Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: brambo3004 op januari 23, 2013, 19:32:30
Ja, zingen.

Serieus? Probeer dat die ander 1300 op Noord ff te vertellen  ;)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCC-J

Hebben we het gezeik over sfeer niet elke winter?? Als de tempratuur wat oploopt gebeurt dat ook met de sfeer.

Ronnie tng

Citaat van: Destroyer op januari 23, 2013, 19:13:30
Dan moet je meer met deze groep contact leggen. Het doel van vak 14 is goed, dat steun ik. Alleen om dan naast vak 13 te gaan staan heeft weinig zin. Ik denk dat je beter bij elkaar kan gaan staan dan tegen elkaar zingen. Bovendien hoor je vanaf daar niet wat veertien zingt, erg verwarrend.

Wat collecte en sfeer items betreft, ga idd overleggen over doelen. Het geld wat gedoneert is, komt van ons allen. Dat kan toch prima op een forum als deze?

Vak 14 zit daar omdat ze dichter bij het uitvak willen zitten (wat in veel gevallen sfeerverhogend kan werken) en zich willen distantiƫren van het kindervak 13. En dan bedoel ik niet alle jeugd , maar jeugd die meer met elkaar en met hun vriendinnetjes bezig zijn. Ik denk dat de beste manier is dat de serieuze jongens lekker boven degene die in vak 14 staan. In vak 14 staat ook een gedeelte (dus niet allemaal) harde kern die gewoon weer wil dat er een vak komt zoals vroeger vak 13 was.

brambo3004

Citaat van: Destroyer op januari 23, 2013, 19:41:57

Serieus? Probeer dat die ander 1300 op Noord ff te vertellen  ;)

Ik zal beginnen bij mn stille buurman op de tribune de volgende keer 8P

Goudvinger

Gisteren toch wel een bijna-dieptepunt qua sfeer. Noord lijkt ook minder vol en compact dan voorheen, blijven er mensen thuis tegenwoordig of is men teveel met elkaar bezig i.p.v. te supporten?

TM

Ach laten we het maar op de maandagavond (is kut) houden. Vrijdag gaan we er weer tegenaan! |:)

Destroyer

In plaats van mee te zingen kijken de meeste dapen je gapend aan? Het jonge spul houdt  liever haar mond :X
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Treb

Het aantal kleuters in Vak13 wordt met de week groter. Continue de telefoon in de handen of friemelen aan je kalverliefde. Tel daarbij op dat die hoeretrommel al het geluid overstemt en vaak uit de ritme, dan wordt het met de week meer bagger.

|:) Begin jaren vak13 waren geniaal.  |:) Nu is het een halve soos geworden voor 12 t/m 16 jarigen. 

Ruppppert

Citaat van: Treb op februari 19, 2013, 16:53:56


|:) Begin jaren vak13 waren geniaal.  |:) .

klopt idd , was toen veel meer sfeer. maar dat heeft verschillende factoren
groter tribune ( geen uitvak meer op noord waardoor  het publiek uitspreid )
social network (veel minder mobiel's , dus minder snel afgeleid)
kleiner kinderen (vroeger veel meer ouderen op noord)
enz.

maar ja, nu maar ff genieten van de ''oude'' tijd


SCC-J

Denk dat sfeer vrijdag stukken beter zal zijn en hoe meer we het einde naderen hoe beter de sfeer. is altijd al zo.

marrumer

raar dat mijn mening zo anders is dan jullie. ik vond de sfeer gisteren een van de besten van dit seizoen.

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Ruppppert op februari 19, 2013, 17:31:47
Citaat van: Treb op februari 19, 2013, 16:53:56


|:) Begin jaren vak13 waren geniaal.  |:) .

klopt idd , was toen veel meer sfeer. maar dat heeft verschillende factoren
groter tribune ( geen uitvak meer op noord waardoor  het publiek uitspreid )
social network (veel minder mobiel's , dus minder snel afgeleid)
kleiner kinderen (vroeger veel meer ouderen op noord)
enz.

maar ja, nu maar ff genieten van de ''oude'' tijd


Sinds die wedstrijd staat de Gehele Noord-Zijde structureel, alleen vak 10 denkt dat ze "thuis zitten"
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

marrumer

op zuid erger ik me aan kleine kinderen die een spelletje op hun mobiel doen in plaats van naar de wedstrijd kijken of ze zitten iedereen aan te staren.....

Destroyer

Ja, het is allemaal maar na kaarten, maar we kunnen beter eens allemaal gaan denken hoe we wel weer met zijn allen achter de club gaan staan. Hoe het nu gaat is een lachertje  ;(

Denk soms ook dat bepaalde jeugdige groepen zich gaat schamen om te zingen, ofwel het lijkt wel of het stuitert is niet te zingen. De meesten stonden gisteren als onnozelen je aan te kijken als je de sfeer er wat probeert in te brengen. Triest  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Stuitert is stoer.
** Poolwinner 18/19 - 21/22