Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

ruubmac

Citaat van: PePe op januari 28, 2016, 21:59:45
Kan Lodeweges Cambuur nu ook helpen om door deze moeilijke periode te kunnen komen?

Zit nu bij PEC. Maar sowieso slechte optie

PePe

Zit Henk nu weer de hele nacht filmkes te bekijken?

moodygrunn

Citaat van: PePe op januari 28, 2016, 22:45:53
Zit Henk nu weer de hele nacht filmkes te bekijken?

Toch even de gedachten van het voetbal af zullen we maar zeggen...Of kijkt HdJ voetbalfiilmpjes?
In Henk en Sandor we trust

Vedetski

Citaat van: moodygrunn op januari 28, 2016, 22:49:09
Toch even de gedachten van het voetbal af zullen we maar zeggen...Of kijkt HdJ voetbalfiilmpjes?

Zal dkv wel tot in de puntjes geanalyseerd hebben.

En Rosheuvel linksbuiten zetten.
:koffie

vialli

#3484
At su sondag niet oppasse wud dit de groatste funedering van de laatste 51 jaar ;(

PePe

Citaat van: vialli op januari 28, 2016, 23:30:25
At su sondag niet oppasse wud dit de groatste funedering van de laatste 51 jaar ;(

Een kat in het nauw, maakt rare sprongen.
Juist nu zijn we op het sterkst.

Bankzitter

Ook wel helemaal klaar met dat verhaal van "bonuspunten". Kijk maar weer naar de uitslagen afgelopen 2 speelronden: iedereen haalt "bonuspunten", al moet het soms met een mazzelgoal in de laatste minuut. Voor het seizoen nog een verhaal over zakelijker spelen, voorsprong over de streep trekken, misschien iets vaker counter... er is niets van terecht gekomen.

Ik kan me de laatste echte smerige, vuile overtreding ook niet herinneren, niet dat we een schopploeg moeten worden maar het is allemaal wel erg lief.

okkele

k zag vd streek in alkmaar ook weer een tegenstander overeind helpen.  :R
dweil vd berg had m nog een bal in zn snufferd geschopt.

watjes ben t.

zondag vd streek 0 - vd berg 2
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Voorstopper

Als Henk volgend seizoen naar FCG gaat mutte wij Marinus dijkhuizen hier maar heen halen....

kickandrush

Citaat van: PePe op januari 28, 2016, 23:42:36
Een kat in het nauw, maakt rare sprongen.
Juist nu zijn we op het sterkst.

Zo is het!! De schouders eronder gvd. Dit wat onze club onderscheidt en waarom ik die boeren dertig km verderop onderscheit. Met of zonder spits, die boeren gaan eraan.  :y 

:0= LEEUWARDEN AANVALLEN  |:)

zeewolde

Henk:

Nienhuis

hiariej  lachman vd laan vytas

monteiro byrne vd streek

narsingh berisha houtkoop



alvast bedankt

denistel

berisha is niet fit he

Bernardo

Citaat van: denistel op januari 29, 2016, 09:27:24
berisha is niet fit he

Waarom zat ie dan wel bij selectie tegen ado en az

zeewolde

Citaat van: denistel op januari 29, 2016, 09:27:24
berisha is niet fit he
waarom dan wel op de bank woensdag?

En wat is zijn blessure?

El Ma-kri-niii

Citaat van: denistel op januari 29, 2016, 09:27:24
berisha is niet fit he
Het zal wel weer eens niet. Dan wordt het een kunstgreep met Vd Streek in de spits. Of kan die jongen van het tweede er wat van?