Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Dokkumer op december 19, 2015, 21:09:40
En ik vind dat deze hele discussie niks met Henk de Jong te maken heeft.

Het is anders wel allemaal de schuld van Henk  :_schater

Dokkumer

Citaat van: Cor op december 19, 2015, 22:20:08
Het is anders wel allemaal de schuld van Henk  :_schater
Nee hoor, het is allemaal de schuld van Menzo, Arts en :R en :D

666

Citaat van: Dokkumer op december 19, 2015, 23:07:24
Nee hoor, het is allemaal de schuld van Menzo, Arts en :R en :D

En Dick de Boer  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Timmie

Citaat van: moodygrunn op december 18, 2015, 17:08:19
Doelstellingen waren ruimschoots behaald, dat de intrinsieke motivatie dan wat afneemt is toch niet meer dan logisch?

Onzin, dat betekent dus dat spelers zich niet kunnen opladen voor een wedstrijd?!
Kan een trainer ook niet goedkeuren lijkt me. Zeker niet omdat het geen Ajax, PSV of Feyenoord was waar we tegen speelden..

Bankzitter

Het mentale aspect is vaak juist doorslaggevend. Bij te veel druk of een wedstrijd waar niks op het spel staat wordt vaak het normale niveau niet gehaald. Natuurlijk mag dat een coach of elftal niet gebeuren, maar dat is juist het mooie aan sport.

Gelukkig hebben de tegenstanders ook wel eens last van een slechte dag  (N.E.C. speelde ook heel heel erg slap en slordig). Hopelijk werkt het gevoel van die overwinning weer door naar de wedstrijd tegen Excelsior.

Timmie

Citaat van: Bankzitter op december 20, 2015, 09:06:58
Het mentale aspect is vaak juist doorslaggevend. Bij te veel druk of een wedstrijd waar niks op het spel staat wordt vaak het normale niveau niet gehaald. Natuurlijk mag dat een coach of elftal niet gebeuren, maar dat is juist het mooie aan sport.

Gelukkig hebben de tegenstanders ook wel eens last van een slechte dag  (N.E.C. speelde ook heel heel erg slap en slordig). Hopelijk werkt het gevoel van die overwinning weer door naar de wedstrijd tegen Excelsior.

Tuurlijk, iedereen dit heeft wel eens een slappe en slordige wedstrijd. Alleen ik kan er niet inkomen dat je vijf matches zo speelt. Je bent ooit op voetbal gegaan omdat je het leuk vindt en omdat je wil winnen? Het gevoel hebben van winnen is toch prachtig? Een stadion vol met mensen die hartstochtelijk achter jou als team staat.. En dan denken: 'Seizoen is voorbij, wij gaan lekker naar Ibiza'!


Harry L.

Citaat van: Timmie op december 20, 2015, 09:23:33
Tuurlijk, iedereen dit heeft wel eens een slappe en slordige wedstrijd. Alleen ik kan er niet inkomen dat je vijf matches zo speelt. Je bent ooit op voetbal gegaan omdat je het leuk vindt en omdat je wil winnen? Het gevoel hebben van winnen is toch prachtig? Een stadion vol met mensen die hartstochtelijk achter jou als team staat.. En dan denken: 'Seizoen is voorbij, wij gaan lekker naar Ibiza'!

Het is niet te hopen dat ze vandaag denken dat het volgende week kerst is ...... :camigo

Galdiano

Citaat van: Harry L. op december 20, 2015, 09:27:09
Het is niet te hopen dat ze vandaag denken dat het volgende week kerst is ...... :camigo

Juist wel!

Instelling, volgende week is het kerst dus geef nu nog één keer alles, is juist goed!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Harry L.

Citaat van: Galdiano op december 20, 2015, 09:38:14
Juist wel!

Instelling, volgende week is het kerst dus geef nu nog één keer alles, is juist goed!  |:)

Dat kan natuurlijk ook, gaan we daar gewoon vanuit :koffie

Collingwood

Morgen een 'openhartig' interview met Henk in de VI (aldus Stef de Bont).
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Als ik had geweten wat er zou gebeuren bij cambuur was ik meteen gestopt.
Is de kop boven het interview.

Tanjajeah

Citaat van: speculeter op januari 05, 2016, 14:00:30
Als ik had geweten wat er zou gebeuren bij cambuur was ik meteen gestopt.
Is de kop boven het interview.

Erg benieuwd wat ie daarmee bedoelt.

zeewolde

Citaat van: speculeter op januari 05, 2016, 14:00:30
Als ik had geweten wat er zou gebeuren bij cambuur was ik meteen gestopt.
Is de kop boven het interview.
ook zelf verzonnen? Staat niks van op vi.nl


denistel

ben ook wel benieuwd wat ie er mee bedoeld.