Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Citaat van: John Hiatt op april 19, 2015, 12:16:43
Grotere onzin dan dit heb ik hier zelden gelezen. Wat een hoogmoed, waarom mag Wiekie geen berichten posten over de trainer? Hij onderbouwt het ook nog. En dan kun je het met zijn argumenten eens zijn of niet. Als kritiek niet meer kan en mag, dan zijn we nog erger dan dkv.

Kritiek mag, als het maar beschaafd blijft. Wiekie plaatst hier berichten, zoals in het verleden ook al gebleken is, die mensen beschadigt. Zolang we winnen is het hosanna, en staan de tranen in zijn ogen van geluk, maar o wee, als het eens een keer niet loopt. Dan moeten er koppen rollen.

carlo de leeuw

Volgens mij gooit alleen wiekie dit balletje op en gelijk het halve forum in rep en roer.
Als je hier nu net voor het eerst komt denk je dat het hier over een eredivisie ploeg gaat met een begroting van 20 miljoen die slechts 8e staat en dus de trainer ter discussie staat.
Maar nee dit gaat dus echt over Cambuur en zijn trainer.... :_schater :_schater

hobbes

Ik zit nu even feyenoord - gae te kijken, maar feyenoord heeft net zo goed moeite om de muur van gae te slopen. Kan je als trainer weinig aan doen.

denistel

Citaat van: Dokkumer op april 19, 2015, 12:34:52
Schamen voor kritiek hoeft (bijna) nooit. Alleen om het hoofd van een trainer roepen die in korte tijd al zoveel betekend heeft voor onze club vind ik absoluut not done. Sta je met een selectie en budget als dat van bijvoorbeeld FC Utrecht op een kritieke plek, dan vind ik het een heel ander verhaal. Is absoluut niet het geval

Waar ik wel enige kritiek op heb zijn de volgende punten:
1. Tactisch plan. Dit kan komen door de samenstelling van de selectie, maar we hebben nooit een plan B. Alleen plan A(anvallen) en als dat niet slaagt is er alleen maar plan A+.
2. Er is in mijn optiek te weinig gekeken naar échte winnaars die dwars door een tegenstander heen gaan als het moet. Teveel jongens die te lief zijn en het voetballend op willen lossen
3. Het hoge "Wij zijn maar Cambuur" gehalte in de media kennen we inmiddels wel. Kan ik me in wedstrijden zoals vrijdag niet in vinden.
4. Spelhervattingen: Sinds het vertrek van Rusnák is er geen fatsoenlijke spelhervatting neer. Uitgezonderd de strafschoppen (toch ook wat positiefs over Bakker)

Het wisselbeleid. Niet echt een kritiekpunt. Er gaat wel eens wat mis, maar hij wisselt niet om het wisselen en durft tenminste in te grijpen als het moet.

dokkie het klopt dat er veel op voetbal is geselecteerd en minder op power.en dat voetbal heeft ons 40 pt opleverd.laatste maanden draait
het minder en is voor mij geen probleem.ik zou wel meer de fitte spelers zoals steblecki er in zetten voor jongens die er op dit moment
goed door heen ziiten als vd streek en bakker.

denistel

#1654
Citaat van: hobbes op april 19, 2015, 12:53:59
Ik zit nu even feyenoord - gae te kijken, maar feyenoord heeft net zo goed moeite om de muur van gae te slopen. Kan je als trainer weinig aan doen.

die demmers is oek een aanwinst voor het voetbal pffff oek al wint ie misschien vandaag das het falen van f.noord

AL

Dat hier sommigen kritiek hebben op de Jong slaat echt alles!
Het beste seizoen ooit, fantastische wedstrijden, heel Nederland is positief over ons clubje.
Dat komt grotendeels door de Jong!

We mogen onze handen dichtknijpen met deze man!
En Wiekie deze is voor jou l8l l8l

hobbes

Citaat van: AL op april 19, 2015, 15:13:38
Dat hier sommigen kritiek hebben op de Jong slaat echt alles!
Het beste seizoen ooit, fantastische wedstrijden, heel Nederland is positief over ons clubje.
Dat komt grotendeels door de Jong!

We mogen onze handen dichtknijpen met deze man!
En Wiekie deze is voor jou l8l l8l

Helemaal mee eens. Seizoen is bijna voorbij en het gas geven wordt wat moeilijker. Maar het lukt Feyenoord vandaag ook niet, en Ajax lukt het ook niet tegen Nac op het moment (in een half leeg stadion)

Lore

Citaat van: AL op april 19, 2015, 15:13:38
Dat hier sommigen kritiek hebben op de Jong slaat echt alles!
Het beste seizoen ooit, fantastische wedstrijden, heel Nederland is positief over ons clubje.
Dat komt grotendeels door de Jong!

We mogen onze handen dichtknijpen met deze man!
En Wiekie deze is voor jou l8l l8l

Hij heeft het ook fantastisch gedaan, maar dan hoef ik toch die man niet te aanbidden? Ik stoor mij soms een beetje aan dat popiejopie gedrag. Los daar van: uitstekende trainer voor Cambuur

Dokkumer

Citaat van: denistel op april 19, 2015, 13:00:23
dokkie het klopt dat er veel op voetbal is geselecteerd en minder op power.en dat voetbal heeft ons 40 pt opleverd.laatste maanden draait het minder en is voor mij geen probleem.ik zou wel meer de fitte spelers zoals steblecki er in zetten voor jongens die er op dit moment goed door heen ziiten als vd streek en bakker.
Die 40 punten ben ik razend trots op, alleen zie je ook dat steeds meer clubs ons spelletje doorzien en lekker voor het eigen doel gaan hangen. Plus dat wij op beslissende momenten niet even een bal uit het stadion rossen, wat mij betreft mag daar meer naar gekeken worden. Het is voor mij ook niet gebaseerd op de laatste maanden, maar op de laatste 2 seizoenen.
Laat inderdaad wat frisse jongens minuten maken, Steblecki is daarin een mooi voorbeeld.

sunderland

De stilstaande momenten werden bijna verkloot .Daar mag zeker wel wat aan gebeuren .Verder gewoon zo doorgaan .40 pnt met het op 1 na minste spelersbudget .Klasse ! En je hebt vandaag kunnen zien dat Feyenoord ,Zwolle ,Ajax en Twente ook niet door de muur heen kwamen

De Gast

Maak dan zelf ook een muur ipv proberen mee te voetballen als je een uitwedstrijd speelt. Levert zo op deze manier niks op.

Dokkumer

Citaat van: De Gast op april 20, 2015, 07:28:42
Maak dan zelf ook een muur ipv proberen mee te voetballen als je een uitwedstrijd speelt. Levert zo op deze manier niks op.
Hebben wij de selectie niet voor.

hobbes

Citaat van: De Gast op april 20, 2015, 07:28:42
Maak dan zelf ook een muur ipv proberen mee te voetballen als je een uitwedstrijd speelt. Levert zo op deze manier niks op.

Je kan beter 6x verliezen en 6x winnen dan 12x gelijk spelen. Plus dat het lekker is om naar te kijken.

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op april 19, 2015, 20:36:26
De stilstaande momenten werden bijna verkloot .Daar mag zeker wel wat aan gebeuren .Verder gewoon zo doorgaan .40 pnt met het op 1 na minste spelersbudget .Klasse ! En je hebt vandaag kunnen zien dat Feyenoord ,Zwolle ,Ajax en Twente ook niet door de muur heen kwamen

Dat zegt meer over de kwaliteiten van de 'top' ploegen dan andersom. Verdedigen is nou eenmaal makkelijker dan aanvallen. Feit is dat je een enorm hoog tempo moet hanteren om defensief ingestelde tegenstanders kapot te spelen. Als dat op een gezapig tempo gaat kun je het vergeten.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

DayDreamer

Het enige wat ik / we Henk kunnen kwalijk nemen, is dat er geen plan B is, we spelen altijd ons eigen spelletje, dat is leuk voor als het lukt, maar alle ploegen weten nu precies hoe daar tegen de spelen. Dat we dan nog 4 punten pakken tegen GAE en Excelsior is omdat die selecties minder dan de onze zijn. Je zag het al tegen Groningen, niks te vertellen daar ondanks 2 doelpunten. Dit seizoen uitzingen en in de voorbereiding maar een extra spelsysteem er in slijpen.