Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Skutt

Citaat van: S(CC)upporter op januari 20, 2014, 11:40:26
Nog één keer de principes opzij volgende week, dan moet het hele stadion springen! Voor deze wedstrijd moet het chaos zijn, alle principes even over boord! |:) :0=

Jammer dat SR14 dit nummer te commercieel heeft gemaakt. Vond het toch wel een prachtig gezicht een helemaal gek en springend Noord. Check youtube en je ziet de reacties uit Duitsland, Engeland en van de andere firms. Iedereen vind het maf en gek  :devil Hoeft er van mij niet uit, zeker komende zondag niet. Nog een keer de tribune laten stuiteren!!

Bernardo

Citaat van: John Hiatt op januari 23, 2014, 18:34:28
Zondag graag 1 Noord tribune, geen eilandjes, iedereen vol achter de club!
_O_

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: TM op januari 23, 2014, 13:37:56
In het artikel van de LC vandaag staat dat UL op een oost een groot spandoek toont die door middel van een takelsysteem omhoog wordt gehesen.

Prachtig idee, spandoek naar beneden langs de hele oostzijde en een deel aan het begin van de wedstrijd weer omhoog takelen, en bij het uitvak mooi laten hangen!!
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Lore op januari 23, 2014, 18:43:36
Wauw, ik ben heel benieuwd wat jij georganiseerd hebt!
Dat zie je zondag wel...

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk


Eewal

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 23, 2014, 18:57:16
Prachtig idee, spandoek naar beneden langs de hele oostzijde en een deel aan het begin van de wedstrijd weer omhoog takelen, en bij het uitvak mooi laten hangen!!

nee ik wil dat ze lijdzaam toekijken bij de 1-0, maar ook zeker bij de 2-0 :)

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op januari 23, 2014, 18:34:28
Zondag graag 1 Noord tribune, geen eilandjes, iedereen vol achter de club!
Slechts 1 toevoeging. Vanaf zondag....

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk


Galdiano

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 23, 2014, 18:57:16
Prachtig idee, spandoek naar beneden langs de hele oostzijde en een deel aan het begin van de wedstrijd weer omhoog takelen, en bij het uitvak mooi laten hangen!!

Jammer dat het gedrukt is!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

siepelsjeu

Citaat van: John Hiatt op januari 23, 2014, 18:34:28
Zondag graag 1 Noord tribune, geen eilandjes, iedereen vol achter de club!
Nog één toevoeging geen trommel

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op januari 23, 2014, 19:04:18
Slechts 1 toevoeging. Vanaf zondag....

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

Is ook goed.

EastSide058

#654
Mooi filmpje van de Celtic fans in Celtic Park.

Just can't get enough!
Paar keer gehoord uit Noord maar het was niet echt overtuigend.

Check dit!


Dit lied van 9,6k man na de winst op dkv zou wel mooi zijn!
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

siepelsjeu

Weet iemand waar je in Leeuwarden brand impregeneer middel kan halen? Voor een spandoek onbrandbaar te maken

SCC-J

GEEN TROMMELS!!!

ForzaCambuur1

Citaat van: SCC-J op januari 23, 2014, 22:52:31
GEEN TROMMELS!!!

Gezeik over die trommels altijd. Echt een non discussie. Als iedereen zijn bek open trekt kun je wel 3 trommels op noord zetten maar dan hoor je die dingen echt niet. In plaats van te roepen ´geen trommels´ kun je beter roepen ´massaal meezingen´.

dizzhead

#658
Citaat van: Official-Sphere op januari 23, 2014, 22:42:32
Mooi filmpje van de Celtic fans in Celtic Park.

Just can't get enough!
Paar keer gehoord uit Noord maar het was niet echt overtuigend.

Check dit!


Dit lied van 9,6k man na de winst op dkv zou wel mooi !
Schitterend inderdaad! Heb t deuntje in de  :jupiler nog wel eens voorbij horen komen, maar nu niet meer. Heb de tekst nooit kunnen verstaan helaas

dizzhead

Citaat van: ForzaCambuur1 op januari 23, 2014, 23:00:27
Gezeik over die trommels altijd. Echt een non discussie. Als iedereen zijn bek open trekt kun je wel 3 trommels op noord zetten maar dan hoor je die dingen echt niet. In plaats van te roepen ´geen trommels´ kun je beter roepen ´massaal meezingen´.
ik snap wat je wilt zeggen, maar soms raak je ook wel eens van de leg van de trommel. Dan slaat het lawaai dus letterlijk dood