Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ype smid

Gestart door legeips, januari 07, 2014, 20:24:49

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: sunderland op november 29, 2020, 11:47:00
Goed gedaan van Ype. Vd belt blijft iig tot einde seiz. Dus.....
Dus, is Henk blij dat zijn klankbord binnen de club blijft en zal het herintreden van Sandor niet frustreren. Met andere woorden het blijft ook stabiel binnen de TS.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op november 28, 2020, 17:06:23
Voor de rust is dit NU goed. Persoonlijk zou ik Ype graag teruggezien. Ik denk dat hij de club vooruit zou helpen. Nu lijkt het maximaal met straks drama in het oude stadion, betonrot is een groot probleem. Oost zou ik niet graag zitten
Ja maar dat wordt door de volgens sommigen hier fantastische journalist G.Bos ,de club niet gegund, ik haal de volgende tekst van zijn twitter account... Hoe kon t zo uit hand lopen afgelopen week bij Cambuur? En hoe nu verder?
Deel supporters wil  stichtingsbestuur weg.
Ype Smid trok zich terug als beoogd RvC-voorzitter, kan volgens mij nog waarde hebben voor club.
, dus meneer gaat weer rustig verder met waar hij gebleven is..
IN HENK WE TRUST!!!

Huizen

Citaat van: Grijskijkert op november 30, 2020, 11:50:24
Ja maar dat wordt door de volgens sommigen hier fantastische journalist G.Bos ,de club niet gegund, ik haal de volgende tekst van zijn twitter account... Hoe kon t zo uit hand lopen afgelopen week bij Cambuur? En hoe nu verder?
Deel supporters wil  stichtingsbestuur weg.
Ype Smid trok zich terug als beoogd RvC-voorzitter, kan volgens mij nog waarde hebben voor club.
, dus meneer gaat weer rustig verder met waar hij gebleven is..

Podcastje promoten  8)

drg

Man wat een misselijke stemmingmakerij van meneer Bos  :R

Gaat te goed met de club, moet even wat onrust steken zeker.

Eewal

Citaat van: drg op november 30, 2020, 12:05:11
Man wat een misselijke stemmingmakerij van meneer Bos  :R

Gaat te goed met de club, moet even wat onrust steken zeker.
terechte vragen die hij stelt toch? Ik had ze ook. Het was niet oke wat er vorige week allemaal speelde. Daar mag een journalist wat van vinden..

Grijskijkert

#740
Citaat van: Diemen op november 30, 2020, 11:59:39
Podcastje promoten  8)
Niet alleen , vorige week zei hij o.a. dat hij het allemaal voor de supporters en sponsoren deed , want die hebben het recht om te weet hoe het zit...daar doet hij het allemaal voor.. En praat je Bos niet naar de bek , dan ben je trol of woorden van deze strekking.
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Zonder Bos had niemand ergens van geweten, was er geen publieke opinie geweest, was vanmiddag doodleuk Smid aangesteld door het stichtingbestuur en was Van den Belt en wie weet wie nog meer na vandaag weg geweest.

Daar nog los van doet Bos gewoon zijn werk. Hij zou wel een enorm slechte journalist zijn als hij over deze informatie zou beschikken om er vervolgens niks mee te doen.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op november 30, 2020, 12:20:54
Zonder Bos had niemand ergens van geweten, was er geen publieke opinie geweest, was vanmiddag doodleuk Smid aangesteld door het stichtingbestuur en was Van den Belt en wie weet wie nog meer na vandaag weg geweest.

Daar nog los van doet Bos gewoon zijn werk. Hij zou wel een enorm slechte journalist zijn als hij over deze informatie zou beschikken om er vervolgens niks mee te doen.
Dan was het intern opgelost zonder heisa..
IN HENK WE TRUST!!!

SCC-J

Citaat van: Grijskijkert op november 30, 2020, 12:22:37
Dan was het intern opgelost zonder heisa..
absoluut niet, verder denk ik dat Collingwood het wel juist weergeeft. Overigens waren de gevolgen pas echt zichtbaar na het huidige seizoen. 

michello

Citaat van: Grijskijkert op november 30, 2020, 12:22:37
Dan was het intern opgelost zonder heisa..

Dat was echt intern niet opgelost maar dan was er een complete chaos ontstaan met openstaande vacature(s)

Collingwood

Citaat van: Grijskijkert op november 30, 2020, 12:22:37
Dan was het intern opgelost zonder heisa..

Denk het niet, volgens mij is het nu vooral opgelost door de druk van supporters en andere betrokkenen die juist ontstond door wat in de media verscheen. Maar dat zullen we natuurlijk nooit zeker weten.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: SCC-J op november 30, 2020, 12:25:19
absoluut niet, verder denk ik dat Collingwood het wel juist weergeeft. Overigens waren de gevolgen pas echt zichtbaar na het huidige seizoen.
Aannames, jij denkt dus echt dat er geen communicatie is tussen betrokkende? Henk ,Gerald, Ard en zo nog een paar anderen, hadden dit echt wel naar Ype gecommuniceerd.. Bos niet belangrijker maken dan hij niet is...
IN HENK WE TRUST!!!

Eewal

Citaat van: Grijskijkert op november 30, 2020, 12:29:17
Aannames, jij denkt dus echt dat er geen communicatie is tussen betrokkende? Henk ,Gerald, Ard en zo nog een paar anderen, hadden dit echt wel naar Ype gecommuniceerd.. Bos niet belangrijker maken dan hij niet is...
wat Collingwoord zegt, het zou belachelijk zijn als hij er niet over had geschreven....

SCC-J

Citaat van: Grijskijkert op november 30, 2020, 12:29:17
Aannames, jij denkt dus echt dat er geen communicatie is tussen betrokkende? Henk ,Gerald, Ard en zo nog een paar anderen, hadden dit echt wel naar Ype gecommuniceerd.. Bos niet belangrijker maken dan hij niet is...

Geen aannames. Bestuur en RvC hadden allang duidelijk gemaakt dat ze het niet zagen zitten. Toch wilden ze het doorzetten.

michello

#749
Twee pionnen uit stichtingsbestuur opgestapt. Jansma en Visser.