Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Ben even een weds ado weest naar zij dromen van een trainer als henk. Iedereen die ik hier spreek is gek van henk.Hef de weds van bovenaf gezien maar wij hebben het zo veel beter staan dan ado maar kwaliteit hebben zij gewoon meer voorin

De Gast

Henk is inderdaad een geweldig uithangbord. Maar als je de opstelling vaak ziet lopen de tranen bijna alweer over je wangen.

Gaat het niet meer omkeren. Gaat lekker zo verder. Het is god zegene de greep.

sunderland

Waarom heb ik vooraf niet een opstelling gelezen van de negatieven hier en waarom speelde cambuur de eerste adohelft compleet vd mat? Stelletje ziekepoten hier

Destroyer

Citaat van: sunderland op januari 25, 2016, 09:03:47
Waarom heb ik vooraf niet een opstelling gelezen van de negatieven hier en waarom speelde cambuur de eerste adohelft compleet vd mat? Stelletje ziekepoten hier

Sorry, maar dit is gelul natuurlijk. Het is niet de eerste keer dat de 1e helft lekker loopt waarna de tweede helft aan de kont krijgen. Het is namelijk vrij voorspelbaar dat we in de rust tactisch niet iets wijzigen. Mijn gevoel zij ook dat we na rust niet tegen een ADO konden spelen als ze iets extra gas gaven. Helaas.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Rosheuvel nooit weer opstellen.!!!!!!!!!!!!!

sunderland

Citaat van: Destroyer op januari 25, 2016, 09:07:30
Sorry, maar dit is gelul natuurlijk. Het is niet de eerste keer dat de 1e helft lekker loopt waarna de tweede helft aan de kont krijgen. Het is namelijk vrij voorspelbaar dat we in de rust tactisch niet iets wijzigen. Mijn gevoel zij ook dat we na rust niet tegen een ADO konden spelen als ze iets extra gas gaven. Helaas.
dat is gewoon fysieke kwaliteit. Moet je iets omzetten terwijl het zo goed gaat. De ruimtes lagen compleet open... Dat is toch niet henk zijn schuld. Zijn fout is om rosheuvel op te stellen

Destroyer

Waarom wordt er zo vaag gedaan over het verlengen van het contract van Henk? Man, een beetje duidelijkheid NU zou meer van pas komen. Indien er over twee maanden pas wordt beslist hoe en wat pies je weer nasst de pot. Competitie bijna afgelopen en dan nog op zoek naar een trainer? Wordt niks. Als het nu al duidelijk is kun je vast gaan kijken naar volgend jaar met spelerslijstjes etc...

Maar ja, ik zal het wel niet begrijpen...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Open om te counteren bedoel ik

Unify

Het enige probleem van Henk is het vertrouwen houden in Rosheuvel!
Die vent doet echt alles wat niet goed is!
Loopt ruimtes dicht, schiet terwijl er een medespeler 1 op 1 kan met de keeper, geeft voor wanneer er niemand staat en vooral....loopt nooit diep op momenten wanneer het moet!

Cambuur speelt met vlagen echt goed voetbal maar dit is nooit constant!
Als Henk zich daar nou eens op concentreert dan hoop ik dat we toch nog puntjes gaan pakken!
Maar of dat genoeg is..?

Maar als de ploeg een seizoen wat minder draait dan valt dat niet af te rekenen op de trainer.
Moet je zien wat hij de voorgaande jaren voor de club heeft betekend!
Persoonlijk zou ik het doodzonde vinden als hij vertrekt!

DayDreamer

Citaat van: SCC-J op januari 25, 2016, 00:12:52
Welke cambuurtrainer die we de afgelopen 16 jaar gehad hebben moest niet oprotten? Wiekie en consorten proberen zich altijd te profileren als voetbalkenners maar verder dan dat elke keer de trainer moet oprotten komen jullie nooit.

_O_

denistel

Citaat van: sunderland op januari 25, 2016, 09:10:04
dat is gewoon fysieke kwaliteit. Moet je iets omzetten terwijl het zo goed gaat. De ruimtes lagen compleet open... Dat is toch niet henk zijn schuld. Zijn fout is om rosheuvel op te stellen

je moet iets omzetten omdat d.haag anders gaat spelen daar gaat het om

De Gast

Citaat van: Destroyer op januari 25, 2016, 09:10:57
Waarom wordt er zo vaag gedaan over het verlengen van het contract van Henk? Man, een beetje duidelijkheid NU zou meer van pas komen. Indien er over twee maanden pas wordt beslist hoe en wat pies je weer nasst de pot. Competitie bijna afgelopen en dan nog op zoek naar een trainer? Wordt niks. Als het nu al duidelijk is kun je vast gaan kijken naar volgend jaar met spelerslijstjes etc...

Maar ja, ik zal het wel niet begrijpen...

Wat een onzin over contractverlenging ja/nee.. het is de tijd helemaal niet om een contract te verlengen. Bovendien ga je nu verlengen en verlies je de komende 6 potten watdan? Henk gaf gister zelf ook aan dat hij wel het idee moet hebben dat zijn werkwijze resultaat oplevert. Zo niet, dan moet je gewoon stoppen. Groot gelijk.

Johan058...

Citaat van: De Gast op januari 25, 2016, 11:55:14
Wat een onzin over contractverlenging ja/nee.. het is de tijd helemaal niet om een contract te verlengen. Bovendien ga je nu verlengen en verlies je de komende 6 potten watdan? Henk gaf gister zelf ook aan dat hij wel het idee moet hebben dat zijn werkwijze resultaat oplevert. Zo niet, dan moet je gewoon stoppen. Groot gelijk.
of wat anders proberen.

sunderland

Citaat van: Unify op januari 25, 2016, 09:27:30
Het enige probleem van Henk is het vertrouwen houden in Rosheuvel!
Die vent doet echt alles wat niet goed is!
Loopt ruimtes dicht, schiet terwijl er een medespeler 1 op 1 kan met de keeper, geeft voor wanneer er niemand staat en vooral....loopt nooit diep op momenten wanneer het moet!

Cambuur speelt met vlagen echt goed voetbal maar dit is nooit constant!
Als Henk zich daar nou eens op concentreert dan hoop ik dat we toch nog puntjes gaan pakken!
Maar of dat genoeg is..?

Maar als de ploeg een seizoen wat minder draait dan valt dat niet af te rekenen op de trainer.
Moet je zien wat hij de voorgaande jaren voor de club heeft betekend!
Persoonlijk zou ik het doodzonde vinden als hij vertrekt!
volledig mee eens. Je wilt niet weten hoeveel ruimte hij had.

sunderland

Citaat van: denistel op januari 25, 2016, 10:23:55
je moet iets omzetten omdat d.haag anders gaat spelen daar gaat het om
nistel jonge ik keek het van bovenaf. Byrne en vooral monteiro konden een paar gemakkelijk de diepte zoeken, dan hadden onze aanvallers gewoon alleen op de keeper af kunnen lopen. Niet normaal. Ado ging vol tenaanval. Wat kan een trainer daar aan doen.