Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Goudvinger

Citaat van: Bakker90 op januari 18, 2013, 13:08:09
Ben ik met je eens, maar hoe zou het komen dat er niet veel supporters komen.. slechte spel, of niet het spel wat het publiek wil zien of eredivisie live. Is de sfeer niet goed.?!

Van wat ik begrijp is de sfeer sowieso niet goed, met name op Noord zijn onderlinge problemen, waar ik verder overigens weinig van af weet. Ik denk dat een deel van te tegenvallende toeschouwersaantallen te maken heeft met de afname van de hype rondom Cambuur. Het succes is inmiddels normaal, en het seizoen waar de 3e en 2e zijn geƫindigd vallen bijna niet te overtreffen. Echte vedettes hebben we ook niet meer in het elftal.

richard

Klantvriendelijkheid, toegangsprijzen....

Dokkumer

Citaat van: Bakker90 op januari 18, 2013, 12:55:43
Aha.. maar de begroting is nog niet rond.! :rodekaart

Zeg dat dan meteen  l0l

Montana

Citaat van: Bakker90 op januari 18, 2013, 11:58:36
Ze kunnen beter hun begroting es op orde hebben en daarna kijken.!

Dat heeft Cambuur wel degelijk, eindelijk!

Roofvogel

Citaat van: Montana op januari 18, 2013, 23:58:00
Citaat van: Bakker90 op januari 18, 2013, 11:58:36
Ze kunnen beter hun begroting es op orde hebben en daarna kijken.!

Dat heeft Cambuur wel degelijk, eindelijk!
Ja dat dacht ik dus ook. En zo is het ook verteld op de nieuwjaarsreceptie. Er is alleen wel gezegd dat ze er om moeten denken maar dat moeten zoveel clubs op dit moment.

Ronnie tng

Citaat van: richard op januari 18, 2013, 14:37:52
Klantvriendelijkheid, toegangsprijzen....

Helemaal mee eens Richard!!

Bakker90

Het cambuurstadion komt wel vol als er mooi en aanvallend voetbal wordt gespeelt.. Alleen heb ik soms het idee dat de selectie in de 2 e versnelling voetbalt inplaats van een versnelling hoger.. soms lijkt het of doen ze maar wat.. Ik hoop dat dit half jaar sowiezo Wout Droste zich weer laat zien want het is het laatste half jaar om niet aan te zien.!! (hij moet zich focussen op cambuur en niet op vvv venlo of noem maar op) kun je aan zijn houding zien.!! Ik vindt het verder een top voetballer als hij zich maar laat zien.. ik hoop dus ook dat de gehele selectie zich dit half jaar goed laat zien van zijn kunnen.. wat ze kunnen het wel..!! ook kampioen worden dus..

Wat betreft de sfeer op noord.. die kakt met de wedstrijd verder in.. Cambuur voetbald goed en staat nr 3.. en de sfeer van ons lijkt te degraderen.. er moeten mensen staan die sfeer maken anders wordt t niks..
Het met elkaar zijn is wat aan het instorten net als met elkaar achter cambuur.. de supporters van cambuur culture en de supporters bij de trommel hebben wel eens wat mot met elkaar.. 
Grote bekken en ruzie maken waar zijn we in gods naam mee bezig.. ik wil niks oproeren maar hier gaat al iets goeds mis.. Hier staan we dus al niet met elkaar achter de club..

Cambuur is met elkaar, leuk naar de wedstrijd kijken met een biertje en schor thuiskomen.. en met een gevoel wat was de sfeer weer geweldig.. dit mis echt.. kijk eens naar het filmpje op youtube ' SC Cambuur - Go ahead eagles'  we braken die hele tribune af.. dat moet elke wedstrijd zo zijn..

Met elkaar een geweldige sfeer maken in thuis en uitwedstrijden dit half jaar en met elkaar achter de selectie.. dan komt de beloning voor ons als supporters vanzelf..  :proost

Ronnie tng

Citaat van: Bakker90 op januari 20, 2013, 13:49:57
Het cambuurstadion komt wel vol als er mooi en aanvallend voetbal wordt gespeelt.. Alleen heb ik soms het idee dat de selectie in de 2 e versnelling voetbalt inplaats van een versnelling hoger..

Cambuur voetbald goed en staat nr 3.. en de sfeer van ons lijkt te degraderen..


:_schater

veroen

Citaat van: Ronnie tng op januari 21, 2013, 09:39:28
Citaat van: Bakker90 op januari 20, 2013, 13:49:57
Het cambuurstadion komt wel vol als er mooi en aanvallend voetbal wordt gespeelt.. Alleen heb ik soms het idee dat de selectie in de 2 e versnelling voetbalt inplaats van een versnelling hoger..

Cambuur voetbald goed en staat nr 3.. en de sfeer van ons lijkt te degraderen..


:_schater

Bakker90 zorgt wel voor een stukje vermaak hier, leuk om iemand te hebben die onzin uitkraamt maar er nog over nagedacht heeft ook  :_schater

Bakker90

Wauw wat een vermaak..!

Met goed voetbal heb je alle wedstrijden wel eens bekeken.. sommige wedstrijden waren niet om aan te zien.. en 3 e staan we omdat AGOVV failiet is.!!? Er waren ook leuke wedstrijden indd maar het kan wel wat beter..

En wat betreft de sfeer op Noord ik denk dat heel wat mensen de sfeer niet echt goed vinden de laatste tijd.. tijdens wedstrijden hoor je dit zo nu en dan de laatste tijd 'veel' op de tribune.. l0l

Bakker90

Ohjah volgens jou zal ik de enige zijn die klaagt :thumbsup

Dokkumer

Citaat van: Bakker90 op januari 21, 2013, 12:08:21
Wauw wat een vermaak..!

Met goed voetbal heb je alle wedstrijden wel eens bekeken.. sommige wedstrijden waren niet om aan te zien.. en 3 e staan we omdat AGOVV failiet is.!!? Er waren ook leuke wedstrijden indd maar het kan wel wat beter..

En wat betreft de sfeer op Noord ik denk dat heel wat mensen de sfeer niet echt goed vinden de laatste tijd.. tijdens wedstrijden hoor je dit zo nu en dan de laatste tijd 'veel' op de tribune.. l0l
Joh lees nog eens goed die quote hierboven, dan zie je hoe je jezelf tegenspreekt.

"Het stadion komt vol wanneer er goed en aanvallend..."
"Cambuur voetbalt goed en staat nr 3"

Misschien snap je het nu   l0l

Ronnie tng

Ach ik denk dat ik wel snap wat de beste Bakker bedoeld.

De resultaten zijn goed, ondanks dat er niet altijd in de 1e versnelling word gespeeld. Reden genoeg om dus wel vol achter de club te gaan staan, we zijn slechts 5 punten verwijderd van de nummer 1.
Wanneer we ook nog eens goed voetbal te zien krijgen dan zal het stadion vol lopen. Denk dat hij zoiets bedoeld. Het is wat kort door de bocht, dat zal best eens 1000 man kunnen schelen, maar er komt meer bij kijken dan alleen goed voetbal.

Wat de sfeer betreft, heeft ook met verschillende factoren te maken. Echt ruzie is er niet. Dat er nu een nieuwe groep in vak 14 ontstaat heeft meer te maken dat ze een beetje vak 13 moe zijn. Dit omdat er zoveel mensen zijn die een hele andere beleving hebben. Ook ben ik nog altijd van mening dat het verplaatsen van het uitvak op dit moment ook niet ten goede komt van de sfeer.

Bakker90

Nou ronnie ik ben het met je eens..

Maar als het zo is dat de beleving anders is in vak 14 (dat is ook zo) dan in vak 13 waarom gaan ze niet tussen de mensen van vak 13 staan.. het is toch zo dat we met z'n allen achter de ploeg staan.. en normaal en gezellig met elkaar kunnen staan.?! :proost

Destroyer

Citaat van: richard op januari 18, 2013, 14:37:52
Klantvriendelijkheid, toegangsprijzen....
_O_

Het uitdragen naar de achterban om eens te zeggen, we gaan knokken om te promoveren en we willen kampioen worden. Dat het niet lukt is een tweede. Maar er moet wat meer olie op het vuur. Dat maakt de supporters gek en vergroot je achterban.
** Poolwinner 18/19 - 21/22