Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ype smid

Gestart door legeips, januari 07, 2014, 20:24:49

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: ManopLeeftijd op november 28, 2020, 11:43:55
Wat bedoel je met de bovenstaande zin?

als ik alles lees waarom hij bij Twente eruit is gegaan, klinkt dat ook allemaal niet heel erg fris.
Dit vond ik bij de NOS:
Vermeulen stelt dat Van den Belt in een lastige positie terechtkwam. "Maar hij had zo dapper moeten zijn de KNVB te bellen en te zeggen: kom hier eens kijken, want hier klopt een aantal zaken niet. Maar dat deed hij dus niet. Hij heeft geprobeerd de fouten van Munsterman onder het tapijt te vegen."
Ouwe koeien uit de sloot halen kan je wel, wees volledig en zeg erbij dat door het handelen van Munsterman ,v/d Belt is opgestapt en die Vermeulen is al jaren een zwets-kont..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op november 28, 2020, 11:38:31
De kans dat Ype Smid RvC- voorzitter wordt van Cambuur lijkt na gisteravond aanzienlijk kleiner geworden. Betrokken partijen spraken elkaar in het stadion na Cambuur - Den Bosch en het kamp- Smid begint in te zien dat instappen bij #cambuur zinloos is als er teveel weerstand is.

https://twitter.com/ragnarniemeijer/status/1332631853539479552
Mooi! Nou Ype(je leest mee), nu maar op de achtergrond een stuwende kracht zijn voor je/onze club!
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: ManopLeeftijd op november 28, 2020, 11:43:55
Wat bedoel je met de bovenstaande zin?

als ik alles lees waarom hij bij Twente eruit is gegaan, klinkt dat ook allemaal niet heel erg fris.
Dit vond ik bij de NOS:
Vermeulen stelt dat Van den Belt in een lastige positie terechtkwam. "Maar hij had zo dapper moeten zijn de KNVB te bellen en te zeggen: kom hier eens kijken, want hier klopt een aantal zaken niet. Maar dat deed hij dus niet. Hij heeft geprobeerd de fouten van Munsterman onder het tapijt te vegen."

Ik denk dat dat best wel eens terecht kan zijn. In die positie moet je fraude melden, en dat lijkt hij nagelaten te hebben, aan de andere kant is een veroordeling mij niet bekend.

Hij zat in ieder geval in een uitzonderlijk moeilijke positie. Waarbij hij moest kiezen tussen een waarschijnlijk faillisement en stil zijn. Al met al voldoende om overspannen van te worden.

Hoe iedereen die situatie beoordeeld is aan iedereen zelf. Mijn beoordeling: welke keuze hij ook had gemaakt, het was altijd fout. Onmogelijk dus en voor mij een te klein hoofdstuk om zijn goede werk in beide perioden bij Cambuur te negeren

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op november 28, 2020, 12:10:02
Ouwe koeien uit de sloot halen kan je wel, wees volledig en zeg erbij dat door het handelen van Munsterman ,v/d Belt is opgestapt en die Vermeulen is al jaren een zwets-kont..
Munsterman wat een mooi prater was hij en van der Belt de schuld er van geven.
Bij Twente daar kwamen wat lijken uit kast niet normaal .

sunderland

Dingen die Arno Vermeulen zegt. Die vent is om te kotsen met zien pastoor hoofd :( :R

sunderland

Citaat van: Bernardo op november 28, 2020, 10:14:10
Ype kan toch ook zijn bijdrage leveren zonder dat hij voorzitter moet worden?
dat doet ie continu al.

sunderland

Citaat van: Galdiano op november 28, 2020, 11:20:46
Van den Belt is op vakantie, zit aan de andere kant van de wereld.
is dat zo in Corona tijd?

sunderland

Citaat van: ManopLeeftijd op november 28, 2020, 09:25:49
Waarom is de hier alom geprezen vd Belt bij Twente weg gegaan?
Wie kan mij dat vertellen?
hij zat in een wespennest en raakte overspannen. Maar Uh ik vind beetje tegengeluid wel mooi meneer man op leeftijd  :koffie

sunderland

Citaat van: Vlampiep op november 28, 2020, 10:01:14
Verklaar eens waarom je geen vertrouwen meer hebt in deze bestuurders.
waarom jij wel dan? Het gaat intern niet goed dat is duidelijk.

justremco


Grijskijkert

Die Gerard Bos zit de boel ook alleen maar op te ruien, over egootje gesproken :R
IN HENK WE TRUST!!!

ManopLeeftijd

Citaat van: sunderland op november 28, 2020, 12:39:59
Maar Uh ik vind beetje tegengeluid wel mooi meneer man op leeftijd  :koffie
Alleen het zijn hier allemaal mensen die geen tegenspraak dulden, allemaal kleine Ype Smidjes, tenminste dat wordt hier over Ype gemeld
Ben nu maar wat voorzichtiger, straks heb ik een stadionverbod

Als vd Belt nu op Aruba zit, dan zakt de broek me af van deze hoog opgerakelde man

ManopLeeftijd

Citaat van: sunderland op november 28, 2020, 12:41:57
waarom jij wel dan? Het gaat intern niet goed dat is duidelijk.
Het stadion stond er bijna al, contracten waren nog niet getekend, waar moet je dan vertrouwen in hebben.
Nu vluchten naar ARUBA, als dat tenminste zo is, dan ligt het er allemaal wel heel dik op dat het allemaal niet zo goed is als hier door een man of 20 beschreven wordt

Cambuur Groningen

Citaat van: ManopLeeftijd op november 28, 2020, 13:36:29
Alleen het zijn hier allemaal mensen die geen tegenspraak dulden, allemaal kleine Ype Smidjes, tenminste dat wordt hier over Ype gemeld
Ben nu maar wat voorzichtiger, straks heb ik een stadionverbod

Als vd Belt nu op Aruba zit, dan zakt de broek me af van deze hoog opgerakelde man
Tuurlijk duld men hier wel tegenspraak, we zijn het alleen niet allemaal eens, prima toch? Alleen als jouw derde bijdrage op dit forum een one-liner als 'zielig figuur' is als reacitie op een misschien in jouw ogen minder grappige opmerking is dan ben je mij al redelijk kwijt.

Grijskijkert

Citaat van: ManopLeeftijd op november 28, 2020, 13:36:29
Alleen het zijn hier allemaal mensen die geen tegenspraak dulden, allemaal kleine Ype Smidjes, tenminste dat wordt hier over Ype gemeld
Ben nu maar wat voorzichtiger, straks heb ik een stadionverbod

Als vd Belt nu op Aruba zit, dan zakt de broek me af van deze hoog opgerakelde man
Een ademverbod zou op zijn plaats zijn...
IN HENK WE TRUST!!!