Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Misschien niet helemaal de juiste plek om dit te plaatsen, maar enige relevantie is er wel. Gezien het vermoeden dat wij hebben mbt tot hdj zijn volgende stap.
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=268963


De Gast

Henk wordt straks ergens lekker assistent. Zou ik althans wel doen als ik hem was.

poelie-lwd

Citaat van: dizzhead op februari 05, 2016, 07:58:05
Misschien niet helemaal de juiste plek om dit te plaatsen, maar enige relevantie is er wel. Gezien het vermoeden dat wij hebben mbt tot hdj zijn volgende stap.
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=268963

Rookgordijntje, meer niet.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

PePe

Citaat van: dizzhead op februari 05, 2016, 07:58:05
Misschien niet helemaal de juiste plek om dit te plaatsen, maar enige relevantie is er wel. Gezien het vermoeden dat wij hebben mbt tot hdj zijn volgende stap.
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=268963

Je zou bijna gaan denken, dat HDJ naar Tilburg gaat, daar naar waar B inmiddels als is verhuisd.

hobbes

Citaat van: PePe op februari 05, 2016, 11:04:23
Je zou bijna gaan denken, dat HDJ naar Tilburg gaat, daar naar waar B inmiddels als is verhuisd.

Stond ook al in 1van de commentaren

wiekie1969

"Groningen is een fantastische ploeg, dus wij moeten zorgen dat wij hun spel gaan ontregelen en als wij dat doen en aan voetballen toekomen dan liggen er geheid kansen". Vanmiddag gehoord op radio Abe.

Klasse Henkie, het wekelijkse lulpraatje!!!!!!!!!!!!! :_schater


speculeter

Deze ben ik dan wel met je eens....
Elke week liggen er weer kansen en hij voelt dat er wat te halen valt....
Gaaap word hier een beetje moe van.

hobbes

Citaat van: speculeter op februari 06, 2016, 07:45:50
Deze ben ik dan wel met je eens....
Elke week liggen er weer kansen en hij voelt dat er wat te halen valt....
Gaaap word hier een beetje moe van.

Wat moet hij dan zeggen?  "Ik snap niet dat we elk weekend nog op pad gaan, kansloos zijn we. We gooien bij deze de handdoek in de ring en gunnen onze spelers en supporters een lekker vrij weekend"? Alle coaches hebben toch deze uitspraken voor de wedstrijd.

Collingwood

Wat een gelul, wat moet hij dan zeggen? Henk is nog één van de meest originele trainers van de eredivisie ook.
Kalmte alleen kan u redden.

Cor

Citaat van: speculeter op februari 06, 2016, 07:45:50
Deze ben ik dan wel met je eens....
Elke week liggen er weer kansen en hij voelt dat er wat te halen valt....
Gaaap word hier een beetje moe van.

Je kan er ook gewoon niet naar luisteren

AliBombali

Citaat van: wiekie1969 op februari 06, 2016, 04:11:30
"Groningen is een fantastische ploeg, dus wij moeten zorgen dat wij hun spel gaan ontregelen en als wij dat doen en aan voetballen toekomen dan liggen er geheid kansen". Vanmiddag gehoord op radio Abe.

Klasse Henkie, het wekelijkse lulpraatje!!!!!!!!!!!!! :_schater

Zak er lekker in weg, ga iemand anders vervelen.. Hobbes; +1!

Dokkumer

Eerlijk gezegd ben ik het vandaag eens met wiekie eens.. Dit praatje lijkt erg veel op de praatjes van de voorlopig laatste JL trainer die we hadden.

Ik noem zijn naam bewust niet, anders raken hier nogal wat forumgangers overspannen





moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op februari 06, 2016, 20:10:52
Eerlijk gezegd ben ik het vandaag eens met wiekie eens.. Dit praatje lijkt erg veel op de praatjes van de voorlopig laatste JL trainer die we hadden.

Ik noem zijn naam bewust niet, anders raken hier nogal wat forumgangers overspannen

Ach man, wat moet ie anders zeggen.... "we worden steeds fitter"?
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op februari 06, 2016, 20:16:18
Ach man, wat moet ie anders zeggen.... "we worden steeds fitter"?
:_schater

We geven vol gas en blazen die varkens linea recta richting het slachthuis!

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op februari 06, 2016, 20:10:52
Eerlijk gezegd ben ik het vandaag eens met wiekie eens.. Dit praatje lijkt erg veel op de praatjes van de voorlopig laatste JL trainer die we hadden.

Ik noem zijn naam bewust niet, anders raken hier nogal wat forumgangers overspannen
de jong was de laatste trainer in de jl.




of bedoel je arts 8)