Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Hier leren we weer van. Dat doen we elke week.

Laat mie niet lachen man. 2 vd 19 wonnen. Ut kwartje mut nou eens een keer gaan vallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bill Shankly

Sorry Henk,  maar het wordt toch tijd voor een logische opstelling.
Te vaak wordt er geƫxperimenteerd.
Ondanks de prima goal vind ik streek op links niks toevoegen.
Waarom huur je een speler voor de rb en laat je die op de bank terwijl perrsman blijft schutteren.??

Geen middenvelders mee op de buiten.
Dan nog liever 4-4-2

En wat the fuck speelt er tussen jou en narsingh??

Harry L.

Citaat van: Bill Shankly op januari 24, 2016, 20:45:09
Sorry Henk,  maar het wordt toch tijd voor een logische opstelling.
Te vaak wordt er geƫxperimenteerd.
Ondanks de prima goal vind ik streek op links niks toevoegen.
Waarom huur je een speler voor de rb en laat je die op de bank terwijl perrsman blijft schutteren.??

Geen middenvelders mee op de buiten.
Dan nog liever 4-4-2

En wat the fuck speelt er tussen jou en narsingh??

Wat er ook speelt is niet belangerijk nu. Het is op dit moment de enige die wat kan op de flanken dus spelen met die man

PePe

Een goalgetter moet er bij!! Adje bv.

Vedetski

Waar blijven Hoefdraad en Boutzamar??

Al wekenlang wordt dat duo de hemel in geprezen maar wanneer wordt dat met speeltijd beloond?
:koffie

De Gast

Op deze manier vraag je om je eigen ontslag. Maak het nou niet moeilijker dan het is en stel je beste spelers. En wissel eens logisch.

wiekie1969

IN HENK WE TRUST?

Tis mooi weest na 3 jaar.

Yellow Army

Hoe is het toch in godsnaam mogelijk dat we keer op keer de eerste 10 min na rust weg worden gespeeld. Je weet dat ze gaan komen na de rust en dan laat je het zo over je heen komen. Onbegrijpelijk  :zucht
Area 58

El Ma-kri-niii

Citaat van: wiekie1969 op januari 24, 2016, 20:59:24
IN HENK WE TRUST?

Tis mooi weest na 3 jaar.
Ontslag lost niks op. Verleden wijst uit dat het ontslag van een trainer zelden een positief effect heeft.

wiekie1969

Die lui deden een simpele tactische omzetting. Duplan ging van de vleugel naar de 10, waardoor Peersman zonder man kwam te staan. En dan weet ie niet wat of wie hij mut dekken.

carlo de leeuw

Kan me niet voorstellen dat de ts niet heeft aangegeven dat ado na rust zou gaan drukken.
Probleem is dat zodra het wat spannend word er ineens niks meer lukt en dat ze als kippen zonder kop over het veld gaan lopen.Bakker blijft meestal nog wel rustig maar die moest helaas naar de kant dankzij onze keeper met zijn idiote pass waardoor Bakker in de problemen kwam en zichzelf blesseerde.

SCC-J

Citaat van: wiekie1969 op januari 24, 2016, 20:59:24
IN HENK WE TRUST?

Tis mooi weest na 3 jaar.

Welke cambuurtrainer die we de afgelopen 16 jaar gehad hebben moest niet oprotten? Wiekie en consorten proberen zich altijd te profileren als voetbalkenners maar verder dan dat elke keer de trainer moet oprotten komen jullie nooit.

PePe

Volgens mij willen Cambuur en Henk wel met elkaar door.
Henk wil volgens mij weten, wat de mogelijkheden voor het komende seizoen zijn?
Dit hangt ook weer van het nieuwe stadion af.
Bij onvoldoende mogelijkheden zie ik Henk vetrekken.

Montana

Henk, beste vent, houd aub op met dat friese gelul

sunderland

Hou toch aub op hier met jum gelul... Henk topper