Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

El Ma-kri-niii

Ik denk dat hij er gewoon weer wat uitgeflapt heeft.

speculeter

Citaat van: Tanjajeah op januari 05, 2016, 17:39:50
Staat wél op vi.nl.

http://www.vi.nl/webshop/product/vi-nummer-1-2016.htm
zeg eeeeeh ik mag graag speculeren over nieuwe spelers.
Maar zulke dingen als hierboven zou ik natuurlijk nooit klakkeloos hier neerzetten l8l

AliBombali

Vermoedelijk uit verband getrokken om mensen nieuwsgierig te maken, of iets grappigs.. Zo niet, het stadion bestormen en Henk bang maken! Tripje Algarve zie ik met dit weer wel zitten!

zeewolde

Citaat van: speculeter op januari 05, 2016, 19:24:10
zeg eeeeeh ik mag graag speculeren over nieuwe spelers.
Maar zulke dingen als hierboven zou ik natuurlijk nooit klakkeloos hier neerzetten l8l
ik zag het bij de inhoud niet staan, excuus.


en je bent onbetrouwbaar  natuurlijk 8) l8l

PePe

Misschien een uitspraak van de schrijver, en helemaal niet van Henk.

speculeter

Het ging dus om het ontslag van Sandor. Betreffende de uitspraak van Henk de jong.

sccambuurlwdd

Iemand het hele artikel?

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Bedankt! Leuk interview.
Kalmte alleen kan u redden.

AliBombali

Thnx Moody!

Mooi interview met ONZE Henk... We mogen echt blij en trots zijn op zo iemand; sommige mensen vinden het een karikatuur van zichzelf, ik vind het bullshit... Je mag jezelf eigenlijk nooit zijn in Nederland, anders zijn mag trouwens ook niet.. Er is altijd wel commentaar.. Laten wij vooral heel erg genieten van deze trainer en cultuurbewaker!

Cambuur LWD

Thanks Moodygrunn!!!

SCC

Mooi interview. Vind het einde wel sterk van VI, want je gaat alles op een rijtje zetten en kunt nu niet met zekerheid zeggen of hij blijft of niet. Mijn gevoel? Bij handhaving vertrekt Henk (helaas).

zeewolde

In de telegraaf van vandaag moet ook een heel stuk staan. Iemand met een premium account die dat hier kan plaatsen?

hobbes

Citaat van: zeewolde op januari 07, 2016, 10:00:10
In de telegraaf van vandaag moet ook een heel stuk staan. Iemand met een premium account die dat hier kan plaatsen?

Met Blendle terug te lezen. Je krijgt gratis probeer te goed.