Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Wat een geklaag over Henk in vi door Wim Kieft. Raakt kant noch wal.

Dokkumer

Citaat van: scclwd op mei 04, 2015, 21:16:35
Wat een geklaag over Henk in vi door Wim Kieft. Raakt kant noch wal.
Tja, afkicken is zwaar. Daar word je zwartgallig van ...//

SCC-J

Ik vond het anders ook raar dat Henk daar stond en het begint indd een beetje overexposure te worden.

Marc S

Citaat van: SCC-J op mei 04, 2015, 21:37:26
Ik vond het anders ook raar dat Henk daar stond en het begint indd een beetje overexposure te worden.

Hij werd gevraagd omdat hij onder Ron jans bij Fc Groningen werkte

denistel

Citaat van: scclwd op mei 04, 2015, 21:16:35
Wat een geklaag over Henk in vi door Wim Kieft. Raakt kant noch wal.

geilen al1 op die messi ju

Dokkumer

Citaat van: Marc S op mei 04, 2015, 21:40:11
Hij werd gevraagd omdat hij onder Ron jans bij Fc Groningen werkte
Bijkomend voordeel is natuurlijk ook dat hij met Lukoki en Rusnák (en vd Laan) gewerkt heeft. Twee toch wel bepalende spelers bij hun huidige club.

Marc S

Citaat van: Dokkumer op mei 04, 2015, 22:20:23
Bijkomend voordeel is natuurlijk ook dat hij met Lukoki en Rusnák (en vd Laan) gewerkt heeft. Twee toch wel bepalende spelers bij hun huidige club.

Klopt. Het lijkt in eerste instantie vreemd dat hij er bij was, maar er zijn wel aardig wat verbanden.

rudie

Citaat van: Gasgeve op mei 04, 2015, 19:37:53
Ali Messaoud van Willem 2 is ook een goeie speler daarvoor, al zal die Cambuur wel niet als een stap hogerop zien.
Meen gehoord te hebben dat die daar geen nieuw contract krijgt? Zal dan vast minder veeleisend zijn qua stap hogerop (wat ook wel raar zou zijn na 1 jaartje Eredivisie waarbij hij geeneens basisspeler is)

Bens

Weet iemand hoe het Henk de Jong is?

666

Citaat van: Bens op mei 12, 2015, 20:03:53
Weet iemand hoe het Henk de Jong is?

Ja en foto's willen we zien.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

speculeter

Citaat van: Bens op mei 12, 2015, 20:03:53
Weet iemand hoe het Henk de Jong is?
schijnt iets met zijn knie te hebben.

Dokkumer

Citaat van: speculeter op mei 12, 2015, 20:44:54
schijnt iets met zijn knie te hebben.
Ja ik hoorde iets over een kruisband 8P

Vraag me trouwens wel af of Henk zondag ook op de tribune zal zitten.

El Ma-kri-niii

Prachtige reportage over onze trainer in de weekendbijlage van het FD. Aanrader!

denistel

pracht interview idd

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 27, 2015, 15:28:59
Prachtige reportage over onze trainer in de weekendbijlage van het FD. Aanrader!

Kan iemand deze hier plaatsen?
Henk, held, bedankt