Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

#2280
Citaat van: Destroyer op september 05, 2015, 22:17:06
We speelden erg goed tegen Achilles, ja Achilles! Staat geloof ik ergens bovenin de Juup en DKV kan er niet eens van winnen.  :O Laten we eerst maar even realistisch genoeg zijn dat er een bank vol geblesseerden zijn, een nieuwe achterhoede hebben en een aantal spelers ontzettend uit vorm zijn of enorme conditie achterstand.

Conclusie naar de winterstop staan we keurig in de middenmoot  :X

Waar kan ik daarvoor tekenen?

Vergeet ook niet een relatief lastige competitie start. met 3 doelpunten verschil verliezen bij Vitesse is ook niet gek. Enige vreemde uitslag is tegen Heracles. Dat was schandalig. Hadden we daarvan gewonnen dan was de hele stemming anders.

John Hiatt

Citaat van: Marc S op september 06, 2015, 11:28:39
Waar kan ik daarvoor tekenen?

Vergeet ook niet een relatief lastige competitie start. met 3 doelpunten verschil winnen bij Vitesse is ook niet gek. Enige vreemde uitslag is tegen Heracles. Dat was schandalig. Hadden we daarvan gewonnen dan was de hele stemming anders.

Euhhhh, 3 doelpunten verschil winnen bij Vitesse?

Marc S

Citaat van: John Hiatt op september 06, 2015, 15:47:50
Euhhhh, 3 doelpunten verschil winnen bij Vitesse?

Moet verliezen zijn natuurlijk ;) bedankt, heb het even aangepast.

V-man

Zou mooi wezen als Nienhuis komende Zaterdag in de 2e helft ingebracht wordt en, net als bij Ado onlangs, als keeper de winnende maakt! (iemand nog een biertje?)

sunderland

Citaat van: Nightmarelwd op september 05, 2015, 17:53:06
_O_ _O_

Ik heb tijden meegemaakt dat het altijd tegenzat. De laatste twee seizoenen zijn de beste die ik sinds 1975 heb meegemaakt.
voor mij ook sinds 1980.Ik heb geen idee hoe het dit seiz komt maar we moeten ervoor zorgen dat De graafschap onder ons blijft en dat we in iedergeval met een goed gevoel de nacomp in gaan .Dus we moeten niet net als Egels en Nac er in gaan want die waren compleet de kluts kwijt .Mochten we uberhaupt de nacomp ingaan trouwens 8)

ruubmac

Citaat van: sunderland op september 07, 2015, 11:42:55
voor mij ook sinds 1980.Ik heb geen idee hoe het dit seiz komt maar we moeten ervoor zorgen dat De graafschap onder ons blijft en dat we in iedergeval met een goed gevoel de nacomp in gaan .Dus we moeten niet net als Egels en Nac er in gaan want die waren compleet de kluts kwijt .Mochten we uberhaupt de nacomp ingaan trouwens 8)

Ik kan niet geloven dat er nu al over nacompetitie voetbal wordt gesproken.. foei!  :_spank

Timmie

Citaat van: ruubmac op september 07, 2015, 13:06:21
Ik kan niet geloven dat er nu al over nacompetitie voetbal wordt gesproken.. foei!  :_spank

Is redelijk normaal toch, dat er nu over nacompetitie gesproken wordt?
Afgelopen seizoen enorm goed gepresteerd met 12e stek. Hebben nu gewoon een mindere selectie dus zul je normaal gesproken ook lager dan 12 eindigen..

poelie-lwd

Citaat van: Timmie op september 07, 2015, 13:44:49
Is redelijk normaal toch, dat er nu over nacompetitie gesproken wordt?
Afgelopen seizoen enorm goed gepresteerd met 12e stek. Hebben nu gewoon een mindere selectie dus zul je normaal gesproken ook lager dan 12 eindigen..

Wat een onzin. Deze selectie is veel beter en breder. We hebben echter te maken met blessures, transfer Reijnen, inpassen nieuwe spelers en spelers die hopeloos uit vorm zijn. Daarbij hebben we een loeizwaar programma. Dit heeft nou eenmaal tijd nodig. Ja, we hebben 1 punt uit 4 wedstrijden en ja, het was af en toe comedy capers maar zeg nou niet dat we een degradatiekandidaat zijn. Dan kun je pas zeggen als we na 28 wedstrijden nog zo laag staan.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

moodygrunn

Citaat van: poelie-lwd op september 07, 2015, 14:17:32
Wat een onzin. Deze selectie is veel beter en breder. We hebben echter te maken met blessures, transfer Reijnen, inpassen nieuwe spelers en spelers die hopeloos uit vorm zijn. Daarbij hebben we een loeizwaar programma. Dit heeft nou eenmaal tijd nodig. Ja, we hebben 1 punt uit 4 wedstrijden en ja, het was af en toe comedy capers maar zeg nou niet dat we een degradatiekandidaat zijn. Dan kun je pas zeggen als we na 28 wedstrijden nog zo laag staan.

Ik denk dat we na een wedstrijd of 10 wel ongeveer weten waar we staan
In Henk en Sandor we trust

Timmie

Citaat van: poelie-lwd op september 07, 2015, 14:17:32
Wat een onzin. Deze selectie is veel beter en breder. We hebben echter te maken met blessures, transfer Reijnen, inpassen nieuwe spelers en spelers die hopeloos uit vorm zijn. Daarbij hebben we een loeizwaar programma. Dit heeft nou eenmaal tijd nodig. Ja, we hebben 1 punt uit 4 wedstrijden en ja, het was af en toe comedy capers maar zeg nou niet dat we een degradatiekandidaat zijn. Dan kun je pas zeggen als we na 28 wedstrijden nog zo laag staan.

Veel beter dan vorig seizoen? Hoezo dan?

Collingwood

Citaat van: Timmie op september 07, 2015, 15:03:40
Veel beter dan vorig seizoen? Hoezo dan?

Volgens mij kun je nu de huidige selectie nog lang niet met die van afgelopen seizoen(en) vergelijken. Daarvoor is de competitie nog maar tekort van start, en bovendien hebben we vrijwel alleen nog maar bovengemiddelde tegenstanders gehad die dus niet representatief zijn voor het algemene niveau van de competitie.

Ja, tegen Heracles was het natuurlijk heel slecht, maar vorig jaar hebben we ook ongelofelijke zaadwedstrijden gespeeld. Ook in de goede periode, denk aan NAC thuis. En ik schat het huidige Heracles hoger in dan het toenmalige NAC.
Kalmte alleen kan u redden.

Timmie

Citaat van: Collingwood op september 07, 2015, 19:25:12
Volgens mij kun je nu de huidige selectie nog lang niet met die van afgelopen seizoen(en) vergelijken. Daarvoor is de competitie nog maar tekort van start, en bovendien hebben we vrijwel alleen nog maar bovengemiddelde tegenstanders gehad die dus niet representatief zijn voor het algemene niveau van de competitie.

Ja, tegen Heracles was het natuurlijk heel slecht, maar vorig jaar hebben we ook ongelofelijke zaadwedstrijden gespeeld. Ook in de goede periode, denk aan NAC thuis. En ik schat het huidige Heracles hoger in dan het toenmalige NAC.

Ik denk dat je wel degelijk kan vergelijken. Je weet toch wat je vorig seizoen had en wat je nu hebt?

El Ma-kri-niii

Je kunt spelers als Byrne, Masek, Berisha, Dammers en Anderson nog niet op waarde schatten en vergelijken met hun voorgangers.

Collingwood

Citaat van: Timmie op september 07, 2015, 19:57:56
Ik denk dat je wel degelijk kan vergelijken. Je weet toch wat je vorig seizoen had en wat je nu hebt?

Ik zou het knap vinden als jij nu al kunt zien hoe goed iedereen van de huidige selectie precies is.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Wie houdt de stoelpoten vast? Ik pak vast de kettingzaag!

Bijna iedereen roept hier wat anders.
1. Het Henk effect is uitgewerkt
2. Kwaliteitstekort
3. Pech door vele blessures en het late vertrek van Reijnen
4. Doe maar wat beleid van vd Vegt

Wie oh wie heeft de waarheid in huis?