Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: Nightmarelwd op april 18, 2015, 20:21:53
Voor degene die het gisteren weer presteerden om plasticbekers met bier en aanstekers op het veld te gooien, doe dat lekker thuis. Dieptepunt was nog wel dat een speler geblesseerd langs noord moet en op een haartje gemist wordt.
:zucht :zucht :zucht

Die gast heeft zn been zelfs gebroken.. gelukkig werd die niet geraakt. Ik irriteerde me ook aan dat ze steeds gingen liggen, maar ik kon duidelijk zien dat er met hem wel duidelijk iets mis is.

poelie-lwd

Citaat van: Marc S op april 18, 2015, 22:13:24
Die gast heeft zn been zelfs gebroken.. gelukkig werd die niet geraakt. Ik irriteerde me ook aan dat ze steeds gingen liggen, maar ik kon duidelijk zien dat er met hem wel duidelijk iets mis is.

Ik wou dat onze spelers wat vaker gaan liggen als we voor staan in de slotfase...

We zijn veel te lief!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

PePe

Zucht, mag het soms eens een keer ietsje minder zijn? We hebben ook de promotie aan Henk te danken!! En al 2 mooie jaren eredivisie, telkens een uitverkocht huis, en bovendien al een wachtlijst.

Tukker

Citaat van: hallum voor cambuur op april 18, 2015, 21:27:32
Iedereen die al jaren bij cambuur is zeer tevreden over de laatste 2 seizoenen. Dat Henk dit seizoen voor het eerst hoofdtrainer van een bvo wordt zeker vergeten en het 2 jaar is altijd moeilijker dan het eerste. We hadden het veel slechter kunnen doen denk aan Go Ahead of Heracles. Dan was het forum ontploft.  Iedereen moet gewoon reëel want 8 staan na 31 wedstrijden is een tooprestatie. 4 punten tegen dkv en een aantal goede thuiswedstrijden wat wil een cambuur supporter nog meer. Daarom ben ik ik tevreden over Henk de Jong en zo denken er nog meer mensen over uit Hallum.
Niet alleen in Hallum hoor. Alle SK-houders in Hengelo zijn het met je eens. :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tukker op april 18, 2015, 22:19:52
Niet alleen in Hallum hoor. Alle SK-houders in Hengelo zijn het met je eens. :proost
En die in Apeldoorn |:) |:)
Henk, held, bedankt

speculeter

En hier twee in Noordwolde :proost

Josli

Ik vind eigenlijk niet eens dat we zoveel slechter voetballen. Er staat alleen veel meer op het spel in deze fase van de competitie. Wat me wel opvalt ten opzichte van de eerste seizoenshelft. We halen helemaal niets meer uit de standaardsituaties. In de eerste seizoenhelft hadden we Rusnak, maar ook Barto/Hemmen regelmatig in de basis. Hierdoor waren we op de helft van het seizoen koploper als het gaat op standaard situaties. Gister telde ik iets van 8 hoekschoppen. Die werden genomen door 3 verschillende spelers. Vorige week nam Dijkstra ze. Kortom, er zit geen idee meer achter en we halen er totaal geen rendament meer uit. En dan heb ik het nog niet eens over de verschrikkelijke halfhoge vrije trappen van Bakker.
Toch wel een belangrijke reden dat we na de winter moeizamer draaien dan ervoor denk ik.

denistel

1e seizoenshelft heeft gewoon heel kracht gekost. en 26 punten opleverd waardoor je al bijna veilig was.

we hebben in onze selectie wat minder power spelers waardoor het logisch is dat we nu soms te kort
komen zeker als je goeie combinatie voetbal er niet uit komt.

andere teams bij de top 10 hebben ook gewoon bredere selecties dus die kunnen makkelijker wisselen
en blessure,s opvangen.

dat er nu meer spanning is omdat we ergens voor spelen is erg jammer want het verlamt eerder dan dat
we voetballen met de trots op wat we dit seizoen al hebben laten zien. je zou juist heerlijk ontspannen
kunnen spelen met wel de wedstrijdspanning natuurlijk.

en natuurlijk mogen we ook wel eens kritisch zijn als je bijv zag hoeveel dingen er vrijdag soms mis
gingen.

maar kijk eens 3 jaar terug en we hebben een geweldige stap gemaakt spelen positief voetbal
zijn keer op keer uitverkocht en meestal heerst een heerlijke sfeer in ons stadion.ik ben trots op
me club.

scclwd

Precies Denistel. Daarom schaam ik me voor zulke berichten als Wiekie hier plaatst. En voor iemand die afgelopen vrijdag helemaal los gaat op de tribune op Henk de jong. Beschamend, ik kan er met mijn verstand niet bij.

John Hiatt

Citaat van: scclwd op april 19, 2015, 11:10:19
Precies Denistel. Daarom schaam ik me voor zulke berichten als Wiekie hier plaatst. En voor iemand die afgelopen vrijdag helemaal los gaat op de tribune op Henk de jong. Beschamend, ik kan er met mijn verstand niet bij.

Grotere onzin dan dit heb ik hier zelden gelezen. Wat een hoogmoed, waarom mag Wiekie geen berichten posten over de trainer? Hij onderbouwt het ook nog. En dan kun je het met zijn argumenten eens zijn of niet. Als kritiek niet meer kan en mag, dan zijn we nog erger dan dkv.

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op april 19, 2015, 12:16:43
Grotere onzin dan dit heb ik hier zelden gelezen. Wat een hoogmoed, waarom mag Wiekie geen berichten posten over de trainer? Hij onderbouwt het ook nog. En dan kun je het met zijn argumenten eens zijn of niet. Als kritiek niet meer kan en mag, dan zijn we nog erger dan dkv.
Hij onderbouwt het later pas. Eerst loopt hij als een bezetene te schreeuwen dat Henk op moet rotten (even cru geroepen). Hij geeft zijn onderbouwing, waar weer reactie op komt en dan blijft het weer angstig stil. Durf dan ook de discussie aan te gaan.

En trouwens, wie zegt dat kritiek niet mag? Kritiek is prima, want er valt nog het nodige te verbeteren is mijn optiek. Schreeuwen om het hoofd van een trainer die nota bene het beste seizoen in de Eredivisie draait slaat in mijn ogen nergens op.

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op april 19, 2015, 12:18:44
Hij onderbouwt het later pas. Eerst loopt hij als een bezetene te schreeuwen dat Henk op moet rotten (even cru geroepen). Hij geeft zijn onderbouwing, waar weer reactie op komt en dan blijft het weer angstig stil. Durf dan ook de discussie aan te gaan.

En trouwens, wie zegt dat kritiek niet mag? Kritiek is prima, want er valt nog het nodige te verbeteren is mijn optiek. Schreeuwen om het hoofd van een trainer die nota bene het beste seizoen in de Eredivisie draait slaat in mijn ogen nergens op.

Het is natuurlijk niet verplicht om te reageren. En waarom Wiekie daarna niets meer post, weet ik ook niet. Hij zal vast ook een leven hebben buiten Cambuur.

Kritiek moet altijd mogelijk zijn, als het maar onderbouwd is. Ik erger me aan types die zeggen dat ze zich schamen voor kritiek op de trainer.

Feit is dat we het beste seizoen ooit meemaken!

mario

Citaat van: John Hiatt op april 19, 2015, 12:16:43
Grotere onzin dan dit heb ik hier zelden gelezen. Wat een hoogmoed, waarom mag Wiekie geen berichten posten over de trainer? Hij onderbouwt het ook nog. En dan kun je het met zijn argumenten eens zijn of niet. Als kritiek niet meer kan en mag, dan zijn we nog erger dan dkv.

Wat voor onderbouwing? 'Slecht wisselbeleid', 'Geen spelers beter gemaakt' etc. vind ik geen onderbouwing maar enkel loze kreten.

Dokkumer

Schamen voor kritiek hoeft (bijna) nooit. Alleen om het hoofd van een trainer roepen die in korte tijd al zoveel betekend heeft voor onze club vind ik absoluut not done. Sta je met een selectie en budget als dat van bijvoorbeeld FC Utrecht op een kritieke plek, dan vind ik het een heel ander verhaal. Is absoluut niet het geval

Waar ik wel enige kritiek op heb zijn de volgende punten:
1. Tactisch plan. Dit kan komen door de samenstelling van de selectie, maar we hebben nooit een plan B. Alleen plan A(anvallen) en als dat niet slaagt is er alleen maar plan A+.
2. Er is in mijn optiek te weinig gekeken naar échte winnaars die dwars door een tegenstander heen gaan als het moet. Teveel jongens die te lief zijn en het voetballend op willen lossen
3. Het hoge "Wij zijn maar Cambuur" gehalte in de media kennen we inmiddels wel. Kan ik me in wedstrijden zoals vrijdag niet in vinden.
4. Spelhervattingen: Sinds het vertrek van Rusnák is er geen fatsoenlijke spelhervatting neer. Uitgezonderd de strafschoppen (toch ook wat positiefs over Bakker)

Het wisselbeleid. Niet echt een kritiekpunt. Er gaat wel eens wat mis, maar hij wisselt niet om het wisselen en durft tenminste in te grijpen als het moet.

Dokkumer

Citaat van: mario op april 19, 2015, 12:33:10
Wat voor onderbouwing? 'Slecht wisselbeleid', 'Geen spelers beter gemaakt' etc. vind ik geen onderbouwing maar enkel loze kreten.
Gisteren ook al aangegeven, op angsthazenvoetbal na zijn dit EXACT dezelfde kreten die jegens andere trainers geroepen werden.