Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

richard

Barto eerste spits, hij werkt zich een slag in de rondte altijd, dus prima maar dan het volgende!! Balaanname dramatisch,  totaal niet sterk in de duels, , handelingssnelheid matig tot slecht, buitenspelers dramatisch bij ons middenveld idem en over de achterhoede hoeven we het niet te hebben. PSV en Twente thuis max 1 punt. Utrecht en Roda uit ook max 1. De manier van spelen en trainen vind ik matig zeer matig blij dat we niet hoeven te spelen dit weekend!!

Bankzitter

Als je dit zo leest is het een wonder dat de beste man er toch 12 in heeft liggen op Eredivisie niveau (en ook wel eens een penalty meekrijgt). Als Barto in vorm is, vind ik het een prima spits.(Uit vorm en op vreemde posities is een ander verhaal, maar dat geldt voor meer spelers).

Nightmarelwd

Citaat van: richard op september 04, 2015, 15:54:01
Barto eerste spits, hij werkt zich een slag in de rondte altijd, dus prima maar dan het volgende!! Balaanname dramatisch,  totaal niet sterk in de duels, , handelingssnelheid matig tot slecht, buitenspelers dramatisch bij ons middenveld idem en over de achterhoede hoeven we het niet te hebben. PSV en Twente thuis max 1 punt. Utrecht en Roda uit ook max 1. De manier van spelen en trainen vind ik matig zeer matig blij dat we niet hoeven te spelen dit weekend!!

Denk om je hart Richard.
MI-Sider for Life

Cor

Citaat van: richard op september 04, 2015, 15:54:01
Barto eerste spits, hij werkt zich een slag in de rondte altijd, dus prima maar dan het volgende!! Balaanname dramatisch,  totaal niet sterk in de duels, , handelingssnelheid matig tot slecht, buitenspelers dramatisch bij ons middenveld idem en over de achterhoede hoeven we het niet te hebben. PSV en Twente thuis max 1 punt. Utrecht en Roda uit ook max 1. De manier van spelen en trainen vind ik matig zeer matig blij dat we niet hoeven te spelen dit weekend!!

Als we nou allemaal eens zo denken dan kan het straks alleen maar meevallen

wiekie1969

Citaat van: richard op september 04, 2015, 15:54:01
Barto eerste spits, hij werkt zich een slag in de rondte altijd, dus prima maar dan het volgende!! Balaanname dramatisch,  totaal niet sterk in de duels, , handelingssnelheid matig tot slecht, buitenspelers dramatisch bij ons middenveld idem en over de achterhoede hoeven we het niet te hebben. PSV en Twente thuis max 1 punt. Utrecht en Roda uit ook max 1. De manier van spelen en trainen vind ik matig zeer matig blij dat we niet hoeven te spelen dit weekend!!


hest helemaal geliek helaas ;( ;( ;(

wiekie1969

Elftal is hopeloos uit vorm, het begon al met de matige voorbereiding. 1-2 in Jelsum na een week trainen, dan weet je genoeg. Rest vd serieuze oefenwedstrijden winnen we alleen van Volendam met 2-1.

Henkie c.s. zijn zoekende, elke week staan er andere poppetjes in het veld. Niemand weet waar hij aan toe is. Tis momenteel een dikke chaos.

Ben zeer benieuwd wie er volgende week in het elftal staan. Barto voor Ogbeche, Masek erin? Zeinstra voor Nienhuis. Vd Laan weer terug. Anderson op de back? Ik mis de vastigheden van vorig seizoen.

Hou mijn hart vast voor de komende weken.




wiekie1969

Citaat van: CJ058 op september 04, 2015, 11:25:24
Barto eerste spits? Ogbeche naar de bank? De verdediging wekelijks omgooien.. Henk; wat zijn we aan het doen....?

Iedere supporter die roept dat Ogbeche dramatisch speelt, mag wel eens kijken naar de figuren die hij om zich heen heeft. Bijna iedere vuurpijl van achteruit verlegd hij naar de buitens. Dat deze de bal vervolgens niet normaal voor de pot krijgen, wordt B daar nu het slachtoffer van....? Ongelofelijk.

Henk, paniek  is 1, waardeloze wissels (zoals wel vaker is gebleken) is 2..


Waarom is niemand in vorm? Heeft het met de trainingsopbouw te maken? Is iedereen wel fit?  Laat Henkie daar eens een antwoord op geven. Praten met spelers helpt niet een flikker.

Len Cantello

Volgens mij zijn er hier weer een aantal volledig in paniek omdat het na 2,5 seizoen eens een keer tegen zit..... Wees eens reëel in je verwachting. Maakt het leven een stuk simpeler. Met dat zwaar overdreven negatieve gejank maak je niemand blij.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

HilversumOnTour

Citaat van: Len Cantello op september 05, 2015, 12:00:33
Volgens mij zijn er hier weer een aantal volledig in paniek omdat het na 2,5 seizoen eens een keer tegen zit..... Wees eens reëel in je verwachting. Maakt het leven een stuk simpeler. Met dat zwaar overdreven negatieve gejank maak je niemand blij.

_O_ verbaas me de laatste tijd over heel veel posts hier

carlo de leeuw

Citaat van: Len Cantello op september 05, 2015, 12:00:33
Volgens mij zijn er hier weer een aantal volledig in paniek omdat het na 2,5 seizoen eens een keer tegen zit..... Wees eens reëel in je verwachting. Maakt het leven een stuk simpeler. Met dat zwaar overdreven negatieve gejank maak je niemand blij.
zo ist!
Beetje kritisch zijn is niks mis mee, maar een trainer die hier bijna het onmogelijke heeft gepresteerd word door een aantal al na een paar potjes , waar reëel gezien toch al niet zo veel punten vallen te halen, afgeserveerd.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op september 05, 2015, 12:46:57
_O_ verbaas me de laatste tijd over heel veel posts hier
mij ook

Nightmarelwd

Citaat van: Len Cantello op september 05, 2015, 12:00:33
Volgens mij zijn er hier weer een aantal volledig in paniek omdat het na 2,5 seizoen eens een keer tegen zit..... Wees eens reëel in je verwachting. Maakt het leven een stuk simpeler. Met dat zwaar overdreven negatieve gejank maak je niemand blij.

_O_ _O_

Ik heb tijden meegemaakt dat het altijd tegenzat. De laatste twee seizoenen zijn de beste die ik sinds 1975 heb meegemaakt.


MI-Sider for Life

vialli

De enigste manier is om met sien allen achter de ploeg en de TS te staan, want reken maar dat ze verderop smulle as dat niet so is en ze oons weer in de grond trappe kenne.


Nightmarelwd

Citaat van: vialli op september 05, 2015, 17:54:34
De enigste manier is om met sien allen achter de ploeg en de TS te staan, want reken maar dat ze verderop smulle as dat niet so is en ze oons weer in de grond trappe kenne.

Wat is er verderop dan?
MI-Sider for Life

Geelblauwstiens


Destroyer

Citaat van: wiekie1969 op september 04, 2015, 19:57:24
Elftal is hopeloos uit vorm, het begon al met de matige voorbereiding. 1-2 in Jelsum na een week trainen, dan weet je genoeg. Rest vd serieuze oefenwedstrijden winnen we alleen van Volendam met 2-1.



We speelden erg goed tegen Achilles, ja Achilles! Staat geloof ik ergens bovenin de Juup en DKV kan er niet eens van winnen.  :O Laten we eerst maar even realistisch genoeg zijn dat er een bank vol geblesseerden zijn, een nieuwe achterhoede hebben en een aantal spelers ontzettend uit vorm zijn of enorme conditie achterstand.

Conclusie naar de winterstop staan we keurig in de middenmoot  :X
** Poolwinner 18/19 - 21/22