Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: DayDreamer op november 27, 2015, 23:18:05
Wat een gelul om Henk er uit te gooien, deze man heeft gewoon een heel matige, nee een slechte selectie om mee te werken. Daarnaast ook nog vele blessures.
Wat ik niet snap om altijd maar met Barto te blijven spelen, wat is er toch met die Berisha dat hij niet eens bij de selectie zit. Trainingen doet hij mee, in het 2e speelde hij mee.
Zet deze man eens voor een paar wedstrijden in de spits, want Barto man man, dat kan echt niet, die heeft niet een ( kop ) duel gewonnen vanavond.


Als Henk verder nog persoonlijke vetes heeft met spelers, heel gauw opzij zetten. Altijd met je sterkste spelers spelen.

Ik heb nog vertrouwen in Henk, maar het moet wel anders, dat is duidelijk.

Een trainerswissel gaat echt niks uitmaken, er is geen trainer die hier meer uit haalt. v/d Vegt is degene die op de schopstoel hoort te zitten, of de spelers nu wel of niet met de hele ts gehaald is, v/d Vegt is verantwoordelijk voor deze selectie, en die is ronduit KUT.

Valt je niet op dat je hier jezlef tegen spreekt? Je geeft al aan dat Henk niet de goede keuzes maakt.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

DayDreamer

Citaat van: Destroyer op november 27, 2015, 23:26:06
Valt je niet op dat je hier jezlef tegen spreekt? Je geeft al aan dat Henk niet de goede keuzes maakt.

Ik geef alleen aan dat Henk moet kappen met die Barto.

Goudvinger

Eventueel ontslag van Henk gaat geen enkele positieve uitwerking hebben. Het enige gevolg is dat het technisch beleid volledig terecht komt op het bordje van V/d Vegt. En laat die man ons nou juist niet helemaal omver geblazen hebben met zijn voetbalvisie en -kennis. Nee, Henk moet gewoon aanblijven. Al is het maar omdat dat hij ons persoonlijk deze fantastische drie jaren heeft bezorgd en iedere trainer recht heeft op één slecht seizoen. Ik moet er niet aan denken dat er weer zo'n grijze muis uit de Randstad voor de groep komt te staan.

DayDreamer

Citaat van: Goudvinger op november 27, 2015, 23:36:23
Eventueel ontslag van Henk gaat geen enkele positieve uitwerking hebben. Het enige gevolg is dat het technisch beleid volledig terecht komt op het bordje van V/d Vegt. En laat die man ons nou juist niet helemaal omver geblazen hebben met zijn voetbalvisie en -kennis. Nee, Henk moet gewoon aanblijven. Al is het maar omdat dat hij ons persoonlijk deze fantastische drie jaren heeft bezorgd en iedere trainer recht heeft op één slecht seizoen. Ik moet er niet aan denken dat er weer zo'n grijze muis uit de Randstad voor de groep komt te staan.

_O_

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Goudvinger op november 27, 2015, 23:36:23
Eventueel ontslag van Henk gaat geen enkele positieve uitwerking hebben. Het enige gevolg is dat het technisch beleid volledig terecht komt op het bordje van V/d Vegt. En laat die man ons nou juist niet helemaal omver geblazen hebben met zijn voetbalvisie en -kennis. Nee, Henk moet gewoon aanblijven. Al is het maar omdat dat hij ons persoonlijk deze fantastische drie jaren heeft bezorgd en iedere trainer recht heeft op één slecht seizoen. Ik moet er niet aan denken dat er weer zo'n grijze muis uit de Randstad voor de groep komt te staan.

Waarvan akte 8)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

John Hiatt

Henk moet nu toch inzien dat hij deze groep niet meer aan het voetballen krijgt. Morgen contract inleveren. Dit kan echt niet meer.

Voorstopper

Citaat van: Goudvinger op november 27, 2015, 23:36:23
Eventueel ontslag van Henk gaat geen enkele positieve uitwerking hebben. Het enige gevolg is dat het technisch beleid volledig terecht komt op het bordje van V/d Vegt. En laat die man ons nou juist niet helemaal omver geblazen hebben met zijn voetbalvisie en -kennis. Nee, Henk moet gewoon aanblijven. Al is het maar omdat dat hij ons persoonlijk deze fantastische drie jaren heeft bezorgd en iedere trainer recht heeft op één slecht seizoen. Ik moet er niet aan denken dat er weer zo'n grijze muis uit de Randstad voor de groep komt te staan.
Behaalde resultaten in het verleden geven geen garantie voor de toekomst. Als het niet meer werkt dan is het klaar dan hou je de trainer niet omdat hij de afgelpoen 3 jaar zo goed bezig was. Bovendien heeft Henk eigenlijk maar één half seizoen gepresteerd en wel de eerste helft van vorig seizoen. Tweede helft slecht 15 punten gehaald. eerste seizoen eredivisie was Lodewegesde trainer.

Treb

Tja.. als je Steblecki brengt ipv Byrne, Barto de voorkeur krijgt en een rasspits als Berisha geen enkele kans krijgt, dan ben je m.i toch echt ongeschikt.

Destroyer

Citaat van: Treb op november 27, 2015, 23:48:42
Tja.. als je Steblecki brengt ipv Byrne, Barto de voorkeur krijgt en een rasspits als Berisha geen enkele kans krijgt, dan ben je m.i toch echt ongeschikt.

Berisha,  wat is nu de echte reden dat hij niet in het veld staat
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Treb

Citaat van: Destroyer op november 27, 2015, 23:59:26
Berisha,  wat is nu de echte reden dat hij niet in het veld staat

Ik denk dat Barto beter pijpt.

hallum voor cambuur

Kan iemand mij vertellen waarom Jack Byrne vanavond niet speelde.  Tegen Groningen was hij de man van de pass en overzicht. Hij wou toen ook constant de bal hebben.  Vanavond de eerste helft was er totaal geen voetbal of lijn in het spel te bekennen. Waarom Steblecki erin komt deze wedstrijd is mij ook een raadsel.  Hij speelde goed daar niet van maar dit waren zijn eerste speelminuten dit seizoen volgens mij. Henk maakt soms vreemde keuzes.

Tanjajeah

#2936
Ondanks de slechte resultaten hoop ik dat het ontslaan van Henk geen optie is voor de heren van de directie, wat zou dat een zwaktebod zijn. Leuk hoor, roepen om zijn ontslag, maar met de beste wil van de wereld valt er met dit elftal en een verdediging van niveau middenmoot JL geen eer te behalen. Wie zou er dan voor de groep moeten, noem mij een trainer die het beter kan? En dat zou dan wel tot succes moeten leiden? Erg kortzichtig gedacht als je het mij vraagt. Haal je een trainer die de accenten helemaal op het verdedigen legt, leuk hoor. Hebben we dáár weer iets om over te klagen.

Een trainer zal altijd aangevallen worden op zijn keuzes (in dit geval: geen Byrne) als er verloren wordt. Maar ook dat kan toch geen basis zijn van ontslag? Een leek kan zien wat het probleem is. KWALITEIT op het veld! Als er al iemand de laan uit zou moeten zou dat vd Vegt of de Graaf horen te zijn. Maar nóóit Henk laten vallen. Hij is het beste (samen met Belt) dat Cambuur is overkomen de laatste decennia.


Bankzitter

Er zijn er een paar die altijd spelen(mits beschikbaar): Peersman, Vytas, Overgoor vd Streek, Narsingh, Barto, Ogbeche. Maar daarnaast is het een grote tombola waarbij iedereen al eens geprobeert is, maar niemand lang vertrouwen krijgt
.

Tanjajeah

Citaat van: Bankzitter op november 28, 2015, 00:08:37
Er zijn er een paar die altijd spelen(mits beschikbaar): Peersman, Vytas, Overgoor vd Streek, Narsingh, Barto, Ogbeche. Maar daarnaast is het een grote tombola waarbij iedereen al eens geprobeert is, maar niemand lang vertrouwen krijgt
.

??? Tombola erg makkelijk te verklaren: oneindig veel blessureleed?

hallum voor cambuur

Henk ontslag geven daarmee los je de problemen niet mee op.  De selectie blijft zwak alles moet dan weer worden opgebouwd worden met een nieuwe trainer.  Daat gaat weer veel geld kosten om niks. Er moeten gewoon goede versterkingen komen maar alles wat de laatste 2 jaar is opgebouwd is bijna helemaal weg.  Goede spelers zullen nu wel 2 keer nadenken voordat ze naar Leeuwarden gaan komen.