Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

el haj

Citaat van: scclwd op november 10, 2015, 15:37:23
Kl**tzak Ype Smid. Wat een ongelooflijk domme zet. Sandor wordt geslachtofferd. En Henk is hier absoluut niet blij mee. Die blijft ook niet lang meer. Ontsla dan Vd Vegt door zijn aankoopbeleid. Nee, dit slaat werkelijk nergens op.

Citaat van: MI 81-96 op november 10, 2015, 15:41:53
Het zal wel aan mij liggen maar sinds die vd Vegt hier zit hebben we geen wedstrijd meer gewonnen en zakken we zowel sportief als nu qua sfeer binnen de club de diepte in. Ben bang dat dit een averechts effect heeft.

Ik zeg niet dat dit de oplossing is, maar om VD Vegt nu de schuld te geven van 't halfjaar vóórdat hij hier überhaupt werkte lijkt me niet handig.

John Hiatt

Citaat van: Galdiano op november 10, 2015, 16:02:01
Sandor moet het als een kans zien.
Sandor lijkt te veel op Henk in denkwijze. Als we achter komen weten ze niet wat ze moeten.

Arne is een denker en een veel betere analist. Perfecte aanvulling.
Sandor kan mooi leren als analist en als scout. Daarna gaat hij gewoon Henk opvolgen op termijn  ;)

Wijze woorden!

Oosttribune

Prima beslissing, volgens mij is hier al eerder gezegd dat Sandor en Henk teveel hetzelfde denken, beetje tegengas is niet verkeerd. Sandor blijft gewoon bij de club alleen in een andere functie.

En nu hebben Ype en Henri slecht werk geleverd... Mede dankzij Ype gaan wij elke week nog naar het stadion!!

Twee assistenten van buiten de club... Ik ben benieuwd... Dwight maakt een comeback  :?

Vlampiep

Citaat van: DayDreamer op november 10, 2015, 15:50:09
Is toch ook ergens logisch dat dit zonder hun besproken is, zo'n maatregel moet je wel abrupt nemen, met hun van gedachte wisselen heeft geen zin, want ze zullen het dan alleen maar voor elkaar opnemen. Als het echt zo is dat Sandor zijn stempel er behoorlijk op drukte kan je toch concluderen dat dat niet goed heeft uitgepakt.
Als de invloed van Sandor onevenredig zou zijn, houdt dat in dat de samenwerking tussen de trainers niet goed zou zijn.
Wat ik begrijp is dit  niet het geval.
Een goede technisch directeur zou voorafgaande aan dergelijke maatregelen al genoeg gesprekken gehad moeten hebben met Sandor zodat deze zich had kunnen verbeteren.
Dit zijn paniek maatregelen van een incompetente technisch directeur en bestuur.

scclwd

Prima beslissing?? Waarom Sandor dan deze functie aanbieden als assistent? Het was toch al duidelijk dat Sandor en Henk hetzelfde denken? Lekkere verziekte sfeer nu. Bedankt bestuur.

SCC-J

Citaat van: Galdiano op november 10, 2015, 16:02:01
Sandor moet het als een kans zien.
Sandor lijkt te veel op Henk in denkwijze. Als we achter komen weten ze niet wat ze moeten.

Arne is een denker en een veel betere analist. Perfecte aanvulling.
Sandor kan mooi leren als analist en als scout. Daarna gaat hij gewoon Henk opvolgen op termijn  ;)

Hij wordt gedegradeerd en dan moet hij het als een kans zien?

Galdiano

Citaat van: Vlampiep op november 10, 2015, 16:06:21
Als de invloed van Sandor onevenredig zou zijn, houdt dat in dat de samenwerking tussen de trainers niet goed zou zijn.
Wat ik begrijp is dit  niet het geval.
Een goede technisch directeur zou voorafgaande aan dergelijke maatregelen al genoeg gesprekken gehad moeten hebben met Sandor zodat deze zich had kunnen verbeteren.
Dit zijn paniek maatregelen van een incompetente technisch directeur en bestuur.

Als je Henk en Sandor zou vragen is alles koek en ei, en gaat het perfect!
Op een afstand kun je beter die situatie doorgronden en analyseren.
Ik vindt het een goed besluit.

Alleen die Van der Vegt moet netjes zijn mondje houden want die heeft ons met dit elftal opgescheept. Hopenlijk evalueren ze zijn functie ook snel!  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

MI 81-96

Citaat van: el haj op november 10, 2015, 16:02:27
Ik zeg niet dat dit de oplossing is, maar om VD Vegt nu de schuld te geven van 't halfjaar vóórdat hij hier überhaupt werkte lijkt me niet handig.

Vd vegt is hier vanaf mei in dienst en onze laatste overwinning dateert van april..  Die man is gewoon alleen goed in het brengen en achterlaten van ellende.

Casuals-lwd

Citaat van: John Hiatt op november 10, 2015, 15:59:11
Kijk eens wat verder. Sinds de winterstop draait Cambuur niet. Ook vorig jaar met een kwalitatief betere selectie. Dit seizoen worden we ook niet verwend. Hoe vaak klagen we hier niet over rare wissels, vreemde opstellingen? Dan moet je als bestuur en directie toch de vraag stellen: werkt dit nog?
Dat we slecht draaien sinds de winterstop ben ik met je eens. Maar we blijven SC Cambuur een club met de enerlaagste begroting in de eredivisie. Misschien dat veel mensen hier te makkelijk over denken. De tactieken zijn idd slecht maar ja, moet je dan als zondebok Sandor eruit kiezen?. Ze hadden gewoon Slot er naast hadden laten moeten staan. Exit Vd Vegt, hoe sneller hoe beter.

michello

Er zal heus wel met Henk overlegt worden hoe de twee beschikbare posities ingevuld gaan worden.
Vraag me af of er niet al met Henk in een eerder stadium hierover is gesproken. Er zijn immers al gesprekken geweest, afgaande op het artikel van zaterdag in de LC.

Galdiano

Citaat van: SCC-J op november 10, 2015, 16:08:25
Hij wordt gedegradeerd en dan moet hij het als een kans zien?

Als je stil staat in je ontwikkeling is het soms beter om een stap terug te doen en daarna twee te maken. Ja dat kun je als degraderen zien.
Ik zou het als een prikkel zien, en gedreven zijn om mezelf te ontwikkelen op de punten die tijdens het gesprek naar voren zijn gekomen ;)

Sandor is gewoon de opvolger van Henk (als die nog paar seizoen blijft zitten)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Citaat van: Vlampiep op november 10, 2015, 16:06:21
Als de invloed van Sandor onevenredig zou zijn, houdt dat in dat de samenwerking tussen de trainers niet goed zou zijn.
Wat ik begrijp is dit  niet het geval.
Een goede technisch directeur zou voorafgaande aan dergelijke maatregelen al genoeg gesprekken gehad moeten hebben met Sandor zodat deze zich had kunnen verbeteren.
Dit zijn paniek maatregelen van een incompetente technisch directeur en bestuur.

Dan ga je er blind van uit dat er nooit gesprekken zijn geweest. Ik weet 100% zeker dat er wel gesprekken zijn geweest. En van een paniekmaatregel was pas sprake geweest als Henk de Jong was ontslagen.

michello

Citaat van: scclwd op november 10, 2015, 16:07:38
Prima beslissing?? Waarom Sandor dan deze functie aanbieden als assistent? Het was toch al duidelijk dat Sandor en Henk hetzelfde denken? Lekkere verziekte sfeer nu. Bedankt bestuur.

Je kan ook overdrijven. Sfeer verziekt? Er wordt hier gedaan alsof er een complete TS de laan uit gestuurd is terwijl dat niet eens het geval is. Sandor krijgt een andere functie, dat gebeurd wel vaker op een werkvloer.

El Ma-kri-niii

Ik heb er over nagedacht en ik denk dat het wel eens een goede zet kan blijken. We hebben natuurlijk nog geen wedstrijd gewonnen dit seizoen, een verandering in de technische staf is dan ook niet verkeerd. Henk zit hier nog prima, die hoeft niet weg. Toch is het wel logisch om met deze resultaten een frisse wind door de TS te laten waaien, iemand met een andere kijk op het spelletje. Bovendien snijdt het mes aan twee kanten. Vorig jaar hadden we Arne Slot bij de selectie die werkte in de rol die Sandor nu gaat bekleden. Zo iemand hebben we nu wel gemist, iemand die zorgvuldig analyseert waar de kansen voor ons liggen tegen een bepaalde tegenstander. Zeker nu we een minder sterke selectie hebben, zul je het meer van tactische slimmigheden moeten hebben om wedstrijden te winnen. Sandor is tactisch sterk, en weet ook precies wat voor kwaliteiten ónze selectie heeft. Nu we deze functie weer serieus invullen, is Sandor dus de beste optie.

 

John Hiatt

Citaat van: Casuals-lwd op november 10, 2015, 16:10:44
Dat we slecht draaien sinds de winterstop ben ik met je eens. Maar we blijven SC Cambuur een club met de enerlaagste begroting in de eredivisie. Misschien dat veel mensen hier te makkelijk over denken. De tactieken zijn idd slecht maar ja, moet je dan als zondebok Sandor eruit kiezen?. Ze hadden gewoon Slot er naast hadden laten moeten staan. Exit Vd Vegt, hoe sneller hoe beter.

Dan stel ik je een andere vraag: haalt de huidige ts het optimale rendement uit deze selectie? En nog een vraag: hoeveel spelers komen er uit d koker van Van der Vegt?