Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ype smid

Gestart door legeips, januari 07, 2014, 20:24:49

Vorige topic - Volgende topic

legeips

Wat is deze man een drama voor de professionaliteit van onze club. Weg met die klaploper. Beetje in Portugal op snoepreis op een terras domme berichten verspreiden via de social media.

Ik heb weinig vertrouwen in dit bestuur, de zoektocht naar nieuwe spelers verloopt in mijn optiek dramatisch. De wedstrijd tegen go ahead kan wel eens bepalend worden voor het seizoen verloop en dat voelt niet goed.

sunderland

belachelijk stukje .Zou zeggen slotje

sunderland

sinds dit bestuur er is gaat het fantastisch met de de club .

sunderland

Met zeer beperkt budget 2 seiz achter elkaar een zeer goede eerste div neergezet .En het is nu veels te vroeg om dit bestuur nu al aftemaken

sunderland


moodygrunn

Citaat van: legeips op januari 07, 2014, 20:24:49
Wat is deze man een drama voor de professionaliteit van onze club. Weg met die klaploper. Beetje in Portugal op snoepreis op een terras domme berichten verspreiden via de social media.

Ik heb weinig vertrouwen in dit bestuur, de zoektocht naar nieuwe spelers verloopt in mijn optiek dramatisch. De wedstrijd tegen go ahead kan wel eens bepalend worden voor het seizoen verloop en dat voelt niet goed.

Als jij een bestuur na een kampioensjaar (waarin bij vlagen steeds beter gevoetbald werd) weg wil hebben, wat voor bestuurders heb jij dan in gedachten? Volgens mij gaat het nog niet eens zo onaardig met ons clubke. Zeker omdat we ten opzichte van het 5-jaren-plan al 3 jaar voorliggen op schema.
In Henk en Sandor we trust

speculeter


Destroyer

Citaat van: legeips op januari 07, 2014, 20:24:49
Wat is deze man een drama voor de professionaliteit van onze club. Weg met die klaploper. Beetje in Portugal op snoepreis op een terras domme berichten verspreiden via de social media.

Ik heb weinig vertrouwen in dit bestuur, de zoektocht naar nieuwe spelers verloopt in mijn optiek dramatisch. De wedstrijd tegen go ahead kan wel eens bepalend worden voor het seizoen verloop en dat voelt niet goed.

:O wat een verstand! Pama maar weer terug of nĂ­et?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

dizzhead

Nee, en met Leeuwin, Ritzi en Lukoki zijn ook behoorlijke aanwinsten binnengehaald... Hoewel lukoki tegenvalt. Cheistovao zie ik ook nog steeds als een aanwinst trouwens.

legeips

Citaat van: sunderland op januari 07, 2014, 20:37:00
sinds dit bestuur er is gaat het fantastisch met de de club .

Ik weet niet onder welke steen jij de laatste maanden heb gezeten. Maar we gaan niet erg geweldig en NEC heeft nog maar 1 punt nodig om op gelijke hoogte te staan.

Belachelijk is de wijze waarop (onze) voorzitter zich uitlaat als ambassadeur van de club.
Zet er maar een slot op, want het lezen van feiten en realiteit is voor een aantal pijnlijk.

Maar weet je wat nog pijnlijker is, volgend jaar weer ballen tegen Almere city.

De koers die het bestuur nu laat zien voelt als een....

RAMPkoers


sunderland

hoelang kom jij bij cambuur ?

dizzhead

En de koers die jij wilt varen strandt in een put van financieel wanbeleid. Degradatie verwijten aan een groep mensen die de club stabiel hebben gemaakt en nota bene (tegen alle verwachtingen) gepromoveerd zijn met t kampioenschap.  :zucht

dizzhead

Citaat van: sunderland op januari 07, 2014, 20:47:52
hoelang kom jij bij cambuur ?

Volgens mij al lang. Eerder onder de naam spiegel geweest. Maar nogal kortzichtige visie en anderen verwijten maken van "gebrek aan onderbouwing" maar zelf niks kunnen onderbouwen vanuit een relativerende en objectieve hoek.

sunderland

cambuur is 3 jaar terug een nieuwe koers gaan varen waarin heel duidelijk is afgesproken dat er geen cent te veel meer word uitgegeven .Vd Belt doet geen gekke dingen .Als je naar onze selectie ziet hebben ze voorin niet de juiste keuzes gemaakt .je kunt ook concluderen dat we niet veel geluk hebben gehad dit seiz .We zijn alleen tegen Az en Denhaag weggespeeld .Daarnaast hebben we volgens mij wel 12 prima wedstr gespeeld.Er is gewoon weinig geld hier en geen grote sponsoren