Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie 2012/2013

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Na het vertrek van Vosselman en Weijl is er misschien nog enige ruimte in de selectie voor nieuwe spelers. Geruchten? Aansprekende en haalbare namen? Post ze hier :D

Goudvinger

Cambuur heeft een aardig brede selectie. Ik zie geen directe noodzaak om nog een extra speler te halen. En anders een snelle vleugelspeler met een goede voorzet.

denistel

al1 directe versterkingen hebben ze intresse in

Bakker90

Ze kunnen beter hun begroting es op orde hebben en daarna kijken.!

Goudvinger

Citaat van: Bakker90 op januari 18, 2013, 11:58:36
Ze kunnen beter hun begroting es op orde hebben en daarna kijken.!

Dat hebben ze de laatste tijd toch?

veroen

Citaat van: Goudvinger op januari 18, 2013, 12:05:42
Citaat van: Bakker90 op januari 18, 2013, 11:58:36
Ze kunnen beter hun begroting es op orde hebben en daarna kijken.!

Dat hebben ze de laatste tijd toch?

Bakker heeft laatste tijd wel vaker opmerkingen die kant nog wal raken.
zorg er eerst voor dat je je feiten op orde hebt voordat je van alles roept svp...

Dokkumer

Citaat van: veroen op januari 18, 2013, 12:08:22
Citaat van: Goudvinger op januari 18, 2013, 12:05:42
Citaat van: Bakker90 op januari 18, 2013, 11:58:36
Ze kunnen beter hun begroting es op orde hebben en daarna kijken.!

Dat hebben ze de laatste tijd toch?

Bakker heeft laatste tijd wel vaker opmerkingen die kant nog wal raken.
zorg er eerst voor dat je je feiten op orde hebt voordat je van alles roept svp...
Of laat hem zijn mening eens onderbouwen. Loze kreten roepen kunnen we allemaal ;)

Bakker90

Cambuur is Financieel nog niet in veilige haven. Dat zegt de voorzitter van de raad van comissarissen Ype Smid vrijdag op de nieuwjaarsreceptie van de club. De begroting staat nog onder druk, hoewel het afgelopen jaar er zwarte cijfers zijn geschreven. De ontwikkelingen voor de plannen van een nieuw stadion zijn essensieel zegt smid.

Cambuur heeft het contract met Jonathan Vosselman definitief verbroken. in de komende weken zal SC Cambuur met 4 kandidaat trainers om tafel gaan. Eind Januari hoopt SC Cambuur de opvolger van Arts te kunnen presenteren.

(bron omroep friesland) heb het vertaald voor jullie

Astublieft heren.!

Dokkumer

Jij doet het voorkomen alsof we wederom in zwaar weer zitten. Kom je dan concreet met dit bericht dan heb je die discussie niet. Je eerste bericht liet qua duidelijkheid te wensen over  :zweep

Dokkumer

Overigens vroeg ik ook of er nog enige ruimte was voor versterkingen. Ik heb geen inzage in de boekhouding van de club dusch....

Bakker90

Dat is onzin.. maar als je de begroting niet op orde hebt kun je beter wachten voordat je versterkingen aantrekt.! Agovv is failiet lopen daar niet een paar spelers rond die van waarde zijn.?!

Dokkumer

De begroting staat onder druk en "beter de begroting op orde hebben" zit in mijn ogen een flink verschil in. Bij "beter de begroting op orde hebben" lijkt het alsof er een flink gat in de begroting zit, terwijl bij "begroting staat onder druk" de begrotingscijfers net (niet) gehaald kan worden..

Kwestie van interpretatie.

Bakker90

Aha.. maar de begroting is nog niet rond.! :rodekaart

Goudvinger

Het vervelende van een voetbalbedrijf is dat je begroting samenhangt met sportieve prestaties. Hoewel Cambuur het dit seizoen prima doet, vallen de toeschouwersaantallen tegen. Als je elke wedstrijd 500 mensen minder dan vooraf gedacht in het stadion hebt zitten, dan zit je al snel met een lichte druk op de begroting. Tegenvallende sponsorinkomsten idem (Tadema failliet).

Bakker90

Ben ik met je eens, maar hoe zou het komen dat er niet veel supporters komen.. slechte spel, of niet het spel wat het publiek wil zien of eredivisie live. Is de sfeer niet goed.?!