Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Shar

Citaat van: sunderland op november 01, 2015, 17:08:04
Henk de Jong vandaag de zwakste vh veld
Niet mee eens. Hij heeft wat geprobeerd en dat is verkeerd uitgepakt. Maar dat is geen reden voor hoe slecht de spelers speelden.

Destroyer

Citaat van: sunderland op november 01, 2015, 17:08:04
Henk de Jong vandaag de zwakste vh veld

Helaas wel, inclusief de rest van TS
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Harry L.

Citaat van: Shar op november 01, 2015, 17:10:34
Niet mee eens. Hij heeft wat geprobeerd en dat is verkeerd uitgepakt. Maar dat is geen reden voor hoe slecht de spelers speelden.

Zeker wel, wel eens gehoord van automatismenen de vele wijzigingen die dit met zich mee bracht t.o.v. Den Haag

Shar

Citaat van: Harry L. op november 01, 2015, 17:12:48
Zeker wel, wel eens gehoord van automatismenen de vele wijzigingen die dit met zich mee bracht t.o.v. Den Haag
Dat kan je natuurlijk niet los zien van de vele blessures en schorsingen. Hij moet roeien met de riemen die hij heeft. Als Ogbeche fit was, had Van der Streek natuurlijk nooit in de spits gestaan.

Harry L.

Citaat van: Shar op november 01, 2015, 17:15:27
Dat kan je natuurlijk niet los zien van de vele blessures en schorsingen. Hij moet roeien met de riemen die hij heeft. Als Ogbeche fit was, had Van der Streek natuurlijk nooit in de spits gestaan.

Precies, maar laat dan zoveel mogelijk spelers staan tov. Den Haag. Toen gaven we nl. nagenoeg niets weg.

Lore

Citaat van: Collingwood op november 01, 2015, 15:40:17
Deze wedstrijd inderdaad een negatieve hoofdrol voor Henk, maar volgens mij kun je hem voor de rest toch echt niet zoveel verwijten hoor.

Vorig week met rosheuvel eindigen in de spits vond ik on-na-volg-baar. Vandaag starten met van der streek in de spits zowaar nog minder logisch. Een trainer moet in mijn ogen zichzelf vooral niet overschatten met tactische wondergrepen, maar de spelers vooral zoveel mogelijk op zijn eigen plaats laten spelen.

Deze vind ik Henk echt aan te rekenen

John Hiatt


Shar

Citaat van: Harry L. op november 01, 2015, 17:16:36
Precies, maar laat dan zoveel mogelijk spelers staan tov. Den Haag. Toen gaven we nl. nagenoeg niets weg.
Ok, dat ben ik met je eens. Vind ook wel dat Henk de Jong hier in de fout is gegaan maar vind het wel een collectief falen en ben niet van mening at Henk de Jong de hoofdschuldige is. Deed letterlijk pijn aan de ogen zo slecht als de Cambuur spelers het deden.

Lore

Citaat van: speculeter op november 01, 2015, 16:46:47
Harry l. ...als je wilt gaan stoken zoek je maar een ander forum op.
Enigste wat we nu kunnen doen is kop omhoog en verder gaan.
En misschien in de winterstop nog wat halen.

Stoken of realisme. Reageer dan op wat hij zegt, wie stijgt boven zichzelf uit?

Destroyer

Citaat van: Harry L. op november 01, 2015, 17:16:36
Precies, maar laat dan zoveel mogelijk spelers staan tov. Den Haag. Toen gaven we nl. nagenoeg niets weg.

_O_ Vastigheid is de weg naar succes. Henkie wisselt en hutseld maar.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Harry L.

Citaat van: Shar op november 01, 2015, 17:19:20
Ok, dat ben ik met je eens. Vind ook wel dat Henk de Jong hier in de fout is gegaan maar vind het wel een collectief falen en ben niet van mening at Henk de Jong de hoofdschuldige is. Deed letterlijk pijn aan de ogen zo slecht als de Cambuur spelers het deden.

:proost toch mooi, iedereen ziet het anders.

Collingwood

Citaat van: Lore op november 01, 2015, 17:19:43
Stoken of realisme. Reageer dan op wat hij zegt, wie stijgt boven zichzelf uit?

Ik denk niet dat het als stoken bedoeld is, maar realistisch vind ik het persoonlijk ook niet. Denk jij dat een andere trainer het, onder dezelfde omstandigheden, veel beter had gedaan (de wedstrijd van vandaag daargelaten)?
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Shar op november 01, 2015, 17:19:20
Ok, dat ben ik met je eens. Vind ook wel dat Henk de Jong hier in de fout is gegaan maar vind het wel een collectief falen en ben niet van mening at Henk de Jong de hoofdschuldige is. Deed letterlijk pijn aan de ogen zo slecht als de Cambuur spelers het deden.

Dat vind ik wel, verdedigers bij DKV lachen zich ziek als ze de opstelling zien en ik kan kin jet voorstellen dat onze spelers lekker het veld in stappen als er iemand in de spits staat die daar nooit staat. DKV uit is toch niet de wedstrijd voor experimenten?

Lore

Citaat van: Collingwood op november 01, 2015, 17:22:55
Ik denk niet dat het als stoken bedoeld is, maar realistisch vind ik het persoonlijk ook niet. Denk jij dat een andere trainer het, onder dezelfde omstandigheden, veel beter had gedaan (de wedstrijd van vandaag daargelaten)?

Ik denk dat wij het altijd moeilijk zouden hebben, maar vastigheid is essentieel. Dat betekend bijvoorbeeld Barto is in de spits als er geen andere spitsen zijn.

Collingwood

Citaat van: Lore op november 01, 2015, 17:24:55
Ik denk dat wij het altijd moeilijk zouden hebben, maar vastigheid is essentieel. Dat betekend bijvoorbeeld Barto is in de spits als er geen andere spitsen zijn.

Daar ben ik het helemaal mee eens. Vandaag slecht van De Jong. Zag er op voorhand nog wel iets in, maar had dan wel verwacht dat Van de Streek zich meer zou laten inzakken naar het middenveld en de buitens meer naar binnen zouden knijpen. Hij werd nu gewoon hetzelfde gebruikt als Barto, en dat kan hij natuurlijk totaal niet. Overigens denk ik dat we met Barto in de punt ook hadden verloren, zo dramatisch als iedereen vandaag speelde.

Maar Harry bekritiseert Henk volgens mij op basis van het gehele seizoen. En daar ben ik het dus niet mee eens (al doet hij natuurlijk niet alles goed, zoals inderdaad vorige week Rosheuvel in de punt zetten).
Kalmte alleen kan u redden.