een andere trainer hebben.

Bill Shankly

Citaat van: poelie-lwd op februari 07, 2016, 19:22:04
Ik ben er klaar mee. Met Henk vliegen we er opzeker uit. Niks doen is geen optie wmb. Per direct afscheid van nemen.
Als zelfs poelie er al klaar mee is dan zegt het al genoeg.

Wat mij betreft ook afscheid nemen.  Misschien is het te laat en of helpt het niks maar als er niks gebeurt komt het zeker niet goed.

speculeter

Vanaf morgen maar een nieuw gezicht voor de ploeg.
Hij krijgt het niet meer aan de praat.....