Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

S(CC)upporter

Laten we zondag met alles en iedereen meeskreeuwe :thumbsup principes overboord, 1 grote herrie moet het zijn! :0=

SCC-J

Citaat van: dit is mien club op januari 24, 2014, 10:33:29
Misschien een idee dat span niet meer in 13 gaat staan maar of meer naar 14 of bij 12 gaat staan??
Als trommel bij 14 gaat staan ligt hij voor de wedstrijd al in de gracht of in het uitvak

dit is mien club

Citaat van: SCC-J op januari 24, 2014, 11:18:44
Als trommel bij 14 gaat staan ligt hij voor de wedstrijd al in de gracht of in het uitvak
;)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

papier

Had het idee dat ik afgelopen zondag ergens iets hoorde wat leek op het volgende, maar wellicht zit ik ernaast.
http://www.youtube.com/watch?v=KHPx_RXxrEs

Len Cantello

Citaat van: SCC-J op januari 24, 2014, 10:05:47
Dat mag jij vinden. Die dingen horen niet bij voetbal en al helemaal niet bij een volksclub. Verder zijn die dingen juist sfeerverlagend! Zeker wanneer 14 begint dan slaat dat kut dingen alles kapot.
Ben het hier helemaal mee eens. Trommels voortaan maar achterwege laten. In't stadion geen gehoor, op tv al helemaal niet.....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

ForzaCambuur1

Citaat van: SCC-J op januari 24, 2014, 10:05:47
Dat mag jij vinden. Die dingen horen niet bij voetbal en al helemaal niet bij een volksclub. Verder zijn die dingen juist sfeerverlagend! Zeker wanneer 14 begint dan slaat dat kut dingen alles kapot.

Volgens mij zijn we al heel lang een volksclub en volgens mij hebben echt al heel lang een trommel. Dat jij een trommel niet leuk vind heeft werkelijk niks met het wel of niet zijn van een volksclub te maken. Wij zijn Cambuur en ik weet niet beter dan dat daar een trommel bij hoort.

Dat de trommel liedjes kapotslaat kan slaan ben ik met je eens. Echter ligt het probleem volgens mij meer in het elkaar niks gunnen en kijken wie de grootste lul heeft.

Als de trommel als begeleiding gebruikt wordt (en dat kan span) dan kan deze zeker sfeerverhogend werken. Liederen die heel lang doorgaan en langzaam het hele stadion meenemen zijn fantastisch voor de sfeer. Dit lukt echt niet zonder trommel omdat het ritme dan altijd omhoog gaat en vervolgens het lied stopt.

DayDreamer

Op tv klinkt die trommel nergens naar, komt overal bovenuit.

TM

Citaat van: papier op januari 24, 2014, 11:30:30
Had het idee dat ik afgelopen zondag ergens iets hoorde wat leek op het volgende, maar wellicht zit ik ernaast.
http://www.youtube.com/watch?v=KHPx_RXxrEs

Oooh SC Cambuur
Vakkie 14
Leeuwarden
Wij zijn SC Cambuur en we zijn voor niemand bang
Je kan het wel proberen, maar we gaan niet aan de kant.

dit is mien club

Citaat van: TM op januari 24, 2014, 12:14:39
Oooh SC Cambuur
Vakkie 14
Leeuwarden
Wij zijn SC Cambuur en we zijn voor niemand bang
Je kan het wel proberen, maar we gaan niet aan de kant.

En nog een keer

Wij zijn SC Cambuur en we zijn voor niemand bang
Je kan het wel proberen, maar we gaan niet aan de kant.
Oooh SC Cambuur
Vakkie 14
ooh Leeuwarden
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

EastSide058

Citaat van: dit is mien club op januari 24, 2014, 14:57:28
En nog een keer

Wij zijn SC Cambuur en we zijn voor niemand bang
Je kan het wel proberen, maar we gaan niet aan de kant.
Oooh SC Cambuur
Vakkie 14
ooh Leeuwarden
Dat lied is gericht op vak 14 en zal dus nooit door het hele stadion gaan

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

sccleeuwarden

Die trommel is er al jaren en was nooit storend, maar sinds vak 14 tegenstrijdig werkt is de sfeer verminderd. Trommel kan gewoon blijven, maar dan moeten alle vakken gewoon met elkaar mee doen en niet als een vak wat inzet dan koppig worden en dan wat anders gaan zingen of stil blijven omdat ze niks met dat vak hebben. WIJ zijn cambuur met ZIJN ALLEN!!!! zondag met elkaar het stadion op de kop zetten en zorgen dat er nog meer noodzaak is voor een nieuw stadion.

Galdiano

Citaat van: sccleeuwarden op januari 24, 2014, 16:43:58
Die trommel is er al jaren en was nooit storend, maar sinds vak 14 tegenstrijdig werkt is de sfeer verminderd. Trommel kan gewoon blijven, maar dan moeten alle vakken gewoon met elkaar mee doen en niet als een vak wat inzet dan koppig worden en dan wat anders gaan zingen of stil blijven omdat ze niks met dat vak hebben. WIJ zijn cambuur met ZIJN ALLEN!!!! zondag met elkaar het stadion op de kop zetten en zorgen dat er nog meer noodzaak is voor een nieuw stadion.

Die trommel stoort velen al jaren!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Citaat van: sccleeuwarden op januari 24, 2014, 16:43:58
Die trommel is er al jaren en was nooit storend, maar sinds vak 14 tegenstrijdig werkt is de sfeer verminderd. Trommel kan gewoon blijven, maar dan moeten alle vakken gewoon met elkaar mee doen en niet als een vak wat inzet dan koppig worden en dan wat anders gaan zingen of stil blijven omdat ze niks met dat vak hebben. WIJ zijn cambuur met ZIJN ALLEN!!!! zondag met elkaar het stadion op de kop zetten en zorgen dat er nog meer noodzaak is voor een nieuw stadion.
Dan kom jij net bij Cambuur of net op het forum want wordt al jaaaaaaren over geklaagd . Misschien nu wel meer. Daar ben ik heel blij mee

stefan15

Citaat van: SCC-J op januari 24, 2014, 16:52:42
Dan kom jij net bij Cambuur of net op het forum want wordt al jaaaaaaren over geklaagd . Misschien nu wel meer. Daar ben ik heel blij mee
We hebben toch 2 handen om op de maat te klappen? Trommel niet nodig!

pvanbuijtene

Moeten we toch es een x thuiswedstrijdje zonder trommel proberen.....