Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ype smid

Gestart door legeips, januari 07, 2014, 20:24:49

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: Bankzitter op november 28, 2020, 15:50:35
Ik citeer meezelf maar even ;)

Om vd Belt te verwijten dat het stadion nu vertraging oploopt is net zo absurd als Henk verwijten dat we geen kampioen zijn geworden.

Ze zullen Ype niet zomaar hebben benaderd natuurlijk want we zitten al 1,5 jaar zonder voorzitter...

Montana

Ik wens de RvC veel succes en sterkte met het vinden van een VZ die ook het stadion dossier erbij wil doen. En wat als vd Belt alsnog op korte termijn vertrekt?

SCC-J

Jij denkt dat het alleen bij v/d Belt was gebleven?

Grijskijkert

Citaat van: Montana op november 28, 2020, 15:59:25
Ik wens de RvC veel succes en sterkte met het vinden van een VZ die ook het stadion dossier erbij wil doen. En wat als vd Belt alsnog op korte termijn vertrekt?
Is daar reden toe dan?
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: SCC-J op november 28, 2020, 16:05:20
Jij denkt dat het alleen bij v/d Belt was gebleven?

Jij denkt dat het niet alleen bij vd Belt was gebleven?  :insane

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op november 28, 2020, 15:51:58
Maar een vraag die bij mij ook wel blijft hangen is waarom Ype het zou lukken om het stadiondossier rond te krijgen?

Ja deze vraag heb ik ook. Er werd in een vraag gesprek ook gezegd dat hij geen financiële middelen zou meenemen. Dus dan gaat het om competenties die hij heeft en Gerald niet zou hebben? ik ben wel heel benieuwd.
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Montana op november 28, 2020, 15:59:25
Ik wens de RvC veel succes en sterkte met het vinden van een VZ die ook het stadion dossier erbij wil doen. En wat als vd Belt alsnog op korte termijn vertrekt?
.....

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 28, 2020, 16:12:45
Ja deze vraag heb ik ook. Er werd in een vraag gesprek ook gezegd dat hij geen financiële middelen zou meenemen. Dus dan gaat het om competenties die hij heeft en Gerald niet zou hebben? ik ben wel heel benieuwd.
zakelijke dingen hè. Heeft Vd belt totaal niet

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op november 28, 2020, 15:52:58
Hij gaat zich er op de achtergrond mee bemoeien...en hem kennende trekt hij het snel vlot en hebben we een mooi kerstcadeautje in de vorm van een nieuw stadion in 2022.
nwaah dat moet ik nog maar zien nu. Dit is een tik

De Gast

Inderdaad. Je inspannen en anderen met de eer opstrijken? Had ik ook gepast.


herr kunkel

Citaat van: sunderland op november 28, 2020, 16:23:49
nwaah dat moet ik nog maar zien nu. Dit is een tik
Inderdaad gevoelige tik op de neus, maar voor CAmbuur een ongekend belangrijke wending, historisch gezien. 10 jaar geleden was dit tot een heus straatgevecht geeindigd met nog meer verliezers.. laat smid nu doen waar hij denk ik het best in is en dat is vanuit zijn kwaliteiten en positie als informeel betrokkene bij de club dossier vlot trekken. De redelijkheid heeft gewonnen!

Cambuur Groningen

Citaat van: De Gast op november 28, 2020, 16:43:25
Inderdaad. Je inspannen en anderen met de eer opstrijken? Had ik ook gepast.
ehhh.... hij heeft de club toch lief, daar kun je je toch ook in een andere rol voor inspannen? Er is nog niemand die Ype zo graag terug ziet komen hier die me een goed argument heeft gegeven waarom hij het stadion alleen maar vlot kan trekken in de rol van voorzitter van de RVC.

De Gast

Met zo'n lading bagger over me heen had ik het wel geweten. Succes Gerald en Ard.

De Gast

Citaat van: Cambuur Groningen op november 28, 2020, 16:49:10
ehhh.... hij heeft de club toch lief, daar kun je je toch ook in een andere rol voor inspannen? Er is nog niemand die Ype zo graag terug ziet komen hier die me een goed argument heeft gegeven waarom hij het stadion alleen maar vlot kan trekken in de rol van voorzitter van de RVC.

Een formele positie lijkt mij met zo'n dossier wel gepast.

Cambuur Groningen

Citaat van: De Gast op november 28, 2020, 16:59:54
Een formele positie lijkt mij met zo'n dossier wel gepast.
dat is geen argument om hem voorzitter van de RVC te maken. Een RVC is volgens mij een orgaan wat toezicht houdt en een bestuur adviseert. Of ik moet dat helemaal verkeerd zien, maar als hij adviseert kan hij dat toch ook als erevoorzitter doen?