Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

mindra

Henkie mag van mij wel weg. Als je zolang met Barto speelt dan win je nooit. Byrne 90 minuten bank niet te geloven. Moet echt een nieuw gezicht voor de groep.

Harry L.

Citaat van: R-member op november 27, 2015, 22:39:26
Na vanavond weet ik het zeker, Henk is een tactisch onbenul!
En Van der Vegt heeft hem te matige spelers gegeven.

Ik ben er ook bang voor. Dat deden Lodeweges en v/d Heide waarschijnlijk, en Henkie loopt koffie te schenken met gebak uit Drachten.

legeips

Hand op de knip en god zege de greep is uitgewerkt...
Dammers en vd laan halen is een goedkope en domme optie geweest die ons nu heel duur is komen te staan.

En dat oneindige geloof in Martijn Barto ;( Tenenkrommend
Wist Henk dat geloof maar op zijn talenten te projecteren!

Als er echt onenigheid met Byrne is, dan moet Henk zich achter de oren geen krabben. Want Spelers als Byrne, masek, berischa etc... Zijn de enige haalbare jongens om op dit niveau te voetballen, dus moet je daar wat mee doen lijkt mij. Maar helaas kiest Henk kennelijk liever voor 2 beloftes, dan dat hij deze jongens weet te prikkelen.

Volgende week willem2 verliezen en dan zakt het moreel alleen maar verder weg...

Dit is dramatisch voor onze club, maar ook voor onze stad.. Want die troosteloze JL competitie is een web waar je niet snel uitkomt, zeker als de club geen middelen heeft om wat bij te zetten om directe promotie als doelstelling te realiseren...

En even nog iets.. Schrap die reis naar portugal, en ga lekker op de kleine wielen een kamp opslaan.. We zullen elke euro in nieuwe spelers moeten investeren om te hopen op een klein wonder...

zeewolde

Citaat van: Destroyer op november 27, 2015, 22:49:40
Praat nou ajb niet alleen over de verdediging, verklaar je eens over het middenveld nader dan
ons voetbal was altijd gebaseerd op opbouw van achteruit. Die automatismen zijn niet ingebouwd. Wat betreft middenveld heb je gelijk, maar automatismen horen door het hele elftal te lopen.

Collingwood

Citaat van: Harry L. op november 27, 2015, 22:51:41
Ik ben er ook bang voor. Dat deden Lodeweges en v/d Heide waarschijnlijk, en Henkie loopt koffie te schenken met gebak uit Drachten.

Tsjongejonge. Henk heeft ons kampioen gemaakt in de Jupiler League en ons vorig seizoen naar een recordaantal punten in de eredivisie geleid. Je hoeft het niet altijd met hem eens te zijn, en kritiek is absoluut mogelijk. Ik zou bijvoorbeeld ook zeker voor Byrne hebben gekozen vandaag. Zelfs ontslag is niet uitgesloten met de huidige resultaten. Maar is iets meer respect voor deze man niet op zijn plaats?
Kalmte alleen kan u redden.

diekhuzen

Citaat van: Bernardo op november 27, 2015, 22:50:15
En Barto weer in de spits, waarom niet gewoon Ogbeche in de spits. Barto heeft godverdomme weer geen bal geraakt vanavond.  :zucht :_spank

Volledig mee eens. Ogbeche geeft nu voorzetten, terwijl hij er moet staan.

Holwerd voor Cambuur

Ik denk dat ontslag weinig gaat helpen. Deze achterhoede (op Vytas na) is veeel te jong en onervaren.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

legeips

Citaat van: oost op november 27, 2015, 22:36:48
Als het bestuur hem er nu uitgooit heb ik daar alle begrip voor.
Ik persoonlijk heb je anderhalf jaar op handen gedragen.
Dit seizoen blink je uit in domme wissels en opstellingen.
Ja dat nienhuis geblesseert uit viel kun je niks aan doen
Maar om vervolgens een speler te brengen die al 6  maand amper een duel heeft gespeeld rond uit belachelijk.
En  . Hoe kom je der bij om overgoor en bakker op te stellen??? tegen ajax oke maar tegen een de graafschap verwacht IK toch een aanvallender cambuur....


Hopelijk lees ik morgen dat je ontslagen bent.
Bedank voor je bewezen diensten.

Zo ik heb mijn gal gespuugd

Ik wens iedereen een hele fijne avond die van mij is verneukt

Als het bestuur hem er uit gooit dan hoop ik dat het bestuur voorop loopt naar de uitgang.... Want dan is die hele Sandor soap totaal voor niks geweest....

Henk moet de eer aan zich zelf houden en dat gaat maandag ook gebeuren... Sterker... Ook als het bestuur hem eruit knikkert dan verwacht ik dat dit de uitleg naar de pers zal zijn..


Harry L.

Citaat van: Collingwood op november 27, 2015, 22:55:01
Tsjongejonge. Henk heeft ons kampioen gemaakt in de Jupiler League en ons vorig seizoen naar een recordaantal punten in de eredivisie geleid. Je hoeft het niet altijd met hem eens te zijn, en kritiek is absoluut mogelijk. Ik zou bijvoorbeeld ook zeker voor Byrne hebben gekozen vandaag. Zelfs ontslag is niet uitgesloten met de huidige resultaten. Maar is iets meer respect voor deze man niet op zijn plaats?

Dat had ik zeker, maar ik ben er wel klaar mee nu. Het wordt met de week droeviger en soms zelfs lachwekkend.

DayDreamer

Wat een gelul om Henk er uit te gooien, deze man heeft gewoon een heel matige, nee een slechte selectie om mee te werken. Daarnaast ook nog vele blessures.
Wat ik niet snap om altijd maar met Barto te blijven spelen, wat is er toch met die Berisha dat hij niet eens bij de selectie zit. Trainingen doet hij mee, in het 2e speelde hij mee.
Zet deze man eens voor een paar wedstrijden in de spits, want Barto man man, dat kan echt niet, die heeft niet een ( kop ) duel gewonnen vanavond.

Als Henk verder nog persoonlijke vetes heeft met spelers, heel gauw opzij zetten. Altijd met je sterkste spelers spelen.

Ik heb nog vertrouwen in Henk, maar het moet wel anders, dat is duidelijk.

Een trainerswissel gaat echt niks uitmaken, er is geen trainer die hier meer uit haalt. v/d Vegt is degene die op de schopstoel hoort te zitten, of de spelers nu wel of niet met de hele ts gehaald is, v/d Vegt is verantwoordelijk voor deze selectie, en die is ronduit KUT.

Collingwood

Citaat van: Harry L. op november 27, 2015, 23:01:04
Dat had ik zeker, maar ik ben er wel klaar mee nu. Het wordt met de week droeviger en soms zelfs lachwekkend.

Voor mij onbegrijpelijk, maar goed dat moet iedereen natuurlijk zelf weten.
Kalmte alleen kan u redden.

gewoon een fan

Ik miste bij Henk ook de strijd, hij heeft amper zijn dugout verlaten om de spelers te coachen  ;(

roepieh

Henk, bedankt t is klaar... Tijd voor een frisse blik je gaat t niet meer op de rit krijgen.

Bernardo

Citaat van: gewoon een fan op november 27, 2015, 23:22:09
Ik miste bij Henk ook de strijd, hij heeft amper zijn dugout verlaten om de spelers te coachen  ;(

Dit. Volgens mij heeft hij het zelf al opgegeven.