Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: sunderland op mei 04, 2013, 03:51:48


alfons is de held!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ac
hter de geraniums!!!!!!!!!!!!!!

Grijskijkert

#106
Citaat van: wiekie1969 op mei 04, 2013, 04:23:20
alfons is de held!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ac
hter de geraniums!!!!!!!!!!!!!!
Nog steeds niks zinnigs te melden dus.. you jerk off l0l
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 04, 2013, 04:10:23
Beter geven ze dat diploma maandag al aan hem :gelekaart. Cursus?? Niet nodig!
zou leuk zijn als de spelersgroep hem een soort cursusdiploma
aanbied maandag op podium.......

Dokkumer

Ik reken erop -dat zijn ook geluiden die her en der klinken- dat Henk na een gesprek waarschijnlijk zo toegelaten wordt tot de cursus.

Bernardo

HELD HELD HELD HELD HELD HELD

Wat een vent. Laat die vent zijn papieren snel halen en zet hem voor jaren voor het team.  |:) |:) |:) |:)

Cambuur Liwwadden

Alle hulde aan Henk, hij heeft z'n eigen wel bewezen nu lijkt me zo...

Vertel Lodeweges maar even goed hoe het moet komend seizoen, misschien mag hij wel naast je zitten  8)

:0= Henk, selectie en ts   BEDANKT!!  |:)
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Nightmarelwd

Die man hoeft niet op cursus. Cruijff kreeg ook vrijstelling.
MI-Sider for Life

Dokkumer

Citaat van: Nightmarelwd op mei 04, 2013, 11:31:33
Die man hoeft niet op cursus. Cruijff kreeg ook vrijstelling.
Heeft Cruijff in 8 wedstrijden een ploeg kampioen gemaakt? NEE!
Het allerhoogste papiertje voor Henk, Henkie voor BC!!!  |:)

oost058

 :0= HENK BEDANKT!!!
_O_ _O_ _O_

|:) |:) |:) |:)

Cambuur Liwwadden

Citaat van: Dokkumer op mei 04, 2013, 11:43:55
Heeft Cruijff in 8 wedstrijden een ploeg kampioen gemaakt? NEE!
Het allerhoogste papiertje voor Henk, Henkie voor BC!!!  |:)

HaHaHa nee indedaad verschil moet er blijven. ( gelukkig zit er ook nog enigzins verschil in mens qua speler  ;) )

Een ieder is op dit moment uiteraard volledig in jubbel stemming en euforisch. het is natuurlijk allemaal hosanna na het binnen halen van de schaal maar Henk heeft nu echt wel bewezen wat ie kan.

Nu dit einde van het seizoen, eerder al wat op de achtergrond en in het verleden bij andere clubs.
De manier van aanpak werkt gewoon. als een mensenmens weet hij spelers tot op het bot te motiveren en zelfvertrouwen te geven, en met zijn kwaliteiten en inzicht zet hij de boel gewoon goed neer. durft te wisselen en risico's te nemen als het nodig is.
Uitstraling naar buiten, vooral de media is ook geweldig.  eerlijk, recht voor z'n raap en super enthousiast!! draagt de club zeer goed uit


Vasthouden die man en geef hem een Tattoo   _O_
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Dokkumer

In jubelstemming? TOTALE EUFORIE!!!! TOTAL MADNESS IN LWD EN OMSTREKEN.

Uiteraard was mijn laatste opmerking in de vorige post heerlijk overtrokken, maar ik sta er wel achter dat Henk nu gewoon toegelaten móet worden. Wie kan in 8 wedstrijden een dolend fc los zand omturnen naar een kampioenscollectief? Ok we hebben daarbij de nodige mazzel gehad, maar 7 wedstrijden op rij winnen staat gewoon als een huis. En er staat een team wat voor elkaar door het vuur en terug gaat. Verdienste van Henk, Jan en Sandor.

Waar kunnen we de Henkie tattoo laten zetten? Met of zonder baardje? |:) :schaal

De Gast

WAT EEN VENT. HENK DE JONG.
WOORDEN SCHIETEN TE KORT

HELD HELD HELD

dit is mien club

Henk de Jong: 'Ik wil hier hoofdtrainer worden'
Gepubliceerd op 07 mei 2013, 07:30

Laatst bijgewerkt op 07 mei 2013, 09:00
  LEEUWARDEN - Als het aan Henk de Jong (foto) ligt, wordt hij in de toekomst hoofdtrainer van Cambuur. Deze week hoort de kampioenenmaker of hij wordt toegelaten tot de cursus coach betaald voetbal.

Volgend seizoen is De Jong assistent van de nieuwe Cambuur-trainer Dwight Lodeweges.

Maandagavond werd Cambuur gehuldigd in hartje Leeuwarden. Eerder die dag had Cambuur in het Gelderse Rhenen de Gouden Stier van de sponsor van de eerste divisie opgehaald.

Henk de Jong sprak toen tot bondscoach Louis van Gaal, die de kampioen de prijs uitreikte: ,,Als u wilt weten hoe u in zes weken een kampioensploeg moet maken, moet u maar even bellen.''

Van Gaal vond dat niet leuk. ,,Grapje'', haastte De Jong zich te zeggen.


Meer over Cambuur in de LC van dinsdag
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Clint

Citaat van: dit is mien club op mei 07, 2013, 09:39:26
Henk de Jong sprak toen tot bondscoach Louis van Gaal, die de kampioen de prijs uitreikte: ,,Als u wilt weten hoe u in zes weken een kampioensploeg moet maken, moet u maar even bellen.''

Van Gaal vond dat niet leuk. ,,Grapje'', haastte De Jong zich te zeggen.

:_schater :_schater

gewoon een fan

Hahaha wat is het toch een zielig figuur die Louis van Gaal  :zucht
Ik vind hem goed gevonden van Henk  _O_