Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ype smid

Gestart door legeips, januari 07, 2014, 20:24:49

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: Grijskijkert op november 28, 2020, 13:44:46
Een ademverbod zou op zijn plaats zijn...
dat is ook wel wat over de grens lijkt me... ik weet inmiddels wel weer genoeg over manopleeftijd. Nu ik de woonplaats Zevenaar gezien heb kan hij zich ook wel gewoon weer Koos noemen wat mij betreft en ga ik weer in de negeerstand :)

Grijskijkert

#676
Citaat van: Cambuur Groningen op november 28, 2020, 13:50:27
dat is ook wel wat over de grens lijkt me... ik weet inmiddels wel weer genoeg over manopleeftijd. Nu ik de woonplaats Zevenaar gezien heb kan hij zich ook wel gewoon weer Koos noemen wat mij betreft en ga ik weer in de negeerstand :)
;)
IN HENK WE TRUST!!!

SCC-J

Citaat van: sunderland op november 28, 2020, 12:41:57
waarom jij wel dan? Het gaat intern niet goed dat is duidelijk.

Op stadion na gaat het juist heel goed.
Stadion is natuurlijk heel belangrijk maar dat probleem ligt toch echt bij de Limburgers

De Gast

Als Ype niet welkom dan moeten ze er wel heel veel vertrouwen in hebben dat het zonder hulp van zijn kant gaat lukken om het nieuwe stadion alsnog te realiseren.

ManopLeeftijd

Citaat van: Grijskijkert op november 28, 2020, 13:44:46
Een ademverbod zou op zijn plaats zijn...
In elk geval bedankt voor je positiviteit, maar gelukkig leven we in een vrij land, met persvrijheid.
Vroeger werd Foeke hier met de grond gelijk gemaakt, ook daar mocht ik niet op in gaan, gelukkig heb ik gelijk gekregen.
De LC wordt hier met de grond gelijk gemaakt, maar nu er een gunstige uitslag in staat over het wel of geen YPE, is het geweldig.

Dr troep was opgeruimd door YPE en toen kwam KONING GERALD en die mocht er op passen en dat heeft ie goed gedaan.

Maar het begeleiden van een nieuwbouw is een beetje ander kaliber.

Ik hoop voor jullie dat het goed komt, maar niet met de mensen die er nu zitten.

ManopLeeftijd

Citaat van: Cambuur Groningen op november 28, 2020, 13:50:27
dat is ook wel wat over de grens lijkt me... ik weet inmiddels wel weer genoeg over manopleeftijd. Nu ik de woonplaats Zevenaar gezien heb kan hij zich ook wel gewoon weer Koos noemen wat mij betreft en ga ik weer in de negeerstand :)
Jij bent een EIKEL dat je uit de school klapt, zegt genoeg over jouw karakter

Cambuur Groningen

Citaat van: ManopLeeftijd op november 28, 2020, 14:27:18
Jij bent een EIKEL dat je uit de school klapt, zegt genoeg over jouw karakter
Nou nog 1 reactie dan: je hebt me nu in 2 posts beledigd door me zielig figuur en EIKEL (in hoofdletters nog wel) te noemen. Dat zegt denk ik meer over jou karakter dan het mijne dat je zegt te kennen, maar ik ben er nu wel weer klaar mee hoor. Fijn dat je terug bent voor wat andere meningen, maar van mij had het niet gehoeven als dat gepaard gaat met ongenuanceerd gescheld.

Grijskijkert

#682
Citaat van: ManopLeeftijd op november 28, 2020, 14:26:08
In elk geval bedankt voor je positiviteit, maar gelukkig leven we in een vrij land, met persvrijheid.
Vroeger werd Foeke hier met de grond gelijk gemaakt, ook daar mocht ik niet op in gaan, gelukkig heb ik gelijk gekregen.
De LC wordt hier met de grond gelijk gemaakt, maar nu er een gunstige uitslag in staat over het wel of geen YPE, is het geweldig.

Dr troep was opgeruimd door YPE en toen kwam KONING GERALD en die mocht er op passen en dat heeft ie goed gedaan.

Maar het begeleiden van een nieuwbouw is een beetje ander kaliber.

Ik hoop voor jullie dat het goed komt, maar niet met de mensen die er nu zitten.
Zou zeggen...laat ook maar, niet de moeite waard. Of toch, wanneer kwam v/d Belt in dienst bij Cambuur?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: ManopLeeftijd op november 28, 2020, 14:27:18
Jij bent een EIKEL dat je uit de school klapt, zegt genoeg over jouw karakter
Hoezo jij bent zo onnozel om Zevenaar bij je profiel te vermelden.. Koos hopeloos..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Cambuur Groningen op november 28, 2020, 13:50:27
dat is ook wel wat over de grens lijkt me... ik weet inmiddels wel weer genoeg over manopleeftijd. Nu ik de woonplaats Zevenaar gezien heb kan hij zich ook wel gewoon weer Koos noemen wat mij betreft en ga ik weer in de negeerstand :)
haha is skevenaar er weer.

sunderland

Koos mag ook wel even tegengeluid geven hè, Het lijkt de politiek wel, oh je moet vooral voor Vd belt zijn en tegen ype. Beetje trumpachtig. Het lijkt er een beetje op dat het niet lukt met Vd belt wb stadion, misschien daarom Ype?  Vind het ook een teken van zwakte om dan maar te zeggen "ik stap op". Ik wou Hollander zijn mening wel eens horen, met hem ben ik het meestal eens.

Cambuur Groningen

Citaat van: sunderland op november 28, 2020, 14:58:43
Koos mag ook wel even tegengeluid geven hè, Het lijkt de politiek wel, oh je moet vooral voor Vd belt zijn en tegen ype. Beetje trumpachtig. Het lijkt er een beetje op dat het niet lukt met Vd belt wb stadion, misschien daarom Ype?  Vind het ook een teken van zwakte om dan maar te zeggen "ik stap op". Ik wou Hollander zijn mening wel eens horen, met hem ben ik het meestal eens.
tuurlijk hoeven we het niet allemaal eens te zijn, maar waarom altijd meteen schelden? Dan neem ik evt. argumenten die aangedragen geworden al niet meer serieus.

Lore

Citaat van: ManopLeeftijd op november 28, 2020, 13:36:29
Alleen het zijn hier allemaal mensen die geen tegenspraak dulden, allemaal kleine Ype Smidjes, tenminste dat wordt hier over Ype gemeld
Ben nu maar wat voorzichtiger, straks heb ik een stadionverbod

Als vd Belt nu op Aruba zit, dan zakt de broek me af van deze hoog opgerakelde man

Niet voor mij hoor. Ik ben blij met andere inbreng, dat is mooi voor de discussie. Maar "zielig figuur" had je wel achterwege mogen laten. Er zijn op dit forum wel meer die het zo op de persoon spelen en dat slaat een interessante discussie wel snel dood.

Maar kan je toe lichten waarom van der belt niet op vakantie mag op dit moment? Dat zal over het stadion gaan denk ik, maar wat zou hij nu volgens jou moeten doen en waarom kan dat niet digitaal?

Delamere

Het is niet de week van Ype Smid. De door hem op twitter bewierookte Baudet helpt zijn eigen clubje om zeep. En nu lijkt dat de op handen zijnde terugkeer van Smid bij Cambuur het zelfde effect te hebben.
Van het beeld van Smid dat hij via zijn eigen twitteraccount van zichzelf oproept werd ik al niet vrolijk. Van wat er nu bij Cambuur naar buitenkomt over hem al helemaal niet. Ik vergeet echter echt niet hoe hij ons heeft gered met zijn financiele steun. Dat erevoorzitterschap lijkt me dan ook verdiend. Maar hij is toen zelf vertrokken. Tot opluchting van velen binnen Cambuur blijkt nu. En met het gouden koppel De Graaf en V.d. Belt is Cambuur daarna zowel financieel als sportief een club met aanzien in Nederland geworden. Het gaat nu heerlijk maar het wereldvreemde Stichtingsbestuur komt nu met een kamikazeactie door hun vriendje/familielid Ype Smid weer naar voren te schuiven. Niemand binnen Cambuur lijkt hier op zitten te wachten. Dat je daar als Stichtingsbestuur geen voelsprieten voor hebt, zegt veel over die mensen. En dus zijn we nu in het landelijke nieuws als de club waar het sportief en financieel geweldig gaat maar zich nu door bestuurlijke onnozelheid zelf in de voet dreigt te schieten. Hoe belangrijk Smid ook in het stadiondossier zou kunnen zijn, het lijkt niet in verhouding te staan tot de schade die dit binnen Cambuur allemaal oplevert.
Of ze zoeken een voor iedereen acceptabele manier om van Smid gebruik te maken, of ze trekken deze omstreden voordracht in. Smid heeft in het verleden best veel gedaan uit clubliefde. Maar hij zou (ook uit clubliefde) er zelf op deze manier toch ook niet aan moeten willen beginnen. Dan kan de broodnodige rust weer bij ons mooie clubje terugkeren, en kunnen we ons weer focussen op voetbal en genieten van de sportieve successen.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op november 28, 2020, 14:58:43
Koos mag ook wel even tegengeluid geven hè, Het lijkt de politiek wel, oh je moet vooral voor Vd belt zijn en tegen ype. Beetje trumpachtig. Het lijkt er een beetje op dat het niet lukt met Vd belt wb stadion, misschien daarom Ype?  Vind het ook een teken van zwakte om dan maar te zeggen "ik stap op". Ik wou Hollander zijn mening wel eens horen, met hem ben ik het meestal eens.
Ik ben voor beide, maar door druk van media(of lui die zich zo noemen) is een gesprek bijna uitgesloten om dit voor elkaar te krijgen, dit vooral dankzij de lekkende Koster..
IN HENK WE TRUST!!!