Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

MP4L

Citaat van: peter op april 23, 2013, 09:48:47
Zou die actie na de westrijd ook bij hem weg zijn gekomen?

Denk het wel. Als je zag hoe ze eerst zaten te "vergaderen" :P

denistel

Citaat van: peter op april 23, 2013, 09:48:47
Als hij het hele seizoen coach was geweeest...
Waren we met 18punten voorsprong kampioen geworden.

Zou die actie na de westrijd ook bij hem weg zijn gekomen?

dacht ik wel waren al lui die begonnen te fluiten haha,,je wist toch 500% zeker dat ze wel naar de supporters kwamen

denistel

morgen interview met hem in de telegraaf. :scc

De Raaf

Henk de Jong, wat bistou een fantastische kerel!!
Trots dast bij mien club werkst en ik hoop nog voor vele jaren.
Samenwerking met Lodeweges zie ik helemaal zitten.
Een sociaal figuur en een aanbidder van het positiespel.

P.S. dien vrouwtsje is oek een topper!!! |:) |:) |:) |:)

speculeter

De raaf wat ben je positief :_schater
Maar het is ook zo....mooie vent.
Hoop dat het volgend seizoen op dezelfde manier
doorgaat......dus met positief en aanvallend voetbal!

Destroyer

Henk is de held van Leeuwarden.  Een echte cambuur man  :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22

wiekie1969

Citaat van: De Raaf op april 28, 2013, 04:30:03
Henk de Jong, wat bistou een fantastische kerel!!
Trots dast bij mien club werkst en ik hoop nog voor vele jaren.
Samenwerking met Lodeweges zie ik helemaal zitten.
Een sociaal figuur en een aanbidder van het positiespel.

P.S. dien vrouwtsje is oek een topper!!! |:) |:) |:) |:)


Henk de Jong is een mensenmens! Hulde!

Galdiano

Henk de Jong gaat deze maand voor de derde maal proberen om toegelaten te worden op de cursus, trainer betaald voetbal. Het zou in mijn ogen een schande zijn als hij weer niet toegelaten zou worden!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur Liwwadden

Citaat van: Galdiano op mei 02, 2013, 07:30:05
Henk de Jong gaat deze maand voor de derde maal proberen om toegelaten te worden op de cursus, trainer betaald voetbal. Het zou in mijn ogen een schande zijn als hij weer niet toegelaten zou worden!

Was het de laatste keer niet op één punt, als ik het goed heb?
Drie maal is scheepsrecht!
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

PePe

Als Henk kampioen wordt, dan krijgt hij het diploma zonder cursus |:)

drg

Deze knakker is een voorbeeldman, zoals elke coach zou moeten optreden!

Toont ook nog eens duidelijk aan dat ie zonder diploma het allerbeste uit een ploeg kan halen, ik mag hopen dat hij volgend jaar niet minder prominent aanwezig is ondanks de nieuwe coach.

sunderland

HENK DE JONG BEDANKT |:) ik durf te beweren dat we deze titel aan jou hebben te danken .Gvd wat mooi

sunderland

Citaat van: sunderland op mei 04, 2013, 03:38:41
HENK DE JONG BEDANKT |:) ik durf te beweren dat we deze titel aan jou hebben te danken .Gvd wat mooi

sunderland

Citaat van: sunderland op mei 04, 2013, 03:38:41
HENK DE JONG BEDANKT |:) ik durf te beweren dat we deze titel aan jou hebben te danken .Gvd wat mooi

Holwerd voor Cambuur

Beter geven ze dat diploma maandag al aan hem. Cursus?? Niet nodig!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021