Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

scc-aaron

Nou mis ik de opkomst en zie ik helemaal niks van de sfeeracties vanwege dat spandoek voor mijn snufferd. Lekker is dat.

SCC-J

Citaat van: scc-aaron op januari 23, 2014, 14:32:00
Nou mis ik de opkomst en zie ik helemaal niks van de sfeeracties vanwege dat spandoek voor mijn snufferd. Lekker is dat.
Serieus ??  :wall :wall

siepelsjeu

Altijd die ul weer  :O

moodygrunn

Citaat van: scc-aaron op januari 23, 2014, 14:32:00
Nou mis ik de opkomst en zie ik helemaal niks van de sfeeracties vanwege dat spandoek voor mijn snufferd. Lekker is dat.

Kijk je die 's avonds toch terug op het wereldwijde web?
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Ben het wel met Westerpark eens, bespreken wat voor sfeeracties je gaat houden doe je niet.
Ook het overleg met de veiligheidsmensen en het testen op brandveiligheid voegt niets toe aan het artikel, dit is een standaardprocedure en komt nu zo over alsof dit normaal nooit gebeurt.

Clint

Citaat van: scc-aaron op januari 23, 2014, 14:32:00
Nou mis ik de opkomst.

Wees blij. Ik werd altijd onpasselijk als ik die met menstruatievlekken besmeurde shirts zie opkomen. 8)

Clint

Citaat van: Dokkumer op januari 23, 2014, 14:37:23
Ben het wel met Westerpark eens, bespreken wat voor sfeeracties je gaat houden doe je niet.

Ach, ik ben iemand die zich daar niet zo druk om maakt. Van de meeste sfeeracties weet je wel welke hier uitgevoerd worden. Is geen verrassing. Nu kun je de lui warm maken en warm laten lopen om op tijd in het stadion te zitten om mooi vroeg de sfeer te proeven. Van mij hoeft al die geheimzinnigheid niet zo.

pvanbuijtene

Hebben vaak commentaar op sfeer..maar keek nog ff filmpjes van uitwedstrijd terug en dan verliezen we daar en zingwn we na de wedstrijd nog steeds massaal... je verliest van je vijand en dan nog zo zingen... geweldig trots!

Bernardo

Citaat van: scc-aaron op januari 23, 2014, 14:32:00
Nou mis ik de opkomst en zie ik helemaal niks van de sfeeracties vanwege dat spandoek voor mijn snufferd. Lekker is dat.

Die minuut of 2...kijk je toch gewoon terug.

dit is mien club

Sorry clint maar dit meld je niet via de media wat een onzin.
Daarbij wij zijn geen tyfo club en rookmachines? hahahaha laat me niet lachen dat klein beetje rook lijkt immers nergens na!

Op houden met die flauwkul gewoon keihard zingen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Citaat van: clint op januari 23, 2014, 14:40:35
Wees blij. Ik werd altijd onpasselijk als ik die met menstruatievlekken besmeurde shirts zie opkomen. 8)
:_schater. In het kader van wederzijds respect dragen ze die vlekjes toch niet? Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze in zachtroze spelen :devil

John Hiatt

Zondag graag 1 Noord tribune, geen eilandjes, iedereen vol achter de club!

Lore

Citaat van: TM op januari 23, 2014, 13:37:56


Het is trouwens niet echt slim van de UL om sfeeracties van te voren prijs te geven. Beetje dom en amateuristisch, maar dat zijn we gewend van UL

Wauw, ik ben heel benieuwd wat jij georganiseerd hebt!

Cambuur058

Citaat van: John Hiatt op januari 23, 2014, 18:34:28
Zondag graag 1 Noord tribune, geen eilandjes, iedereen vol achter de club!
:y

Tukker

Citaat van: John Hiatt op januari 23, 2014, 18:34:28
Zondag graag 1 Noord tribune, geen eilandjes, iedereen vol achter de club!
Helemaal mee eens.   :0= :0= :0= :0= |:) |:) |:) |:)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist