Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Nightmarelwd op april 29, 2015, 12:29:41
Wanneer je na zeventien wedstrijden 26 punten hebt, dan gaat het verwachtingspatroon omhoog.

De trainer gooit zelf het doel omhoog. We gaan voor plaats acht.  Dan gaat logischerwijs het verwachtingspatroon ook bij de supporters omhoog.

Altijd dat terugvallen op de begroting, daar word ik moe van Niemand over gehoord toen we op 26 punten stonden na 7 wedstrijden.

Volgens mij heb ik juist constant gehoord hoe knap de prestatie was juist vanwege de lage begroting...
Kalmte alleen kan u redden.

carlo de leeuw

#1711
Citaat van: Nightmarelwd op april 29, 2015, 12:29:41
Wanneer je na zeventien wedstrijden 26 punten hebt, dan gaat het verwachtingspatroon omhoog.

De trainer gooit zelf het doel omhoog. We gaan voor plaats acht.  Dan gaat logischerwijs het verwachtingspatroon ook bij de supporters omhoog.

Altijd dat terugvallen op de begroting, daar word ik moe van Niemand over gehoord toen we op 26 punten stonden na 7 wedstrijden
dat is dus bijna 4 punten per wedstrijd.....das wel knap ja. :devil

Nightmarelwd

Citaat van: carlo de leeuw op april 29, 2015, 13:46:05
dat is dus bijna 4 punten per wedstrijd.....das wel knap ja. :devil

Hahaha, over het hoofd gezien  8P
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 29, 2015, 12:40:40
Hu? Henk heeft steeds aangegeven dat we met dit materiaal ook een slechte periode zouden krijgen en dat we een aantal wedstrijden achter elkaar zouden gaan verliezen en dat we dan ook rustig zouden moeten blijven. En die is ook geweest begin dit jaar en ze zijn ook rustig gebleven op dat moment.

Ik heb het niet over de wedstrijden die we achter elkaar verloren. Toen zat er tenminste nog inzet in de ploeg. Logisch iedere ploeg heeft een mindere periode.

Ook toen werd er nog niet gezegd;  we hebben een lage begroting.

Ik vind het gewoon niet kunnen, dat men nu aangeeft dat het op is. Je speelt niet alleen voor jezelf. Je hebt een achterban die tot aan de laatste wedstrijd inzet en motivatie wil zien.

Maar goed dat is mijn mening.
MI-Sider for Life

de Schoot

Citaat van: Nightmarelwd op april 29, 2015, 15:59:16
Ik heb het niet over de wedstrijden die we achter elkaar verloren. Toen zat er tenminste nog inzet in de ploeg. Logisch iedere ploeg heeft een mindere periode.

Ook toen werd er nog niet gezegd;  we hebben een lage begroting.

Ik vind het gewoon niet kunnen, dat men nu aangeeft dat het op is. Je speelt niet alleen voor jezelf. Je hebt een achterban die tot aan de laatste wedstrijd inzet en motivatie wil zien.

Maar goed dat is mijn mening.

Eens, maar het wil er bij mij ook niet in dat ze hun best niet doen. Veel vd laatste wedstrijden waren heel anders gegaan als er wel snel een goal in zou gaan. We hebben kansen zat gehad...

Maar ja, van achter kiekst een aap in sien kont  :clint

wiekie1969

De scherpte ontbreekt de laatste wedstrijden, dat is toch duidelijk te zien?

Iedereen zit er mentaal en fysiek doorheen, de 1 wat meer dan de ander. Geen schande vind ik. Zijn meer ploegen die er helemaal doorheen zitten. Ik noem een fnoord, excelsior, ajax, eagles.

41 punten mensen, must juist van genieten en nu niet gaan afgeven op het elftal. Iedereen doet zijn stinkende best dit seizoen.

Ook hier leren we van. Spelers die blijven zijn weer een jaartje rijper en meer ervaren geworden dus ook mentaal en fysiek. Is alleen maar goed voor volgend seizoen.


IsmailvanEssen

Citaat van: carlo de leeuw op april 29, 2015, 11:45:26
is dit een aanname of is dit ergens op gebaseerd?

Dit is gebaseerd op elke wedstrijd die wij speelden en vaak het betere team waren en toch punten verspeelden...
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

PePe

Je wilt graag het maximale bereiken, nu je zo dicht bij plaats 8 zit. We hebben idd nog niets te zoeken in Europa, maar dat hoeft ook nog niet. De club zou er nog wel wat geld mee kunnen verdienen, en dit kunnen gebruiken om het elftal te versterken. Boven DKV eindigen moet volgend seizoen de doelstelling zijn.

Treb

Citaat van: PePe op april 30, 2015, 12:56:07
Boven DKV eindigen moet volgend seizoen de doelstelling zijn.

Jaa daar doen we het voor heh..

Goudvinger

Citaat van: PePe op april 30, 2015, 12:56:07
Je wilt graag het maximale bereiken, nu je zo dicht bij plaats 8 zit. We hebben idd nog niets te zoeken in Europa, maar dat hoeft ook nog niet. De club zou er nog wel wat geld mee kunnen verdienen, en dit kunnen gebruiken om het elftal te versterken. Boven DKV eindigen moet volgend seizoen de doelstelling zijn.

Een beetje realisme lijkt mij wel op z'n plaats. Zo goed presteren als de afgelopen twee seizoenen ga je op termijn nooit volhouden met ons budget.

speculeter

Reëel blijven inderdaad.
Volgend seizoen er weer inblijven.
Dat lijkt me belangrijkste.

IsmailvanEssen

Citaat van: speculeter op april 30, 2015, 14:24:54
Reëel blijven inderdaad.
Volgend seizoen er weer inblijven.
Dat lijkt me belangrijkste.

tot er een nieuw stadion komt wel ja..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

De Gast

Hoeveel goeie wedstrijden hebben we de tweede seizoenshelft gespeeld? Niet meer dan een handjevol. Zonder onze Slowaakse vriend zijn we een pover elftal geworden dat in een nieuwe competitie onderin mee zou spelen. Dat de scherpte ontbreekt en iedereen er doorheen zou zitten geloof ik niks van.

Boven dkv eindigen ja.. dat zal de komende jaren echt niet gebeuren dus. Plaats 15 elk jaar en je mag blij zijn.

DK

precies, zonder Rusnak is het een stuk minder geworden. Misschien Bytiqi nog een seizoen huren en is hij de missing link op het middenveld.

sunderland

Citaat van: De Gast op april 30, 2015, 21:30:50
Hoeveel goeie wedstrijden hebben we de tweede seizoenshelft gespeeld? Niet meer dan een handjevol. Zonder onze Slowaakse vriend zijn we een pover elftal geworden dat in een nieuwe competitie onderin mee zou spelen. Dat de scherpte ontbreekt en iedereen er doorheen zou zitten geloof ik niks van.

Boven dkv eindigen ja.. dat zal de komende jaren echt niet gebeuren dus. Plaats 15 elk jaar en je mag blij zijn.
ook de laatste wedst was onze slowaakse vriend niet goed .En jij geloofd het niet omdat jij niet dicht bij de selectie zit .Als je wat vaker bij de training kwam of eens met iemand van de ts of van de spelers sprak wist je wel beter .Verder is het misschien een idee om je naam te veranderen in ''de zeur''