Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Citaat van: Bankzitter op november 27, 2015, 22:32:10
Elke week is het weer een puzzel wie er kunnen spelen en daarbij worden ook niet altijd de meest gelukkige keuzes gemaakt.
Een paar wedstrijden met dezelfde ploeg spelen zou wel heel erg fijn zijn.

In de verdediging heeft hij geen keuze, maar op het middenveld blijft hij ook maar wisselen. Hoe wil je dan in godsnaam automatismen inslijpen? En als je spelers als Barto en Rosheuvel op blijft stellen dan snap je er echt niets van.
Bakker op de back had hij wel goed gezien  :_spank :_schater :O




sccambuurlwdd

Of het aan Henk de Jong ligt of niet: er moet echt wat gebeuren. Veel slechter dan dit wordt het niet. Dan kan je beter een nieuwe trainer voor de groep gooien en hopen op een schokeffect dan zo doorgaan.

Destroyer

Citaat van: oost op november 27, 2015, 22:36:48
Als het bestuur hem er nu uitgooit heb ik daar alle begrip voor.
Ik persoonlijk heb je anderhalf jaar op handen gedragen.
Dit seizoen blink je uit in domme wissels en opstellingen.
Ja dat nienhuis geblesseert uit viel kun je niks aan doen
Maar om vervolgens een speler te brengen die al 6  maand amper een duel heeft gespeeld rond uit belachelijk.
En  . Hoe kom je der bij om overgoor en bakker op te stellen??? tegen ajax oke maar tegen een de graafschap verwacht IK toch een aanvallender cambuur....


Hopelijk lees ik morgen dat je ontslagen bent.
Bedank voor je bewezen diensten.

Zo ik heb mijn gal gespuugd

Ik wens iedereen een hele fijne avond die van mij is verneukt

Vond ik niet erg slecht hoor, ze deden hun best. Meer zat er niet in.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

R-member

Na vanavond weet ik het zeker, Henk is een tactisch onbenul!
En Van der Vegt heeft hem te matige spelers gegeven.
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Destroyer

Citaat van: Harry L. op november 27, 2015, 22:38:34
In de verdediging heeft hij geen keuze, maar op het middenveld blijft hij ook maar wisselen. Hoe wil je dan in godsnaam automatismen inslijpen? En als je spelers als Barto en Rosheuvel op blijft stellen dan snap je er echt niets van.
Bakker op de back had hij wel goed gezien  :_spank :_schater :O

Je kan zeggen wat je wil, maar die oetlul van een Lodeweges deed 1 ding goed. AUTOMATISME!!! Ik noem Henk niet voor niets al tijden HENKIE WISSEL.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Harry L.

Citaat van: Destroyer op november 27, 2015, 22:40:33
Je kan zeggen wat je wil, maar die oetlul van een Lodeweges deed 1 ding goed. AUTOMATISME!!! Ik noem Henk niet voor niets al tijden HENKIE WISSEL.

Klopt helemaal.

zeewolde

Citaat van: Destroyer op november 27, 2015, 22:40:33
Je kan zeggen wat je wil, maar die oetlul van een Lodeweges deed 1 ding goed. AUTOMATISME!!! Ik noem Henk niet voor niets al tijden HENKIE WISSEL.
leg eens uit welkevautomatismen er in de verdediging konden zijn nu?

Voorstopper

Citaat van: Destroyer op november 27, 2015, 22:40:33
Je kan zeggen wat je wil, maar die oetlul van een Lodeweges deed 1 ding goed. AUTOMATISME!!! Ik noem Henk niet voor niets al tijden HENKIE WISSEL.
Lodeweges is nog vrij... :_schater

diekhuzen

18 wedstrijden nu zonder overwinning. Dat is geen domme pech, blessures of spelers die op laatste moment vertrekken. Chemie tussen trainer en spelers is weg.

zeewolde


Voorstopper

Citaat van: diekhuzen op november 27, 2015, 22:45:51
18 wedstrijden nu zonder overwinning. Dat is geen domme pech, blessures of spelers die op laatste moment vertrekken. Chemie tussen trainer en spelers is weg.

Volgens mij was bij Harkemase Boys Henk zijn chemie na een jaar ook ongevere uitgewerkt. Nou na de winterstop ken ie mooi naar DKV kan ie de Haan mooi opvolgen.

Bankzitter

#2906
Ik was voor het seizoen al bang dat we een echte verdedigende middenvelder misten. Dat blijkt nu. Vooral nu er geen verdediger (Reijnen) meer inschuift. Je kunt wel blijven proberen met Bakker , Monteirro, Byrne en nu weer Steblecki, maar het vechtvoetbal wordt met hoge ballen heb je weinig aan dit type middenvelders. Daar kunnen  die spelers niet eens zo veel aan doen, het zijn prima spelers voor combinatievoetbal over de grond. Bij degradatievoetbal kom je daar vaak niet aan toe.

Destroyer

Citaat van: zeewolde op november 27, 2015, 22:43:57
leg eens uit welkevautomatismen er in de verdediging konden zijn nu?

Praat nou ajb niet alleen over de verdediging, verklaar je eens over het middenveld nader dan
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Moira

Citaat van: zeewolde op november 27, 2015, 22:43:57
leg eens uit welkevautomatismen er in de verdediging konden zijn nu?

De verdediging is een drama nu, dat reken ik hem niet aan. Maar waarom het middenveld iedere wedstrijd op de schop?  Dat is toch helemaal niet nodig geweest?

Bernardo

En Barto weer in de spits, waarom niet gewoon Ogbeche in de spits. Barto heeft godverdomme weer geen bal geraakt vanavond.  :zucht :_spank