Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ype smid

Gestart door legeips, januari 07, 2014, 20:24:49

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Voor de rust is dit NU goed. Persoonlijk zou ik Ype graag teruggezien. Ik denk dat hij de club vooruit zou helpen. Nu lijkt het maximaal met straks drama in het oude stadion, betonrot is een groot probleem. Oost zou ik niet graag zitten

el haj

Is het nog verstandig de rol van het stichtingsbestuur tegen het licht te houden? Naar aanleiding van deze mini-ramp kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat daar niet volledig vanuit clubperspectief wordt gehandeld.

denistel

lui die hun bek niet konden houden er gewoon uitfikkeren zou ik zo zeggen

verder blijft het jammer dat we de goede dingen van de heren niet bij elkaar
kunnen brengen want dat zou voor de club toch het beste zijn

Grijskijkert

Citaat van: denistel op november 28, 2020, 17:59:59
lui die hun bek niet konden houden er gewoon uitflikkeren zou ik zo zeggen

verder blijft het jammer dat we de goede dingen van de heren niet bij elkaar
kunnen brengen want dat zou voor de club toch het beste zijn
Dat en Gerard Bos moet een stadionverbod krijgen met zijn opruiende stukjes in het LC..
IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op november 28, 2020, 17:06:23
Voor de rust is dit NU goed. Persoonlijk zou ik Ype graag teruggezien. Ik denk dat hij de club vooruit zou helpen.

Waar ligt zijn kracht dan volgens jou, vooral in het zakelijke, of in het netwerken?
Henk, held, bedankt

Galdiano

Citaat van: Grijskijkert op november 28, 2020, 18:22:03
Dat en Gerard Bos moet een stadionverbod krijgen met zijn opruiende stukjes in het LC..

Wat een grote onzin!  :(

Als er één goede en objectieve journalist rondloopt is het Gerard wel.
journalisten als Kloosterman en Smid (het zal aan de naam liggen) die waren opruiend.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Citaat van: sunderland op november 28, 2020, 17:06:23
Voor de rust is dit NU goed. Persoonlijk zou ik Ype graag teruggezien. Ik denk dat hij de club vooruit zou helpen. Nu lijkt het maximaal met straks drama in het oude stadion, betonrot is een groot probleem. Oost zou ik niet graag zitten
Oost is de mooiste tribune  :proost

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op november 28, 2020, 19:27:25
Wat een grote onzin!  :(

Als er één goede en objectieve journalist rondloopt is het Gerard wel.
journalisten als Kloosterman en Smid (het zal aan de naam liggen) die waren opruiend.
Verschillen we wbt Bos van mening en vooral wat betreft bekent making van het voorzitterschap van Smid.. Snel en makkelijk scoren over de rug van Cambuur.
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Keurig statement van Cambuur Culture en MI-side!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 28, 2020, 18:31:40
Waar ligt zijn kracht dan volgens jou, vooral in het zakelijke, of in het netwerken?

netwerk van hier tot tokyo he financieel sterk en daadkrachtig.

speculeter

Aangezien Ype al een gesprek heeft gehad met Wykerveste zal het me niks verbazen dat hij achter de schermen toch gaat helpen met nieuwe stadion.

Vlampiep

Citaat van: speculeter op november 29, 2020, 09:31:57
Aangezien Ype al een gesprek heeft gehad met Wykerveste zal het me niks verbazen dat hij achter de schermen toch gaat helpen met nieuwe stadion.
Het zou mij ook inderdaad niet verbazen dat hij met Wijkerveste in gesprek is geweest. Dit zijn namelijk de sterke kanten van Smid en hierin kan hij misschien de ontbrekende factor zijn in de stadion soap.
Hij is benoemd tot erelid voor zijn verdiensten bij de club en dat mag niet uit het oog worden verloren. Als Smid zijn sterke kanten inzet voor de club is hij van groot belang en laat de bestuurlijke kant aan anderen.

Bankzitter

Het gaat toch om het sluitend maken van de business case? Dus om bedrijven te overtuigen langdurige huurcontracten binnen het stadion af te sluiten? Daar zal Ype best in kunnen helpen met zijn netwerk en zakelijkinstinct. Ik zie alleen nog steeds niet waarom dat vanuit de rol van voorzitter moet gebeuren, zeker niet als daar intern geen draagvlak voor is.


sunderland

Goed gedaan van Ype. Vd belt blijft iig tot einde seiz. Dus.....

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op november 29, 2020, 11:47:00
Goed gedaan van Ype. Vd belt blijft iig tot einde seiz. Dus.....
Dus...niks, Gerald wil met Cambuur promoveren en verder bouwen tot stabiele Eredivisie club!
IN HENK WE TRUST!!!