Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ype smid

Gestart door legeips, januari 07, 2014, 20:24:49

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Eens ! Ik snap ook de noodzaak niet om van alles te gaan lopen forceren met Ype als breekijzer.
Het stadion ligt komt later dan verwacht net als de promotie. Erg zuur want de club is helemaal klaar om door te groeien. Maar door Corona ligt de hele maatschappij een jaar stil... de ontwikkeling van de club nu ook, het is niet anders.

Dat ligt niet aan Ard en Gerald, dit was niet te voorzien. Juist door de rust te bewaren zullen we uiteindelijk sterker uit de crisis komen dan andere clubs. We zijn net weer financieel gezond, technisch beleid is zeer succesvol.  Laten we nou  eens proberen dat een jaar of 10 vol te houden en niet weer binnen 2/3 jaar terug in de schulden en sportieve malaise te belanden.

Dan heb je namelijk ook niks aan promotie of een stadion.
Wellicht kan Ype Smid wel een doorslaggevende rol spelen maar is het daarvoor nodig om voorzitter te worden dus ALLES in de club te willen bepalen en en passant ook net stadiondossier volledig van Gerald van den Belt overnemen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCC-J op november 28, 2020, 09:02:52
Nee, niemand is heilig. Maar het houdt niet op bij deze twee
Want? Denk je dan ook aan de TS
Henk, held, bedankt

Cambuur Groningen

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 28, 2020, 09:19:55
Want? Denk je dan ook aan de TS
ja, als ik Henk beluister wel. En Sandor en Ype die iets hebben uitgesproken? Sommige dingen kun je perfect uitspreken met elkaar, maar je kunt elkaar daarna nog steeds niet mogen. En ik denk dat je Henk en Sandor nog steeds als een eeneiige tweeling moet zien: als de 1 gaat gaat de ander ook ben ik bang

Bankzitter

Op lange termijn denk ik dat Henk het stokje over wil geven aan Sandor. Barto zal ook op termijn hier trainer willen worden.
Dat perspectief wordt wel minder voor hen bij een wisseling van de wacht.

ManopLeeftijd

Waarom is de hier alom geprezen vd Belt bij Twente weg gegaan?
Wie kan mij dat vertellen?

Cambuur Groningen

Citaat van: ManopLeeftijd op november 28, 2020, 09:25:49
Waarom is de hier alom geprezen vd Belt bij Twente weg gegaan?
Wie kan mij dat vertellen?
omdat het daar een financiele chaos was die hij niet kon overzien waardoor hij overspannen werd, wat is je punt?

AL

Ype terug betekent ellende!!!

Cambuur Groningen

Citaat van: AL op november 28, 2020, 09:31:19
Ype terug betekent ellende!!!
kan hij niet beter voorzitter van FVD worden, daar is ook een plekje vrij :)

De Gast

Hier moet toch gewoon een WinWin situatie van te maken zijn. Bundelen die krachten en ervoor zorgen dat dat nieuwe stadion er komt! Heb er ook weinig vertrouwen meer in dat Gerald en Ard het alleen nog gaan redden.

mario

Jammer dat we nog geen reactie van den Belt hebben gezien.
Mocht van den Belt toch aanblijven dan ben ik geen tegenstander van Ype.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op november 28, 2020, 09:42:08
Hier moet toch gewoon een WinWin situatie van te maken zijn. Bundelen die krachten en ervoor zorgen dat dat nieuwe stadion er komt! Heb er ook weinig vertrouwen meer in dat Gerald en Ard het alleen nog gaan redden.
Verklaar eens waarom je geen vertrouwen meer hebt in deze bestuurders.

ManopLeeftijd

Citaat van: Cambuur Groningen op november 28, 2020, 09:31:03
omdat het daar een financiele chaos was die hij niet kon overzien waardoor hij overspannen werd, wat is je punt?
Moet je maar eens googelen, misschien zegt dat iets

ManopLeeftijd

Citaat van: Cambuur Groningen op november 28, 2020, 09:35:44
kan hij niet beter voorzitter van FVD worden, daar is ook een plekje vrij :)
Zielig figuur

Bankzitter

#643
Citaat van: ManopLeeftijd op november 28, 2020, 10:04:29
Moet je maar eens googelen, misschien zegt dat iets

Het enige wat mij interesseert is of de schuld die we hadden in recordtijd is weggewerkt en we daardoor sportief ook een prima selectie neerzetten.
Niet wat er bij Twente is voorgevallen.

Of vertrouw jij de zwarte cijfers van de laatste jaren niet?

Het zou wel goed zijn als we snel ook een reactie krijgen van Van de Belt. Dat kan een boel gespeculeer en ruis wegnemen.

ManopLeeftijd

Citaat van: De Gast op november 28, 2020, 09:42:08
Hier moet toch gewoon een WinWin situatie van te maken zijn. Bundelen die krachten en ervoor zorgen dat dat nieuwe stadion er komt! Heb er ook weinig vertrouwen meer in dat Gerald en Ard het alleen nog gaan redden.
ik ben het 1000% met je eens