Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Jandehulk

Liever vd putten in de spits dan ja!!

wiekie1969

Citaat van: zeewolde op januari 29, 2016, 09:20:50
Henk:

Nienhuis

hiariej  lachman vd laan vytas

monteiro byrne vd streek

narsingh berisha houtkoop







alvast bedankt


Lachman? Dammers liekt mij veel fitter.

poelie-lwd

Eens. Dammers en vd Laan centraal. Peersman maar op rechts. Harrie J kan die Larson nooit belopen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

wiekie1969

Zie dur als een berg tegenop om zondag naar het stadion te gaan, laat staan om maandag op mien werk te kommen.

Kansloze missie zondag of er mutte wonderen gebeuren.

DayDreamer

Dammers in de spits.

poelie-lwd

Barto speelt wel hoor. Een sneetje, waar hebben we het over. Dat hij op krukken loopt is alleen maar om het helingsproces te versnellen. Kusje derop en gaan.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

wiekie1969

Citaat van: PePe op januari 28, 2016, 22:45:53
Zit Henk nu weer de hele nacht filmkes te bekijken?


porno :thumbsup

moodygrunn

Citaat van: denistel op januari 29, 2016, 09:27:24
berisha is niet fit he
Ik geloof er geen fluit van. In de spits met die man, pas als hij op een brancard het veld af gaat is hij niet fit meer
In Henk en Sandor we trust


Bankzitter

Zou het kunnen dat Henk naar City is om daar nog iets weg te halen?

PePe

Henk de Jong, Henk de Jong, Henk de Jong olé olé.

John Hiatt

Wat een wissels... Om te janken. Waarom zit Berisha bij de selectie?

Bill Shankly

Overgoor vroeg zelf om wissel

Vak9

Citaat van: John Hiatt op januari 31, 2016, 20:03:51
Wat een wissels... Om te janken. Waarom zit Berisha bij de selectie?

Berisha was ook behoorlijk pissig toen ie moest stoppen met warmlopen en zn jas weer aan moest doen. Snap niet dat ie geen eerlijke kans krijgt. Er zal wel s ietd voorgevallen zijn.

NRG

Citaat van: Vak9 op januari 31, 2016, 20:15:25
Berisha was ook behoorlijk pissig toen ie moest stoppen met warmlopen en zn jas weer aan moest doen. Snap niet dat ie geen eerlijke kans krijgt. Er zal wel s ietd voorgevallen zijn.

Tis nu wel duidelijk dat de Jong het niet in Berisha ziet zitten. Krijgt geen kans.