Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

SCC

Ik ben ook blij met de prestaties van Henk en de TC. Maar we hoeven niet blind te zijn, natuurlijk speelt Henk zoals Timmie zegt wel een rol. Hij moet nu niet overdrijven, want hij wil te nadrukkelijk zieltjes winnen. Inderdaad ook dat met spelers terugroepen. Praat eens individueel met spelers en ex spelers...hij is intern anders dan wanneer er supporters en media in de buurt zijn. Wat mij tegenviel was dat hypocriet gezwam bij de laatste wedstrijd van Oebele. Henk durfde ivm de stand Oebele er niet in te zetten (zijn volle recht). Ik zat er direct achter en zag dat Sandor hem "overrulede" en Oebele riep en instrueerde zijn trainingspak uit te trekken om nog in te vallen. Dat het uiteindelijk niet lukte, is dus aan Henk te wijten. Geeft niets, maar was later wel schijnheilig richting Oebele en de media.MAAR PUUR SPORTIEF GEZIEN, Henk doet het GEWELDIG!!!! En bovendien, mede door de rol welke hij deels speelt, zit natuurlijk ook het imago van onze club in de lift. Win win voor beide dus.

Timmie

Citaat van: SCC op augustus 01, 2015, 22:34:34
Ik ben ook blij met de prestaties van Henk en de TC. Maar we hoeven niet blind te zijn, natuurlijk speelt Henk zoals Timmie zegt wel een rol. Hij moet nu niet overdrijven, want hij wil te nadrukkelijk zieltjes winnen. Inderdaad ook dat met spelers terugroepen. Praat eens individueel met spelers en ex spelers...hij is intern anders dan wanneer er supporters en media in de buurt zijn. Wat mij tegenviel was dat hypocriet gezwam bij de laatste wedstrijd van Oebele. Henk durfde ivm de stand Oebele er niet in te zetten (zijn volle recht). Ik zat er direct achter en zag dat Sandor hem "overrulede" en Oebele riep en instrueerde zijn trainingspak uit te trekken om nog in te vallen. Dat het uiteindelijk niet lukte, is dus aan Henk te wijten. Geeft niets, maar was later wel schijnheilig richting Oebele en de media.MAAR PUUR SPORTIEF GEZIEN, Henk doet het GEWELDIG!!!! En bovendien, mede door de rol welke hij deels speelt, zit natuurlijk ook het imago van onze club in de lift. Win win voor beide dus.

Wat je als laatste zegt klopt ook hoor. Door hem zit ons imago in de lift. Maar tegen de tijd dat men mij uit andere delen van het land vraagt waarom Henk zo raar doet, tja.. Dat zegt ook wel wat.

Ben blij dat iemand nu ook zegt dat die het met me eens is, want er zijn meerderen die zo denken maar het gewoon niet zeggen:)

MI 81-96

Hou toch op met het reageren op die gek hierboven.

Lore

Citaat van: Timmie op augustus 01, 2015, 22:13:45
Ben ik de enige die vindt dat Henk steeds meer een rol gaat spelen?!..
Of ben ik nu weer een enorme azijnzeiker?

Dat gevoel heb ik ook al een tijd lang, maar niemand is perfect en hij heeft zulke goede resultaten dat ik dit voor lief neem! Ben wel bang dat het tegen hem kan keren als de resultaten een keertje tegen zit en de sfeer omslaat!

Timmie

Citaat van: Lore op augustus 01, 2015, 23:11:56
Dat gevoel heb ik ook al een tijd lang, maar niemand is perfect en hij heeft zulke goede resultaten dat ik dit voor lief neem! Ben wel bang dat het tegen hem kan keren als de resultaten een keertje tegen zit en de sfeer omslaat!

Niemand is perfect, dat weet ik. Maar ik denk dat hij wil dat iedereen hem aardig vindt..

Naja, zolang de resultaten maar goed zijn:)

Timmie

Citaat van: MI 81-96 op augustus 01, 2015, 23:10:11
Hou toch op met het reageren op die gek hierboven.

Jij bent het ook met mij eens, mooi:)

Cor

Citaat van: Timmie op augustus 01, 2015, 23:19:08
Jij bent het ook met mij eens, mooi:)

Iemand die na elke zin een smiley gebruikt wekt ook de indruk graag aardig gevonden te willen worden

Collingwood

Henk doet altijd (ongeveer) hetzelfde. Heeft mij bij mij nog nooit de indruk gewekt dat hij een rol speelt.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Wat een geëikel over hoe Henk zich gedraagt. Willen we dan een Jan "Bitterbal" Everse of Fritz "Hoe laat begint het neuken" Korbach, of nog liever Alfons "Ik heb mijn trainerspapieren niet om boven mijn bed te hangen" Arts? Ja dat zijn/warentrainers die een mooi uithangbord zijn voor de club.

Jullie lijken onderhand wel een stel dkv-ers te worden die Henk willen afschilderen als een slecht acteur en de popi jopie jongen wil uithangen. Timmie, ik vraag mij dan ook af of jij toevallig een kruising bent tussen een Grunneger en mestbeffer, want het is de laatste tijd wel heel erg negatief wat je post. En dan dat bijna juichtoontje van je.

Persoonlijk heb ik maar 1 punt van kritiek op Henk en dat is die eeuwige eierdop op zijn hoofd.

drg


Meneer heeft de beste resultaten ooit neergezet in de algehele clubhistorie. Dit kan natuurlijk zo niet langer, we moeten we 'm afzeiken.  :rodekaart

Marc S

#1855
Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2015, 07:17:00
Wat een geëikel over hoe Henk zich gedraagt. Willen we dan een Jan "Bitterbal" Everse of Fritz "Hoe laat begint het neuken" Korbach, of nog liever Alfons "Ik heb mijn trainerspapieren niet om boven mijn bed te hangen" Arts? Ja dat zijn/warentrainers die een mooi uithangbord zijn voor de club.

Jullie lijken onderhand wel een stel dkv-ers te worden die Henk willen afschilderen als een slecht acteur en de popi jopie jongen wil uithangen. Timmie, ik vraag mij dan ook af of jij toevallig een kruising bent tussen een Grunneger en mestbeffer, want het is de laatste tijd wel heel erg negatief wat je post. En dan dat bijna juichtoontje van je.

Persoonlijk heb ik maar 1 punt van kritiek op Henk en dat is die eeuwige eierdop op zijn hoofd.

Hier kan ik me inderdaad wel in vinden. En dan moet ik vooral terug denken aan excelsior thuis. Toen zei hij dat ook terwijl zelfs onze begroting 2x zo hoog is

Harry L.

Natuurlijk speelt hij af en toe een rolletje. Van mij mag hij in een clownspak gaan staan met een bierpul in zijn hand, als hij er maar voor zorgt dat we ons dit jaar weer veilig spelen.

speculeter

Geweldige kerel.
Club mens. ...absoluut.
Maar mag wel soms de schroom van zich afgooien met te vertellen dat wij zo.n klein clubje  zijn.....
Verder niks dan waardering voor deze man.

Timmie

Volgens mij zeg ik ook niets verkeerds over de trainerskwaliteiten van Henk.

Timmie

Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2015, 07:17:00
Wat een geëikel over hoe Henk zich gedraagt. Willen we dan een Jan "Bitterbal" Everse of Fritz "Hoe laat begint het neuken" Korbach, of nog liever Alfons "Ik heb mijn trainerspapieren niet om boven mijn bed te hangen" Arts? Ja dat zijn/warentrainers die een mooi uithangbord zijn voor de club.

Jullie lijken onderhand wel een stel dkv-ers te worden die Henk willen afschilderen als een slecht acteur en de popi jopie jongen wil uithangen. Timmie, ik vraag mij dan ook af of jij toevallig een kruising bent tussen een Grunneger en mestbeffer, want het is de laatste tijd wel heel erg negatief wat je post. En dan dat bijna juichtoontje van je.

Persoonlijk heb ik maar 1 punt van kritiek op Henk en dat is die eeuwige eierdop op zijn hoofd.

Jongens, fijne dag. Het is matchday voor mij, zal de groen/witte bus in....