Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Waardeloze vent, niet eens een Friese quote... Wat een sukkel

Cor

Citaat van: Kunstgras op juli 08, 2015, 23:54:55
Las lekker weg dit interview!

:zweep

Bril weer gevonden?  l0l

pvanbuijtene

Citaat van: Cor op juli 09, 2015, 10:12:54
Waardeloze vent, niet eens een Friese quote... Wat een sukkel

Henk wordt eindelijk eens verstandig l0l

De Gast

Ben benieuwd hoe we, vooral in uitwedstrijden, voor de dag gaan komen. Ik meende dat Henk eens heeft laten vallen iets anders te willen gaan spelen. Maar of dat uit- of thuiswedstrijden betreft..

Wil je genoeg punten pakken dan zul je toch eens van dat naieve eigen speelsysteem moeten afstappen want tegenstanders weten precies hoe hiermee om te gaan

sccleeuwarden

Citaat van: De Gast op juli 19, 2015, 08:34:27
Ben benieuwd hoe we, vooral in uitwedstrijden, voor de dag gaan komen. Ik meende dat Henk eens heeft laten vallen iets anders te willen gaan spelen. Maar of dat uit- of thuiswedstrijden betreft..

Wil je genoeg punten pakken dan zul je toch eens van dat naieve eigen speelsysteem moeten afstappen want tegenstanders weten precies hoe hiermee om te gaan

Ik snap niet wat jij hier nog doet op dit forum, NEGATIEVE!!!

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op juli 19, 2015, 08:34:27
Ben benieuwd hoe we, vooral in uitwedstrijden, voor de dag gaan komen. Ik meende dat Henk eens heeft laten vallen iets anders te willen gaan spelen. Maar of dat uit- of thuiswedstrijden betreft..

Wil je genoeg punten pakken dan zul je toch eens van dat naieve eigen speelsysteem moeten afstappen want tegenstanders weten precies hoe hiermee om te gaan
Ja dat heeft Henk, en als je geluisterd had ,dan had je het geweten.. Alles valt een staat(aanvallend gezien) bij een linksbuiten,zonder de gewenste linksbuiten, is het huidige systeem "makkelijk" te verdedigen..
IN HENK WE TRUST!!!

Timmie

Ben ik de enige die vindt dat Henk steeds meer een rol gaat spelen?!..
Of ben ik nu weer een enorme azijnzeiker?

denistel

een rol gaat spelen in de vorm van ??

vanmiddag weer gezien hoe hij alle spelers langs het invalide hok stuurde en
ook in oostenrijk haalde hij spelers terug om de supporters te bedanken.
ik weet dat hij beoordeeld moet worden op voetbal prestaties maar die
zijn ook gewoon goed.denk dat je nooit weer zo,n trainer krijgt die altijd
aan zijn achterban denkt.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op augustus 01, 2015, 22:21:56
een rol gaat spelen in de vorm van ??

vanmiddag weer gezien hoe hij alle spelers langs het invalide hok stuurde en
ook in oostenrijk haalde hij spelers terug om de supporters te bedanken.
ik weet dat hij beoordeeld moet worden op voetbal prestaties maar die
zijn ook gewoon goed.denk dat je nooit weer zo,n trainer krijgt die altijd
aan zijn achterban denkt.

:y :y en aan mooi voebel
Henk, held, bedankt

poelie-lwd

Citaat van: Timmie op augustus 01, 2015, 22:13:45
Ben ik de enige die vindt dat Henk steeds meer een rol gaat spelen?!..
Of ben ik nu weer een enorme azijnzeiker?

Bedtijd Pimmie! Je begint nu wartaal uit te slaan.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Timmie

Citaat van: denistel op augustus 01, 2015, 22:21:56
een rol gaat spelen in de vorm van ??

vanmiddag weer gezien hoe hij alle spelers langs het invalide hok stuurde en
ook in oostenrijk haalde hij spelers terug om de supporters te bedanken.
ik weet dat hij beoordeeld moet worden op voetbal prestaties maar die
zijn ook gewoon goed.denk dat je nooit weer zo,n trainer krijgt die altijd
aan zijn achterban denkt.

Heb het gevoel dat hij zijn eigen ik gaat overdrijven. Lastig uit te leggen.
Hoop dat je beetje begrijpt wat ik bedoel. Het lijkt alsof hij wil dat niemand negatief over hem kan zijn.

Met de oefenwedstrijden tegen oa de amateurs weer bevestigd. Het lijkt allemaal gemaakt.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Timmie


Grijskijkert

Citaat van: Timmie op augustus 01, 2015, 22:30:45
Och, is het met een Y ipv IE.. Heel stom van me!
Ja hoe kan jij nou je naam verkeerd schrijven... Dokkie maar vragen om een aanpassing...
IN HENK WE TRUST!!!

Timmie

Citaat van: Grijskijkert op augustus 01, 2015, 22:31:57
Ja hoe kan jij nou je naam verkeerd schrijven... Dokkie maar vragen om een aanpassing...

Zal er eens even werk van maken. Bedankt:)