Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Daddy T.

Citaat van: wiekie1969 op april 18, 2015, 15:55:16

Zal ik het eens onderbouwen???

Zijn interviews na afloop vd wedstrijd raken kant noch wal. Spelers maken geen progressie. Enkele spelers die niet in vorm zijn staan er elke week in. Falend wisselbeleid. Slechte spelhervattingen.

De houdbaarheidsdatum is dus inderdaad verstreken na 3 jaar.

Geloof mij, er zijn  er meer die dit ook vinden. Niet alleen supporters.

:zucht
Plek 8 na 31 wedstrijden in het 2e jaar Eredivisie, ook wel door velen het moeilijkste jaar genoemd. Dit is de enige juiste onderbouwing!  :0= Onruststoker
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

moodygrunn

Citaat van: wiekie1969 op april 18, 2015, 15:55:16

Zal ik het eens onderbouwen???

Zijn interviews na afloop vd wedstrijd raken kant noch wal. Spelers maken geen progressie. Enkele spelers die niet in vorm zijn staan er elke week in. Falend wisselbeleid. Slechte spelhervattingen.

De houdbaarheidsdatum is dus inderdaad verstreken na 3 jaar.

Geloof mij, er zijn  er meer die dit ook vinden. Niet alleen supporters.

Buiten dat ik het niet met je eens ben en daarentegen hoop dat HdJ nog jaren aan onze club verbonden blijft, ben ik toch benieuwd wie jouw gedroomde trainer is die dezelfde (of betere) resultaten behaalt met (bij vlagen) oogstrelend voetbal.

Ik kom alleen op een Ten Hag / Adriaanse / .... oftewel, een categorie trainers die normaal gesproken niet binnen budget ligt.
In Henk en Sandor we trust

moodygrunn

Citaat van: Daddy T. op april 18, 2015, 16:25:28
:zucht
Plek 8 na 31 wedstrijden in het 2e jaar Eredivisie, ook wel door velen het moeilijkste jaar genoemd. Dit is de enige juiste onderbouwing!  :0= Onruststoker

_O_
In Henk en Sandor we trust

Shar

Citaat van: wiekie1969 op april 18, 2015, 15:55:16

Zal ik het eens onderbouwen???

Zijn interviews na afloop vd wedstrijd raken kant noch wal. Spelers maken geen progressie. Enkele spelers die niet in vorm zijn staan er elke week in. Falend wisselbeleid. Slechte spelhervattingen.

De houdbaarheidsdatum is dus inderdaad verstreken na 3 jaar.

Geloof mij, er zijn  er meer die dit ook vinden. Niet alleen supporters.

Man man man, veronderstellende dat de 1969 in je naam niet betrekking heeft op je leeftijd danwel IQ maar op je geboortejaar ga ik er gemakshalve vanuit dat je al ca. 40 jaar Cambuursupporter bent. Dan heb je dus de nodige dieptepunten meegemaakt zoals: laatste worden in de eerste divisie, kansloos meespelen onderin de eerste divisie, bijna failliet, met 10 - 0 weggetikt worden, degradatie etc. Dan moet je toch bij wijze van god op je blote knieën danken dat het nu gaat met Cambuur zoals het de afgelopen paar seizoenen gaat. Wanneer ben je dan wel tevreden?

Dokkumer

Citaat van: wiekie1969 op april 18, 2015, 15:55:16

Zal ik het eens onderbouwen???

Zijn interviews na afloop vd wedstrijd raken kant noch wal. Spelers maken geen progressie. Enkele spelers die niet in vorm zijn staan er elke week in. Falend wisselbeleid. Slechte spelhervattingen.

De houdbaarheidsdatum is dus inderdaad verstreken na 3 jaar.

Geloof mij, er zijn  er meer die dit ook vinden. Niet alleen supporters.
Gek, bijna precies dezelfde kritiek als op andere trainers gegeven wordt.. Ik mis nog het angsthazenvoebal.
Enige kritiekpunt op zijn interviews is het "Wij zijn maar Cambuur" gehalte. Mag best wat minder.
Spelers geen progressie: Sommige spelers worden niet meer beter, andere spelers kúnnen niet beter. Als TEAM (wat het allerbelangrijkste is) staan we er goed op. We mogen onze lieve Henk op onze blote knietjes danken dat we nu nog steeds bovenin de middenmoot meedraaien en een kansje hebben op plek 8. Dat met een selectie waarvan 8-9 spelers 2 seizoenen geleden nog gewoon JL speelden.
Falend wisselbeleid? Tja, ik ben het niet met elke wissel eens en er zit ook wel eens een misser tussen. Niet elke wissel is een misser zoals jij hier impliceert. Er zit echter wel een gedachte achter, dit in tegenstelling tot voorgaande trainers die wisselden om het wisselen. Spelhervattingen zijn na de winterstop inderdaad dramatisch, komt ook door het gemis van (jawel de Gast) een speler als Rusnák.
De houdbaarheid is dus voor de SUPPORTERS na drie jaar verstreken, sommigen zijn gewoon uitgekeken op Henk en opvallend genoeg zijn er een aantal bij die vanaf dag 1 geroepen hebben dat Henk een contract voor het leven moet hebben.
Ben trouwens benieuwd wie van de NIET supporters uitgekeken zijn op Henk. Heb het lef eens en kom met namen.

Oh ja, er zijn ook heel veel supporters en niet supporters die nog niet klaar zijn met Henk...

speculeter

Ik ben nog lang niet klaar met Henk.
Waar ik soms wel van baal is dat hij in interview ons vaak zo klein houd.
Beetje Calimero gedragen.
Hoeft niet!
En zijn wisselbeleid snap ik de laatste tijd ook niet helemaal.
Maar kijk eens wat deze man de laatste 2 en een half jaar hier heeft gepresteerd.
Petje af hoor!!

sccleeuwarden

Citaat van: wiekie1969 op april 18, 2015, 15:55:16

Zal ik het eens onderbouwen???

Zijn interviews na afloop vd wedstrijd raken kant noch wal. Spelers maken geen progressie. Enkele spelers die niet in vorm zijn staan er elke week in. Falend wisselbeleid. Slechte spelhervattingen.

De houdbaarheidsdatum is dus inderdaad verstreken na 3 jaar.

Geloof mij, er zijn  er meer die dit ook vinden. Niet alleen supporters.


Voor supporters zoals dei skaam ik me dood!!! As het goed gaat hoor ik dei niet, alleen maar kritiek kritiek en kritiek........... Zoek een andere hobby. door zulken as dei zullen wij nooit een club worden, we worden klein gehouden door zulken as dei!

drg

Mooi die kritiek, ik mag dan misschien niet lang genoeg bij de club komen om alle Eredivisie jaren van Cambuur meegemaakt te hebben, maar wat ik wel weet is dat dit ruim alles te boven stijgt wat de club ooit gepresteerd heeft. En dat zelfs met kut voetbal, slechte opstellingen en walgelijk wisselbeleid. Ik mag het dan niet altijd met Henk eens zijn, maar wat ben ik verdomme blij met 'm en ik ben blij dat hij nog een jaar blijft.

Yellow Army

Mooi su doorgaan Henkie.
Area 58

Nightmarelwd

Voor degene die het gisteren weer presteerden om plasticbekers met bier en aanstekers op het veld te gooien, doe dat lekker thuis. Dieptepunt was nog wel dat een speler geblesseerd langs noord moet en op een haartje gemist wordt.
:zucht :zucht :zucht
MI-Sider for Life

CambuurAmersfoort

Citaat van: Nightmarelwd op april 18, 2015, 20:21:53
Voor degene die het gisteren weer presteerden om plasticbekers met bier en aanstekers op het veld te gooien, doe dat lekker thuis. Dieptepunt was nog wel dat een speler geblesseerd langs noord moet en op een haartje gemist wordt.
:zucht :zucht :zucht

Was absoluut beschamend. Je zag die speler ook kijken. Die dacht ook wat een idioten hier.
wat zingen enzo is allemaal prima maar hoe haal je t in je kop een aansteker te gooien. Dan ben je echt diep en diep gezonken.

carlo de leeuw

Citaat van: CambuurAmersfoort op april 18, 2015, 20:34:41
Was absoluut beschamend. Je zag die speler ook kijken. Die dacht ook wat een idioten hier.
wat zingen enzo is allemaal prima maar hoe haal je t in je kop een aansteker te gooien. Dan ben je echt diep en diep gezonken.
Was inderdaad om je dood te schamen. Die arme stakker kon gewoon niet eens meer lopen en werd toen bij de goal ook nog even bekogeld vanaf Noord.
Ja dan heeft Henk ook gelijk en ben je inderdaad ook "maar" Cambuur!

denistel

ja en die 20 stewards staan er naar te kijken en wat doen ze 3x niks

SCC-J

Citaat van: carlo de leeuw op april 18, 2015, 21:03:29
Ja dan heeft Henk ook gelijk en ben je inderdaad ook "maar" Cambuur!

:wall :wall

hallum voor cambuur

Iedereen die al jaren bij cambuur is zeer tevreden over de laatste 2 seizoenen. Dat Henk dit seizoen voor het eerst hoofdtrainer van een bvo wordt zeker vergeten en het 2 jaar is altijd moeilijker dan het eerste. We hadden het veel slechter kunnen doen denk aan Go Ahead of Heracles. Dan was het forum ontploft.  Iedereen moet gewoon reëel want 8 staan na 31 wedstrijden is een tooprestatie. 4 punten tegen dkv en een aantal goede thuiswedstrijden wat wil een cambuur supporter nog meer. Daarom ben ik ik tevreden over Henk de Jong en zo denken er nog meer mensen over uit Hallum.