Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ype smid

Gestart door legeips, januari 07, 2014, 20:24:49

Vorige topic - Volgende topic

ManopLeeftijd

Citaat van: mario op november 28, 2020, 09:51:48
Jammer dat we nog geen reactie van den Belt hebben gezien.
Mocht van den Belt toch aanblijven dan ben ik geen tegenstander van Ype.
misschien heeft dat wel een reden die niemand hier nog kent

Bernardo

Ype kan toch ook zijn bijdrage leveren zonder dat hij voorzitter moet worden?

Cambuur Groningen

Citaat van: ManopLeeftijd op november 28, 2020, 10:05:51
Zielig figuur
??? Fijn dat je ook lid bent geworden van dit mooie forum, welkom!

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Ben heel benieuwd naar maandag. Of al deze commotie er toe leidt dat ze het afblazen of er toch mee doorgaan.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

speculeter

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 28, 2020, 10:44:48
Ben heel benieuwd naar maandag. Of al deze commotie er toe leidt dat ze het afblazen of er toch mee doorgaan.
Hangt van Ype zelf af denk ik.
Heeft hij er zelf nog wel zin in na al deze commotie?

Lore

Citaat van: ManopLeeftijd op november 28, 2020, 10:13:07
misschien heeft dat wel een reden die niemand hier nog kent

Je meldt je blijkbaar aan vlak nadat deze ellende aan de oppervlakte is gekomen, het zal je dus we, bezig houden.

Wat bedoel je met de bovenstaande zin?

kapseltje

Citaat van: Cambuur Groningen op november 28, 2020, 10:15:20
??? Fijn dat je ook lid bent geworden van dit mooie forum, welkom!
Meneer waarvan akte is terug?

Trainer

Ype moet nu in zien dat het enorme onrust veroorzaakt, hij heeft hart voor de club en wil graag dat het nieuwe stadion er komt. Volgens mij kun je dat dan ook als adviseur namens het stichtingsbestuur doen waarvoor je dan ook mandaat krijgt van de heren uit dat bestuur. En voor ype dan alleen de focus op het nieuwe stadion en niet bemoeien met de interne organisatie bij Cambuur zelf!

Als ype en geralt gezamenlijk kunnen optrekken voor het nieuwe stadion is dat een win-win tenzij beide heren echt niet door 1 deur kunnen......

Galdiano

Interview met Ard!

Als er nu nog iemand voor aanstelling van Smid is, dan ben je niet goed wijs.
Als die komt is Ard ook weg na dit seizoen.


- https://nos.nl/l/2358362
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: mario op november 28, 2020, 09:51:48
Jammer dat we nog geen reactie van den Belt hebben gezien.
Mocht van den Belt toch aanblijven dan ben ik geen tegenstander van Ype.

Van den Belt is op vakantie, zit aan de andere kant van de wereld.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

De kans dat Ype Smid RvC- voorzitter wordt van Cambuur lijkt na gisteravond aanzienlijk kleiner geworden. Betrokken partijen spraken elkaar in het stadion na Cambuur - Den Bosch en het kamp- Smid begint in te zien dat instappen bij #cambuur zinloos is als er teveel weerstand is.

https://twitter.com/ragnarniemeijer/status/1332631853539479552


ManopLeeftijd

Wat bedoel je met de bovenstaande zin?
[/quote]
als ik alles lees waarom hij bij Twente eruit is gegaan, klinkt dat ook allemaal niet heel erg fris.
Dit vond ik bij de NOS:
Vermeulen stelt dat Van den Belt in een lastige positie terechtkwam. "Maar hij had zo dapper moeten zijn de KNVB te bellen en te zeggen: kom hier eens kijken, want hier klopt een aantal zaken niet. Maar dat deed hij dus niet. Hij heeft geprobeerd de fouten van Munsterman onder het tapijt te vegen."

ManopLeeftijd

Citaat van: Galdiano op november 28, 2020, 11:20:46
Van den Belt is op vakantie, zit aan de andere kant van de wereld.
Dit is hopelijk een grapje

SCC

Heeft Ype nog een zwager?
Je moment van aanmelden op dit forum is op z'n zachtst bijzonder.