Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

fred

Mut hij niet roepen dat we 1-3 gaan winnen als hij al weet dat het eltal bij voorbaat slappe hap is.
Of wordt het nog 2-3 Henk ?

Destroyer

Henk blijf ajb jezelf en realistisch
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Marc S

Straf training morgen maar.

Harry L.

Citaat van: Collingwood op november 01, 2015, 15:40:17
Deze wedstrijd inderdaad een negatieve hoofdrol voor Henk, maar volgens mij kun je hem voor de rest toch echt niet zoveel verwijten hoor.

Het voetbal wordt met de week minder, heeft geregeld vreemde wissels toegepast, komt vandaag met een soort feestopstelling, heeft de spelers niet kunnen motiveren voor de wedstrijd van het jaar en geen enkele speler is in vorm/beter geworden dit seizoen. Zeer slecht aangekocht (gehele ts en td) En hij roept  steeds dat wij maar cambuur zijn :(  ik snap natuurlijk dat we veel tegenslag hebben gehad, maar ik geloof er gewoon niet in dat we de helft van de resterende wedstrijden gaan winnen en dat Henk dit nog kan keren.

Collingwood

En ik vind dat de trainer die ons kampioen heeft gemaakt in de Jupiler League en ons naar het hoogste puntenaantal ooit in de eredivisie heeft geleid, die dit seizoen uiteraard niet alles goed heeft gedaan (met name vandaag) maar ook wel met heel veel pech te maken krijgt, meer krediet verdient.
Kalmte alleen kan u redden.

scc-aaron

Citaat van: Collingwood op november 01, 2015, 16:22:45
En ik vind dat de trainer die ons kampioen heeft gemaakt in de Jupiler League en ons naar het hoogste puntenaantal ooit in de eredivisie heeft geleid, die dit seizoen uiteraard niet alles goed heeft gedaan (met name vandaag) maar ook wel met heel veel pech te maken krijgt, meer krediet verdient.
Amen

Harry L.

Citaat van: Collingwood op november 01, 2015, 16:22:45
En ik vind dat de trainer die ons kampioen heeft gemaakt in de Jupiler League en ons naar het hoogste puntenaantal ooit in de eredivisie heeft geleid, die dit seizoen uiteraard niet alles goed heeft gedaan (met name vandaag) maar ook wel met heel veel pech te maken krijgt, meer krediet verdient.

Waar gaat dat ophouden dan, tot hij ons terug heeft gebracht in de jl.

Destroyer

Denk niet dat jullie het leuk vinden wat ik zeg, maar henk is een gokker. Dat is me nu afgelopen periode echt opgevallen. Tactisch gezien zit hij er continu naast. Zijn leermeester daarentegen heeft op de zwakte van ons ingespeeld met 442
** Poolwinner 18/19 - 21/22

scclwd

Ok, vandaag een miskleun van henk. Maar onthou dat we pech  hebben gehad met het vertrek van bepaalde spelers en veel blessures. Weten jullie hoe het wel moet?

Collingwood

Citaat van: Harry L. op november 01, 2015, 16:25:53
Waar gaat dat ophouden dan, tot hij ons terug heeft gebracht in de jl.

Kijk nou eens eerlijk naar de feiten. Resultaten tegen PEC, Roda, Utrecht, Twente en AZ zijn gewoon redelijk tot goed te noemen. ADO ongelukkig, hadden we moeten winnen. Tegen PSV, Feyenoord en Vitesse kun je volgens mij verliezen. Echt slecht was het tegen Heracles en dkv (hierin heeft Henk een groot negatief aandeel gehad).

Je aanvoerder en beste verdediger, Reijnen, wordt op het laatste moment weggekaapt en je krijgt geen waardige vervanger. Het hele seizoen zijn er al schorsingen en blessures achterin, waardoor we volgens mij bijna nog niet in dezelfde samenstelling hebben gespeeld.

Daar komt nog bovenop dat we meerdere keren de arbitrage niet bepaald mee hebben gehad.

Volgens mij is het dus echt niet (hoofdzakelijk) aan Henk te wijten dat we zo laag staan. Ik kan me niet voorstellen dat een andere trainer het (veel) beter zou hebben gedaan.
Kalmte alleen kan u redden.

Harry L.

Citaat van: Collingwood op november 01, 2015, 16:32:59
Kijk nou eens eerlijk naar de feiten. Resultaten tegen PEC, Roda, Utrecht, Twente en AZ zijn gewoon redelijk tot goed te noemen. ADO ongelukkig, hadden we moeten winnen. Tegen PSV, Feyenoord en Vitesse kun je volgens mij verliezen. Echt slecht was het tegen Heracles en dkv (hierin heeft Henk een groot negatief aandeel gehad).

Je aanvoerder en beste verdediger, Reijnen, wordt op het laatste moment weggekaapt en je krijgt geen waardige vervanger. Het hele seizoen zijn er al schorsingen en blessures achterin, waardoor we volgens mij bijna nog niet in dezelfde samenstelling hebben gespeeld.

Daar komt nog bovenop dat we meerdere keren de arbitrage niet bepaald mee hebben gehad.

Volgens mij is het dus echt niet (hoofdzakelijk) aan Henk te wijten dat we zo laag staan. Ik kan me niet voorstellen dat een andere trainer het (veel) beter zou hebben gedaan.

Dat we veel pech hebben gehad is wel duidelijk. Het is al vanaf de winterstop verleden jaar dat het minder gaat. Hij maakt de laatste tijd vreemde keuzes en er is geen enkele speler die beter geworden is.

speculeter

Harry l. ...als je wilt gaan stoken zoek je maar een ander forum op.
Enigste wat we nu kunnen doen is kop omhoog en verder gaan.
En misschien in de winterstop nog wat halen.

yellow@ndblue

Wat hadden we dan eigenlijk verwacht?

Talenten gehaald en Half fitte spelers gehaald omdat er geen geld is schijnbaar. van de vegt heeft verschillende spelers vaste contracten gegeven dus
die kun je niet zo ff terug sturen als iemand die je gehuurd zou hebben

Met buiten spelers spelen en dan met van de streek in de spits (  totaal verkeerd in geschat??  )
Die lulhannes van DKV heeft gedaan wat cambuur allang had moeten doen 4-4-2 spelen of in ieder geval dit systeem kunnen spelen

Maar goed we hebben een hoop buitenspelers dus dit zal dan de oorzaak zijn dat H.de.jong alleen dit wil spelen.

Wordt een lastig verhaal de rest van het seizoen als we in de nacompetitie terecht komen tegen Nac,Go-ahead etc krijgen we het nog heel lastig.

Harry L.

Citaat van: speculeter op november 01, 2015, 16:46:47
Harry l. ...als je wilt gaan stoken zoek je maar een ander forum op.
Enigste wat we nu kunnen doen is kop omhoog en verder gaan.
En misschien in de winterstop nog wat halen.

Ik geef gewoon mijn mening. Doe er mee wat je wilt beste jongen, je hoeft er niet op te reageren. Ik ben blij voor je dat jij nog lichtpunten ziet. Ik maak me ernstige zorgen en acht deze groep niet in staat om van de resterende wedstrijden de helft te winnen, zeker niet met deze instelling en experimenten van ons Henk. Misschien dat er in de winter wat bij komt, dat zullen en naar mijn idee nooit genoeg kunnen zijn om dit nog te keren.

sunderland

Henk de Jong vandaag de zwakste vh veld