Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Barto is voor alle tegenstanders als spits een plaag en krijgt altijd extra dekking.
Omdat hij veel werk verricht is zijn scherpte niet aanwezig.
Ik weet dus niet wat voor opdracht hij mee krijgt, maar daar zou Henk wel iets aan kunnen veranderen.
Dat hij een basisplaats heeft is daarom te accepteren, mede omdat er momenteel geen andere alternatieven zijn.
De wissel van Byrne vond ik onbegrijpelijk, maar kan zijn dat zijn fysieke gestel nog geen volledige wedstrijd aan kan.
Het inbrengen van Houtkoop en Rosheuvel was geen succes en dat zal de TS ook hebben gezien.
Maar met Masek of Bakker zou het middenveld ook niet echt kunnen versterken.
Ik hoop dat met de winterstop een bikkel op het middenveld wordt aangetrokken en een scorende  vleugelspeler/ spits naast Obeche.
Het is Henk niet te verwijten dat we momenteel veel geblesseerde spelers hebben en te weinig hebben kunnen aantrekken voor de breedte.
Het is niet anders en zullen moeten hopen op 200 % inzet om de twee derby's naar ons toe te trekken.

diekhuzen

Heb liever het trio Narsingh, Rosheuvel en Ogbeche voorin. Dan veel rouleren en met veel snelheid de verdediging van dkv gek maken!

Hendrikscc

Henk de Jong is een supercoach ! Van mij mag hij nog 5 jaar blijven !

AL

Citaat van: diekhuzen op oktober 25, 2015, 21:01:54
Heb liever het trio Narsingh, Rosheuvel en Ogbeche voorin. Dan veel rouleren en met veel snelheid de verdediging van dkv gek maken!

Aub geen Rosheuvel!!
Die komt op alle fronten zwaar tekort.
Ogbeche heeft iets met kniebanden, d is zal sowieso een paar weken niet inzetbaar zijn lijkt mij.

moodygrunn

Kan iemand me uitleggen waarom wij anders spelen dan de vorige 2 jaren? Hiervoor waren het de backs die bleven hangen in balbezit en de centrumverdedigers die moesten indribbelen. De buitens hielden het breed en werden aangespeeld door een crosspass (doordat streek diepging)

Nu houden we de bal niet meer centraal. In balbezit stormen de backs naar voren, knijpen de buitens en komen de middenvelders de bal halen. De backs komen vrij en die mogen het vervolgens bedenken. Echter als je balverlies lijdt, staan die backs ineens ver weg, ligt je centrum bijna open en op de flanken staat niemand meer.

Wie heeft dit bedacht? Ik snap dat ze een plan B willen hebben voor als A niet werkt. Maar we hebben dit seizoen heel weinig met plan A gespeeld, terwijl dat vorig seizoen prima ging.
In Henk en Sandor we trust

Vlampiep

Dammers deze hele week spitsentraining laten doen als Obeche voorlopig niet kan spelen.
Hebben we in ieder geval een spits extra.
Rosheuvel mag wat mij betreft wel naar een atletiekvereniging want hij kan heel hard lopen, maar heeft absoluut geen overzicht en balgevoel.
Bij jong cambuur loopt op de linkervleugel een speler die wat mij betreft kan doorstromen naar het 1e elftal en zal Rosheuvel heel snel doen vergeten.

poelie-lwd

Henk had het vuur alweer in de ogen. Die staat zondag na de overwinning wat tranen weg te pinken. Mooie man, voelt de druk wel degelijk maar geniet oprecht van de steun. Hij heeft gelijk, blijven volharden in hetgeen waar we voor staan, dan kan de ommekeer niet uitblijven. Ik denk dat wij ons ook in dit stadium geen betere trainer kunnen wensen. Wat een held  _O_
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Gast

Boegbeeld. Bepalend voor het imago van onze mooie club.

denistel

Citaat van: Vlampiep op oktober 25, 2015, 20:15:59
Barto is voor alle tegenstanders als spits een plaag en krijgt altijd extra dekking.
Omdat hij veel werk verricht is zijn scherpte niet aanwezig.
Ik weet dus niet wat voor opdracht hij mee krijgt, maar daar zou Henk wel iets aan kunnen veranderen.
Dat hij een basisplaats heeft is daarom te accepteren, mede omdat er momenteel geen andere alternatieven zijn.
De wissel van Byrne vond ik onbegrijpelijk, maar kan zijn dat zijn fysieke gestel nog geen volledige wedstrijd aan kan.
Het inbrengen van Houtkoop en Rosheuvel was geen succes en dat zal de TS ook hebben gezien.
Maar met Masek of Bakker zou het middenveld ook niet echt kunnen versterken.
Ik hoop dat met de winterstop een bikkel op het middenveld wordt aangetrokken en een scorende  vleugelspeler/ spits naast Obeche.
Het is Henk niet te verwijten dat we momenteel veel geblesseerde spelers hebben en te weinig hebben kunnen aantrekken voor de breedte.
Het is niet anders en zullen moeten hopen op 200 % inzet om de twee derby's naar ons toe te trekken.

barto voor elke ploeg een plaag? vorige week het ie anders niet een bal raakt ik gun het em om vandaag dubbel en dwars zeer lastig te wezen voor die boeren.

Dokkumer

Hoet oek niet. Let oek us op sien looplijnen en hoe hij elke keer wel ruumtes creƫert. Plus dat hij normaal wel oorlog maakt waar't Ogbeche fan profitere ken.

Bin bliekbaar een fantast, want niemand siet ut.

Harry L.

Deze komt op jouw rekening Henk. Hoe haal je het is godsnaam in je hoofd om nu al een feestopstelling neer te zetten, we zijn toch nog niet veilig of gedegradeert? Je hebt het weer totaal onnodig op te veel plaatsen gewijzigd. Wij zijn maar Cambuur zullen je woorden wel weer zijn :R. Wordt tijd om de witte zakdoek te voorschijn te halen. Ondanks alle tegenslagen die we gehad hebben zie ik jou het tij niet meer keren

zeewolde

Citaat van: Harry L. op november 01, 2015, 15:20:09
Deze komt op jouw rekening Henk. Hoe haal je het is godsnaam in je hoofd om nu al een feestopstelling neer te zetten, we zijn toch nog niet veilig of gedegradeert? Je hebt het weer totaal onnodig op te veel plaatsen gewijzigd. Wij zijn maar Cambuur zullen je woorden wel weer zijn :R. Wordt tijd om de witte zakdoek te voorschijn te halen. Ondanks alle tegenslagen die we gehad hebben zie ik jou het tij niet meer keren
ben het hier mee eens. Zeg niet vaak wat over hem, maar wat een beroerde opstelling :( .
witte zakdo3kjes weer wat overdreven.
vd v3gt heeft zijn werk gewoon niet goed gedaan

speculeter

Meteen weer paniek.
Schieten we niks mee op.

Harry L.

Citaat van: speculeter op november 01, 2015, 15:28:23
Meteen weer paniek.
Schieten we niks mee op.

We moeten van de overige wedstrijden bijna de helft winnen, natuurlijk geen paniek man dat halen we met gemak.
Niks aan de hand.

Collingwood

Deze wedstrijd inderdaad een negatieve hoofdrol voor Henk, maar volgens mij kun je hem voor de rest toch echt niet zoveel verwijten hoor.
Kalmte alleen kan u redden.