Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ype smid

Gestart door legeips, januari 07, 2014, 20:24:49

Vorige topic - Volgende topic

Viper

#765
Ype Smid: "Van den Belt is bang voor mij"

https://www.omropfryslan.nl/nieuws/1049774-ype-smid-van-den-belt-bang-voor-mij

Bijzonder hoe zo'n titel van een artikel weer tot stand komt.

- Arjen de Boer: "Is Van den Belt een beetje bang voor jou?"
- Ype Smid: "Zo kwam het over."

Titel wordt:
Ype Smid: "Van den Belt is bang voor mij" :_schater

Heerlijke clickbait.

Bankzitter

Moet de vraag niet zijn:
Is vd Belt bang dat alles wat hij (met de huidige directie) heeft opgebouwd gevaar loopt als het huidige beleid niet wordt voortgezet?

Dan denk ik dat het antwoord inderdaad "Ja" is.

Destroyer

Ja die dkver weet de boel altijd mooi te verdraaien of op te hitsen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vlampiep

Citaat van: Viper op april 12, 2021, 19:28:49
Ype Smid: "Van den Belt is bang voor mij"

https://www.omropfryslan.nl/nieuws/1049774-ype-smid-van-den-belt-bang-voor-mij

Bijzonder hoe zo'n titel van een artikel weer tot stand komt.

- Arjen de Boer: "Is Van den Belt een beetje bang voor jou?"
- Ype Smid: "Zo kwam het over."

Titel wordt:
Ype Smid: "Van den Belt is bang voor mij" :_schater

Heerlijke clickbait.
Arjen de Boer is de grootste lul met vingers.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op april 12, 2021, 21:01:39
Moet de vraag niet zijn:
Is vd Belt bang dat alles wat hij (met de huidige directie) heeft opgebouwd gevaar loopt als het huidige beleid niet wordt voortgezet?

Dan denk ik dat het antwoord inderdaad "Ja" is.
hoezo dan?

sunderland

Ype zegt niet zoveel nieuws. Hij noemt wat mannetjes en die vinden zichzelf heel wat. De manier waarop is idd vaag en misschien ook schijnheilig.

denistel

Citaat van: Destroyer op april 12, 2021, 21:18:03
Ja die dkver weet de boel altijd mooi te verdraaien of op te hitsen

dikke stinkerd ju die vent

Bankzitter

Citaat van: sunderland op april 12, 2021, 22:15:55
hoezo dan?

Ik had de indruk dat de directie bang was dat ze met ander bestuur het huidige beleid niet konden voortzetten.
Maar als ik Ype Smid zo hoor dan gaat het hem niet over de komende 2 jaar maar echt de langer termijn.


Cor

Schandalige en laffe vertoning

sunderland

Heftig ook hoor

Destroyer

Hoezo bedreigingen? Hoe?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

mario

Gvd. Als dit waar is, is het nog schadelijker voor de club dan de onrust die er eerder was. Wat een mongolen  :(

Grijskijkert

#778
Citaat van: Destroyer op april 19, 2021, 18:32:29
Hoezo bedreigingen? Hoe?
Via de app gebeurt. Vreemd dat dit de mensen zijn die weggaan of hun zin niet hebben gekregen en dat niemand er aangifte van doet en het wel naar de pers brengt.
IN HENK WE TRUST!!!

Cor

Citaat van: Grijskijkert op april 19, 2021, 18:36:23
Via de app gebeurt. Vreemd dat dit de mensen zijn die weggaan of hun zin niet hebben gekregen en dat niemand er aangifte van doet en het wel naar de pers brengt.

Beetje omgekeerde wereld jou redenatie. Ik vind het vreemd dat je iemand bedreigd, op welke manier dan ook. Het gevolg mag je iets van vinden, maar het gaat fout bij de bedreiging.