Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: sunderland op april 30, 2015, 21:55:57
ook de laatste wedst was onze slowaakse vriend niet goed .En jij geloofd het niet omdat jij niet dicht bij de selectie zit .Als je wat vaker bij de training kwam of eens met iemand van de ts of van de spelers sprak wist je wel beter .Verder is het misschien een idee om je naam te veranderen in ''de zeur''
toch mis je iemand met voetbalinzicht. De ridder tegen az was een oplossing, ik weet niet of steblecki dat kan. Maar dat is toch iets waar de ts goed naar moet kijken voor komendcseizoen.

Bernardo

Citaat van: De Gast op april 30, 2015, 21:30:50
Hoeveel goeie wedstrijden hebben we de tweede seizoenshelft gespeeld? Niet meer dan een handjevol. Zonder onze Slowaakse vriend zijn we een pover elftal geworden dat in een nieuwe competitie onderin mee zou spelen. Dat de scherpte ontbreekt en iedereen er doorheen zou zitten geloof ik niks van.

Boven dkv eindigen ja.. dat zal de komende jaren echt niet gebeuren dus. Plaats 15 elk jaar en je mag blij zijn.

Ik ben ook blij als we elk seizoen minimaal 15de worden, kijkend naar ons budget en mogelijkheden op dit moment! Als we maar in die Eredivisie blijven. Geniet gewoon van dit succes man.

speculeter

Ik vertrouw erop dat ze voor het nieuwe seizoen met een verrassing â la rusnak komen!!

sunderland

Citaat van: zeewolde op april 30, 2015, 22:12:24
toch mis je iemand met voetbalinzicht. De ridder tegen az was een oplossing, ik weet niet of steblecki dat kan. Maar dat is toch iets waar de ts goed naar moet kijken voor komendcseizoen.
dat is 100% waar .De Ridder op het middenveld was in groningen de nekslag .Vooraf niet onlogisch maar achteraf niet goed

Treb

Hoe zit het met Bytyqi? Wordt hij weer aan ons verhuurd?

Galdiano

Citaat van: Treb op mei 03, 2015, 07:36:16
Hoe zit het met Bytyqi? Wordt hij weer aan ons verhuurd?

Die kans is heel groot.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Nightmarelwd

Citaat van: sunderland op april 30, 2015, 21:55:57
ook de laatste wedst was onze slowaakse vriend niet goed .En jij geloofd het niet omdat jij niet dicht bij de selectie zit .Als je wat vaker bij de training kwam of eens met iemand van de ts of van de spelers sprak wist je wel beter .Verder is het misschien een idee om je naam te veranderen in ''de zeur''

Niet goed, maar altijd aanspeelbaar. Drang naar voren. Bal aannemen en doorspelen naar voren of actie maken zodat andere spelers vrij kwamen te lopen. Altijd twee man tegenpartij  op Rusnak.



MI-Sider for Life

denistel

rusnak en de ridder zijn pure voetballers balaannames zijn super waardoor je meteen door kan spelen.

als je de ridder op 10 zet moet je er wel 2 achter hebben die wat meer loopwerk doen verdedigend.
dat was het probleem in groningen denk ik.zei hebben daar veel voetbal maar ook jongens die zich
niet zo maar van de bal laten zetten. cherry rusnak tibbeling vind ik het beste middenveld wat er is
in nederland.


Gasgeve

Citaat van: denistel op mei 03, 2015, 21:05:59
rusnak en de ridder zijn pure voetballers balaannames zijn super waardoor je meteen door kan spelen.

als je de ridder op 10 zet moet je er wel 2 achter hebben die wat meer loopwerk doen verdedigend.
dat was het probleem in groningen denk ik.zei hebben daar veel voetbal maar ook jongens die zich
niet zo maar van de bal laten zetten. cherry rusnak tibbeling vind ik het beste middenveld wat er is
in nederland.
Guardado Maher Wijnaldum is toch wel wat beter. Daarnaast vergeet je Kieftenbeld, zonder Kieftenbeld kan je niet met Chery én Rusnak spelen.

denistel

dat klopt van kieftenbelt maar guardado en maher scoren amper laat ik zo zeggen aanvallend gezien
vind ik het middenveld van groningen het beste van nederland.

Gasgeve

Citaat van: denistel op mei 04, 2015, 17:51:20
dat klopt van kieftenbelt maar guardado en maher scoren amper laat ik zo zeggen aanvallend gezien
vind ik het middenveld van groningen het beste van nederland.
Het middenveld van Groningen is Chery Tibbling en Kieftenbeld. Rusnak staat linksbuiten.
Chery: 14 goals
Tibbling: 1 goal
Kieftenbeld: 0 goals

Wijnaldum: 13 goals
Maher: 7 goals
Guardado: 1 goal

Dus wat je zegt klopt gewoon niet. Zelfs mét Rusnak scoren ze nog minder.

Groningen maakt wel minder goals, maar qua scoren zoals jij stelt klopt het niet wat je zegt.

poelie-lwd

Ik roep het al jaren, elke ploeg heeft een 'patron' nodig. Een spelmaker met gogme, oftewel het brein van een ploeg. Ik durf te wedden dat als wij met de punt naar voren hadden gespeeld met een echte spelmaker wij nu 3 plaatsen hoger hadden gestaan.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

ruubmac

Citaat van: poelie-lwd op mei 04, 2015, 18:20:31
Ik roep het al jaren, elke ploeg heeft een 'patron' nodig. Een spelmaker met gogme, oftewel het brein van een ploeg. Ik durf te wedden dat als wij met de punt naar voren hadden gespeeld met een echte spelmaker wij nu 3 plaatsen hoger hadden gestaan.

Verbeter me als ik het fout heb, maar speelden we de eerste seizoenshelft niet zo, met Rusnak als spelverdeler kort achter de spitsen? Toen ging het in ieder geval een stuk beter als na de winter

Gasgeve

Citaat van: poelie-lwd op mei 04, 2015, 18:20:31
Ik roep het al jaren, elke ploeg heeft een 'patron' nodig. Een spelmaker met gogme, oftewel het brein van een ploeg. Ik durf te wedden dat als wij met de punt naar voren hadden gespeeld met een echte spelmaker wij nu 3 plaatsen hoger hadden gestaan.
Je moet sowieso op het middenveld een speler hebben met gogme die een steekpass kan geven. We hebben er nu 2 lopers (bakker en v/d streek) en een sloper (Makrini) te staan. Misschien kan Bityqi dat gat volgend jaar opvullen.

Ali Messaoud van Willem 2 is ook een goeie speler daarvoor, al zal die Cambuur wel niet als een stap hogerop zien.

poelie-lwd

Citaat van: ruubmac op mei 04, 2015, 19:12:53
Verbeter me als ik het fout heb, maar speelden we de eerste seizoenshelft niet zo, met Rusnak als spelverdeler kort achter de spitsen? Toen ging het in ieder geval een stuk beter als na de winter

Nee. Rusnak kwam meestal van de zijkant en is zelfs nog als verkapte vleugelaanvaller geposteerd. Door zijn eigen gogme was hij vaak wel in de as tussen de linies te vinden echter had alleen Reijnen dat vaak in het snotje.

Met alle respect, spelers als Rusnak maar ook de Ridder moeten als eerste op het wedstrijdbord prijken, in de as welteverstaan. Bytyqi is een goede voetballer maar geen echte 10 in mijn optiek. Die heeft te  veel ruimte nodig voor zijn acties. Aan de andere kant heeft hij op die positie ook niet echt een kans gehad.
Iedereen heeft recht op mijn mening.