Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op februari 06, 2016, 22:42:07
de jong was de laatste trainer in de jl.




of bedoel je arts 8)
Uiteraard bedoelde ik Herr Alphonse :D Henk was een opgewaardeerd assistent zonder geldig papiertje (waar ik overigens geen negativiteit mee wil aangeven) ;)

Destroyer

Geloof er niet meer in.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Harry L.

Ik ook niet. Leuk uithangbord voor de club maar meer ook niet. Kan de spelers niet (meer) motiveren. De koek is gewoon op.

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

DK

Met Henk gaan we het niet meer redden. Geen plan B, kan de ploeg niet meer motiveren, en tactisch gewoon zwak. Wat ik ook niet begrijp is dat je deze ploeg gewoon 2 dagen vrij geeft in de week voor de pot tegen Grunn. Volgens mij moet er juist meer arbeid geleverd worden als het niet loopt..

zeewolde

Zoveel balbezit.maar vooral tikkie terug, en vytas voorop. Zorg voor dreiging ipv eindeloos rondtikken.

Dokkumer

Beste Henk,

laat ik voorop stellen dat ik je waardeer, als mens en als trainer. Je hebt ons kampioen gemaakt, je bent al een tijd een prima uithangbord voor onze club en je bent nog echt voor de camera. Anders dan het stereotype trainersgeneuzel wat we anders horen.
Maar voetbal draait om resultaat, niet om hoe aardig we je ook vinden en laat nu net het gedeelte waar het om draait voor geen meter lopen. Hadden we vlak voor de winterstop een opleving, inmiddels zijn we 5 wedstrijden in het nieuwe jaar en er is nog geen punt gepakt. Alleen Feyenoord doet het slechter!
Spelers lopen regelmatig als kip zonder kop over het veld, ik mis de bezieling, de vechtlust om een bevrijdende overwinning binnen te halen en al dat soort elementen die een elftal met zeer beperkte kwaliteit nodig heeft om te overleven.
Beste Henk, je gaf een tijdje geleden aan dat wij als Cambuursupporters van mooi en goed voetbal hielden. Waarschijnlijk heb je met de nieuwe generatie (sinds de promotie) supporters gesproken, want wij als die hard supporters die al vanaf de jaren 70-80 komen, verlangen een Cambuur wat strijd levert, bikkelt voor elke bal en na 95 minuten met de modder achter de oren het veld afstapt. Verlies je dan zo'n wedstrijd, dan kun je zelfs rekenen op applaus. Applaus wat ik helaas na de winterstop niet heb kunnen geven aan ons elftal. Waarom niet? Omdat het voetballend opgelost moet worden en niet met de mouwen omhoog en het "skuum op 'e freet".

Beste Henk, ga alsjeblieft bij jezelf te rade. Je lijkt nog heel veel krediet te hebben bij de achterban, maar dat wordt snel minder als het schip harder gaat zinken en de Graafschap ons binnen de kortste keren voorbij zoeft.
Nee je hoeft van mij je kantoor niet leeg te ruimen en je spullen in te leveren, probeer eerst van die naïeve gedachte af te stappen dat het voetballend wel opgelost wordt. Laat je jongens KNOKKEN tot ze erbij neervallen! Degraderen we dan, dan is het in ieder geval met opgeheven hoofd, niet als makke lammetjes! En jij kunt dan met opgeheven hoofd het Cambuurstadion verlaten in de wetenschap dat JIJ er alles aan gedaan hebt!!

Het is geen vijf voor twaalf, maar een halve minuut voor Henk, besef dat!!


Harry L.

Citaat van: Dokkumer op februari 07, 2016, 17:16:03
Beste Henk,

laat ik voorop stellen dat ik je waardeer, als mens en als trainer. Je hebt ons kampioen gemaakt, je bent al een tijd een prima uithangbord voor onze club en je bent nog echt voor de camera. Anders dan het stereotype trainersgeneuzel wat we anders horen.
Maar voetbal draait om resultaat, niet om hoe aardig we je ook vinden en laat nu net het gedeelte waar het om draait voor geen meter lopen. Hadden we vlak voor de winterstop een opleving, inmiddels zijn we 5 wedstrijden in het nieuwe jaar en er is nog geen punt gepakt. Alleen Feyenoord doet het slechter!
Spelers lopen regelmatig als kip zonder kop over het veld, ik mis de bezieling, de vechtlust om een bevrijdende overwinning binnen te halen en al dat soort elementen die een elftal met zeer beperkte kwaliteit nodig heeft om te overleven.
Beste Henk, je gaf een tijdje geleden aan dat wij als Cambuursupporters van mooi en goed voetbal hielden. Waarschijnlijk heb je met de nieuwe generatie (sinds de promotie) supporters gesproken, want wij als die hard supporters die al vanaf de jaren 70-80 komen, verlangen een Cambuur wat strijd levert, bikkelt voor elke bal en na 95 minuten met de modder achter de oren het veld afstapt. Verlies je dan zo'n wedstrijd, dan kun je zelfs rekenen op applaus. Applaus wat ik helaas na de winterstop niet heb kunnen geven aan ons elftal. Waarom niet? Omdat het voetballend opgelost moet worden en niet met de mouwen omhoog en het "skuum op 'e freet".

Beste Henk, ga alsjeblieft bij jezelf te rade. Je lijkt nog heel veel krediet te hebben bij de achterban, maar dat wordt snel minder als het schip harder gaat zinken en de Graafschap ons binnen de kortste keren voorbij zoeft.
Nee je hoeft van mij je kantoor niet leeg te ruimen en je spullen in te leveren, probeer eerst van die naïeve gedachte af te stappen dat het voetballend wel opgelost wordt. Laat je jongens KNOKKEN tot ze erbij neervallen! Degraderen we dan, dan is het in ieder geval met opgeheven hoofd, niet als makke lammetjes! En jij kunt dan met opgeheven hoofd het Cambuurstadion verlaten in de wetenschap dat JIJ er alles aan gedaan hebt!!

Het is geen vijf voor twaalf, maar een halve minuut voor Henk, besef dat!!

_O_, helaas had dat mouwen opstropen veel eerder moeten gebeuren.

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op februari 07, 2016, 17:16:03
Beste Henk,

laat ik voorop stellen dat ik je waardeer, als mens en als trainer. Je hebt ons kampioen gemaakt, je bent al een tijd een prima uithangbord voor onze club en je bent nog echt voor de camera. Anders dan het stereotype trainersgeneuzel wat we anders horen.
Maar voetbal draait om resultaat, niet om hoe aardig we je ook vinden en laat nu net het gedeelte waar het om draait voor geen meter lopen. Hadden we vlak voor de winterstop een opleving, inmiddels zijn we 5 wedstrijden in het nieuwe jaar en er is nog geen punt gepakt. Alleen Feyenoord doet het slechter!
Spelers lopen regelmatig als kip zonder kop over het veld, ik mis de bezieling, de vechtlust om een bevrijdende overwinning binnen te halen en al dat soort elementen die een elftal met zeer beperkte kwaliteit nodig heeft om te overleven.
Beste Henk, je gaf een tijdje geleden aan dat wij als Cambuursupporters van mooi en goed voetbal hielden. Waarschijnlijk heb je met de nieuwe generatie (sinds de promotie) supporters gesproken, want wij als die hard supporters die al vanaf de jaren 70-80 komen, verlangen een Cambuur wat strijd levert, bikkelt voor elke bal en na 95 minuten met de modder achter de oren het veld afstapt. Verlies je dan zo'n wedstrijd, dan kun je zelfs rekenen op applaus. Applaus wat ik helaas na de winterstop niet heb kunnen geven aan ons elftal. Waarom niet? Omdat het voetballend opgelost moet worden en niet met de mouwen omhoog en het "skuum op 'e freet".

Beste Henk, ga alsjeblieft bij jezelf te rade. Je lijkt nog heel veel krediet te hebben bij de achterban, maar dat wordt snel minder als het schip harder gaat zinken en de Graafschap ons binnen de kortste keren voorbij zoeft.
Nee je hoeft van mij je kantoor niet leeg te ruimen en je spullen in te leveren, probeer eerst van die naïeve gedachte af te stappen dat het voetballend wel opgelost wordt. Laat je jongens KNOKKEN tot ze erbij neervallen! Degraderen we dan, dan is het in ieder geval met opgeheven hoofd, niet als makke lammetjes! En jij kunt dan met opgeheven hoofd het Cambuurstadion verlaten in de wetenschap dat JIJ er alles aan gedaan hebt!!

Het is geen vijf voor twaalf, maar een halve minuut voor Henk, besef dat!!
_O_

Vedetski

:koffie

Bill Shankly

Citaat van: Dokkumer op februari 07, 2016, 17:16:03
Beste Henk,

laat ik voorop stellen dat ik je waardeer, als mens en als trainer. Je hebt ons kampioen gemaakt, je bent al een tijd een prima uithangbord voor onze club en je bent nog echt voor de camera. Anders dan het stereotype trainersgeneuzel wat we anders horen.
Maar voetbal draait om resultaat, niet om hoe aardig we je ook vinden en laat nu net het gedeelte waar het om draait voor geen meter lopen. Hadden we vlak voor de winterstop een opleving, inmiddels zijn we 5 wedstrijden in het nieuwe jaar en er is nog geen punt gepakt. Alleen Feyenoord doet het slechter!
Spelers lopen regelmatig als kip zonder kop over het veld, ik mis de bezieling, de vechtlust om een bevrijdende overwinning binnen te halen en al dat soort elementen die een elftal met zeer beperkte kwaliteit nodig heeft om te overleven.
Beste Henk, je gaf een tijdje geleden aan dat wij als Cambuursupporters van mooi en goed voetbal hielden. Waarschijnlijk heb je met de nieuwe generatie (sinds de promotie) supporters gesproken, want wij als die hard supporters die al vanaf de jaren 70-80 komen, verlangen een Cambuur wat strijd levert, bikkelt voor elke bal en na 95 minuten met de modder achter de oren het veld afstapt. Verlies je dan zo'n wedstrijd, dan kun je zelfs rekenen op applaus. Applaus wat ik helaas na de winterstop niet heb kunnen geven aan ons elftal. Waarom niet? Omdat het voetballend opgelost moet worden en niet met de mouwen omhoog en het "skuum op 'e freet".

Beste Henk, ga alsjeblieft bij jezelf te rade. Je lijkt nog heel veel krediet te hebben bij de achterban, maar dat wordt snel minder als het schip harder gaat zinken en de Graafschap ons binnen de kortste keren voorbij zoeft.
Nee je hoeft van mij je kantoor niet leeg te ruimen en je spullen in te leveren, probeer eerst van die naïeve gedachte af te stappen dat het voetballend wel opgelost wordt. Laat je jongens KNOKKEN tot ze erbij neervallen! Degraderen we dan, dan is het in ieder geval met opgeheven hoofd, niet als makke lammetjes! En jij kunt dan met opgeheven hoofd het Cambuurstadion verlaten in de wetenschap dat JIJ er alles aan gedaan hebt!!

Het is geen vijf voor twaalf, maar een halve minuut voor Henk, besef dat!!

Zo is het.    Uit het hart
_O_

Harry L.

Net op fox de reactie van Henk. "Dit wisten we al na de eerste oefenwedstrijd, de graafschap moet je onder je houden". Lekker een coach die er zelf ook niet meer in gelooft. Doet het denk ik ook goed bij de spelers. Dorpspredikant :rodekaart :R

John Hiatt

Ben er klaar mee. De persconferentie na deze wedstrijd sloeg alles. We trainen goed, aldus Henk! Sorry hoor, op trainingen verdien je geen punten. De chemie is weg, spelers knokken niet meer. Volgend jaar Oss....

Lore

Citaat van: Harry L. op februari 07, 2016, 17:49:27
Net op fox de reactie van Henk. "Dit wisten we al na de eerste oefenwedstrijd, de graafschap moet je onder je houden". Lekker een coach die er zelf ook niet meer in gelooft. Doet het denk ik ook goed bij de spelers. Dorpspredikant :rodekaart :R

Hij legt de lat elke week wat lager!

legeips

Citaat van: Dokkumer op februari 07, 2016, 17:16:03
Beste Henk,

laat ik voorop stellen dat ik je waardeer, als mens en als trainer. Je hebt ons kampioen gemaakt, je bent al een tijd een prima uithangbord voor onze club en je bent nog echt voor de camera. Anders dan het stereotype trainersgeneuzel wat we anders horen.
Maar voetbal draait om resultaat, niet om hoe aardig we je ook vinden en laat nu net het gedeelte waar het om draait voor geen meter lopen. Hadden we vlak voor de winterstop een opleving, inmiddels zijn we 5 wedstrijden in het nieuwe jaar en er is nog geen punt gepakt. Alleen Feyenoord doet het slechter!
Spelers lopen regelmatig als kip zonder kop over het veld, ik mis de bezieling, de vechtlust om een bevrijdende overwinning binnen te halen en al dat soort elementen die een elftal met zeer beperkte kwaliteit nodig heeft om te overleven.
Beste Henk, je gaf een tijdje geleden aan dat wij als Cambuursupporters van mooi en goed voetbal hielden. Waarschijnlijk heb je met de nieuwe generatie (sinds de promotie) supporters gesproken, want wij als die hard supporters die al vanaf de jaren 70-80 komen, verlangen een Cambuur wat strijd levert, bikkelt voor elke bal en na 95 minuten met de modder achter de oren het veld afstapt. Verlies je dan zo'n wedstrijd, dan kun je zelfs rekenen op applaus. Applaus wat ik helaas na de winterstop niet heb kunnen geven aan ons elftal. Waarom niet? Omdat het voetballend opgelost moet worden en niet met de mouwen omhoog en het "skuum op 'e freet".

Beste Henk, ga alsjeblieft bij jezelf te rade. Je lijkt nog heel veel krediet te hebben bij de achterban, maar dat wordt snel minder als het schip harder gaat zinken en de Graafschap ons binnen de kortste keren voorbij zoeft.
Nee je hoeft van mij je kantoor niet leeg te ruimen en je spullen in te leveren, probeer eerst van die naïeve gedachte af te stappen dat het voetballend wel opgelost wordt. Laat je jongens KNOKKEN tot ze erbij neervallen! Degraderen we dan, dan is het in ieder geval met opgeheven hoofd, niet als makke lammetjes! En jij kunt dan met opgeheven hoofd het Cambuurstadion verlaten in de wetenschap dat JIJ er alles aan gedaan hebt!!

Het is geen vijf voor twaalf, maar een halve minuut voor Henk, besef dat!!

Mooi geschreven Dokkie..

Maar de people manager Henk de Jong is de magie kwijt..
Natuurlijk verdiend de man geen vroegtijdig afscheid, maar denk wel dat een andere trainer de jongens beter op het spoor gaat krijgen. Als we nog een kans willen maken om het tij te keren, dan is een vroege aanstelling van een nieuwe trainer de laatste redding boei..

Laat Foeke de klus doen.. We hebben een strateeg nodig die een prikkel kan geven. Deze man heeft inzicht en de prikkel zit er wel in, aangezien hij Cambuur altijd in zijn hart heeft..